Wel bang voor mij blijven hé!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:49 schreef BossFight het volgende:
Ik wilde het doen, maar ik durfde niet...![]()
Mooie, of je kan in FB vragen of ze de TT willen aanpassen van dezequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef BossFight het volgende:
Breda #96. Waar Fransien matchende toilet artikelen koopt.
Zèg. Ik deed niet lelijk tegen je. Ik mag blijven leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:57 schreef fransbreda het volgende:
Breda 100# Waar fransien een drive-by deed op de bredafokmeet.![]()
Maak even een lijst wie er komt, niet komt en van wie het nog onbekend isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja, 20 oktober hè luitjes? Dat wordt de meet datum. Ik moet de wiki nog ff aanpassen.. PM het gerust allemaal door aan de Bredasche Users.
Dat zal ik thuis even doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Maak even een lijst wie er komt, niet komt en van wie het nog onbekent is
Zowieso moet ik anders alleen het breda topic volspuien dus dat gaat toch niet werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zèg. Ik deed niet lelijk tegen je. Ik mag blijven leven.
Jij hebt liever dinsdagavond zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Stofje het volgende:
20 Oktober gaat 'm hier ook niet worden. 's Middags Efteling, 's avonds T. Raumschmiere/ Lady Aida in de Mezz.
(De PI suggereert dat ik er blij mee ben, maar niets is minder waar. Maar Efteling en dat concert zijn toch óók best aardige dingen).
Pff, of een oktober (jaar onbekend)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
True. Eind oktober 2008 zitten we nu geloof ik.
Nee sorry, is helaas niet mogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Rustig. Kom je ook naar de deel 100 meet?
Ik hoop het. Breda haalt de laatste tijd een hoop grote namen binnen, en ik denk dat die de HSL ook wel hebben meegenomen als voordeel om hier te vestigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Nah op een gegeven moment gaat dat ding heus wel rijden.
Think positive crap and such.
Wie is er weg?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef MdO82 het volgende:
Ja maar er verdwijnen ook weer namen
Ja doet dat ff in je eigen tijdquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Laatst bij de Jumbo zag ik wel dat hun voormalige buren, Hessels Metaal, al bijna tegen de vlakte ligt. Maar die hebben een groot nieuw pand naast de ING Carlease, dus dat telt nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef MdO82 het volgende:
Ik las dat er weer een bedrijf op de kop gegaan was, moet het weer ff opzoeken
Krijgt de Djumbo dan meer parkeerruimte *zucht* dat is een gedoe soms zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Laatst bij de Jumbo zag ik wel dat hun voormalige buren, Hessels Metaal, al bijna tegen de vlakte ligt. Maar die hebben een groot nieuw pand naast de ING Carlease, dus dat telt niet.
Vergeleken met het Valkeniersplein valt het daar nog hendig mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef MdO82 het volgende:
Krijgt de Djumbo dan meer parkeerruimte *zucht* dat is een gedoe soms zeg
Daar heb je wel weer een puntquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergeleken met het Valkeniersplein valt het daar nog hendig mee.
NAC = BREDA en BREDA = NACquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Gaat NAC weg?
Dat zijn nog eens afspraken, mijn digitale vrienden lijken m'n echte vrienden welquote:Er wordt nog gesteggeld over de datum, maar het wordt een vrijdag of zaterdag in oktober Half 9. Verzamelen voor het Hart van Breda op de Grote Markt. Aanmelden en jouw vrije vrijdag/zaterdag momenten in je agenda graag richting JDude via PM!
ja inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Krijgt de Djumbo dan meer parkeerruimte *zucht* dat is een gedoe soms zeg
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik denk toch dat 20-10 het handigst is. Dan kunnen de meesten..
Er komt vast nog wel een spontane andere meet. [afbeelding]
De komers:
BossFight
Kuukske
JDude
Swiffer
Sambabal
Squirrel
Clauw
Vraagtekens:
Veldmuis
ikbeneenkiwi