Nee inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Keibrak hier!!
Bij jou niet veel anders las ik nog nét voor het slotje.
Je hebt je toch wel gedragen gisterenavond hè?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Mijn benen zijn zwaar, en mijn hoofd doet ook aardig mee voor het gevecht zwaargewicht
.
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt je toch wel gedragen gisterenavond hè?
Ik voel me nog best goed eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Mijn benen zijn zwaar, en mijn hoofd doet ook aardig mee voor het gevecht zwaargewicht
.
Oh, de halve marathon gelopen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Wat heb jij gedaan gisteren muis? Dat je zo brak bent?
Ik denk dat het nog toe moet slaan bij jou. Rond een uurtje of 1 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef JDude het volgende:
Ik voel me nog best goed eigenlijk. Een beetje moe, dat wel.
Moet je trouwens niet naar school ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:30 schreef veldmuis het volgende:
Oh, de halve marathon gelopen.
Nee, niks, ik zou het niet weten.
Vanavond pas, denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat het nog toe moet slaan bij jou. Rond een uurtje of 1 ofzo.
Nouja, dan ben je thuis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef JDude het volgende:
Vanavond pas, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |