Heet dat zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef JDude het volgende:
Een Chinook!
Leasen zou ook via de werkgever gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:58 schreef Swiffer het volgende:
bijvoorbeeld.. alleen zou ik nooit leasen (ja mijn werkgever) maar veel werken en sparen enzo
of sla een mooi tsjikkie aan de haak met sentjuhs
Ah oké. Nou zo'n ding dus. Supergrote schaduw van die ehm.. bladen noem ik het maar even over de school.quote:
Rotor?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. Nou zo'n ding dus. Supergrote schaduw van die ehm.. bladen noem ik het maar even over de school.
En enorme wolken trouwens die eruit zien alsof ze veel regen gaan brengen in aantocht.
Zomervakantie. Komkommertijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Clauw het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzo!
Ja dat. Damn wat ben jij toch alwetend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Rotor?.
Er lijken inderdaad wat buitjes te ontstaan boven Zeeland.
Same here.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Zomervakantie. Komkommertijd.
Nee die apaches hebben ons alleen wat meer belastingcenten gekost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
Hebben die zo'n dubbele rotor? Volgens mij niet.
Alleen de parkeergarage is van de gemeente, als ik het zo lees.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
http://www.bndestem.nl/breda/article1656658.ece Dit kostte ook wat belastingcenten. Maar gaat wel hard.
Nou.. die Apaches zijn ook tof hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef Swiffer het volgende:
apache's zijn niet speciaal![]()
chinooks wel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |