Vakantie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:52 schreef Ritchie het volgende:
vakantietijd in Breda volgens mij..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef Swiffer het volgende:
maar waar zijn spekkie, rizz, veldmuis, clauw, frazz en alle andere lui's???
Kijk ... jij snapt het !!quote:
Jamaar ik moet nog:quote:
Jij bent ook nog wel even bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Jamaar ik moet nog:
- beleidsplan schrijven
- checklist veiligheid maken
- checklist gezondheid maken
- bewijs van goed gedrag
- naar de Kvk
- naar de gemeente
- website maken
- folder maken (3 soorten)
- regelement oudercommissie maken
- regelement klachtenprocedure maken
- algemene voorwaarden maken
- contracten maken
- facturen maken
- briefpapier maken
- en
- en
- en vast nog veeeel en veeel meer
(en hier heb ik 3 weken de tijd voor)
ja, kleinschalige kinderopvangbureau + bemiddeling tussen vraagouders en gastoudersquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Ritchie het volgende:
ga jij je eigen kinderopvangdinges beginnen ?
ik zal tzt de link pm-emquote:
kom er nu dagelijks langsquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Ritchie het volgende:
dat is waar.
We wonen nu in Zwijndrecht..
Als analist bij het Laboratorium van het Havenziekenhuis in Rotterdam!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef Swiffer het volgende:
wat voor werk dan?? (of ik heb het even niet gevolgd )
Ik heb ooit eens op het lab van het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg stage gelopen. Heb je toevallig ook MLO/ HLO gedaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:56 schreef Clauw het volgende:
is ook wel!
Het is alleen vergeleken met mn stage ( Albert Schweitzer @ Dordrecht)
een kleiner ziekenhuis, kleiner lab en daardoor minder patienten. En ik ben dus meer buizen gewend op een dag.
MLO jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:56 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op het lab van het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg stage gelopen. Heb je toevallig ook MLO/ HLO gedaan?
Ik doe er nu zelf helemaal niets meer mee, maar het was best een leuke opleiding (zelf HLO gedaan, maar dat boeit niet).quote:
In Tilburg weet ik niet, maar in Dordrecht hebben ze ook interessante apparaten staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik doe er nu zelf helemaal niets meer mee, maar het was best een leuke opleiding (zelf HLO gedaan, maar dat boeit niet).
Zeker op zo'n ziekenhuislab hebben ze best interessante apparaten staan.
Ik wou dat we kondenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar Kos met je kippetje
Da's een belofte waar we je aan gaan houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frazz het volgende:
Al stelletje heb ik nog geen foto. Binnenkort
moeten wij iets weten frazz??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's een belofte waar we je aan gaan houden.
Succes!
Normalitair doe ik deze dingen niet meer maar voor jullie maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Anyhow. Er staan nieuwe foto's in het topique du huis van JD en moi. Dussehm, leef je uit.
Rizz, mag ik jou een dezer dagen wellicht benaderen voor de installatie van ons internet-netwerkdingetje indien zeer nodig? Ik betaal met bier en een lift naar Etten.Leur.
Is toch keileuk werk, mensen helpen met hun computer!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Normalitair doe ik deze dingen niet meer
Nee, een paar keer gedaan bij een paar mensen... liever niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is toch keileuk werk, mensen helpen met hun computer!
Hoezo "de kans"???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef Frazz het volgende:
Ik hoef helemaal niets te vertellen. Tis alleen dat zeer binnenkort we afspreken en dan is de kans er dat er een foto gemaakt wordt waar we beiden opstaan
Regelen die foto ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frazz het volgende:
Al stelletje heb ik nog geen foto. Binnenkort
Ik weet nog niet eens wat we gaan doen. Denk je dat ik me nu druk ga maken over een foto? Op zon dag wil ik het liefste alles spontaan laten gebeuren en niet steeds zitten van, o ik moet nog een foto maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hoezo "de kans"???
[..]
Regelen die foto ja!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef Dalamar het volgende:
M'n eerste kwartet ever :
Als het een lekker wijf is wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is toch keileuk werk, mensen helpen met hun computer!
Je gaat er helemaal raar van typen, Frats!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
Nou ze denkt dus precies hetzelfde over mij als ik over haar!
Ze vind het super met elkaar omgaan en wil dol graag in het echt afspreken.
Voor de rest vind ze het nog te vroeg om echt te zeggen of ze denkt dat het wat wordt (precies wat ik dus ook denkt).
't lijkt wel R&P hierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
Voor de rest vind ze het nog te vroeg om echt te zeggen of ze denkt dat het wat wordt (precies wat ik dus ook denkt).
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik je zo zie typen denk ik dat je een ernstige variant van borderline hebt!
Go Frazzquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
Goeiemiddag vanuit een zonnig Breda!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanuit een zonnig Zwijndrecht!
Koopzondagen centrum:
Koopzondagen Woonboulevard:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |