Nee inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef veldmuis het volgende:
Keibrak hier!!
Bij jou niet veel anders las ik nog nét voor het slotje.
Je hebt je toch wel gedragen gisterenavond hè?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Mijn benen zijn zwaar, en mijn hoofd doet ook aardig mee voor het gevecht zwaargewicht
.
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt je toch wel gedragen gisterenavond hè?
Ik voel me nog best goed eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Mijn benen zijn zwaar, en mijn hoofd doet ook aardig mee voor het gevecht zwaargewicht
.
Oh, de halve marathon gelopen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Wat heb jij gedaan gisteren muis? Dat je zo brak bent?
Ik denk dat het nog toe moet slaan bij jou. Rond een uurtje of 1 ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef JDude het volgende:
Ik voel me nog best goed eigenlijk. Een beetje moe, dat wel.
Moet je trouwens niet naar school ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:30 schreef veldmuis het volgende:
Oh, de halve marathon gelopen.
Nee, niks, ik zou het niet weten.
Vanavond pas, denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat het nog toe moet slaan bij jou. Rond een uurtje of 1 ofzo.
Nouja, dan ben je thuis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef JDude het volgende:
Vanavond pas, denk ik.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bla.
Heb je de wedstrijd nog overleefd?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:36 schreef fransbreda het volgende:
Heb zaterdag Niox,Stofje en ritchie gemeet.![]()
The NAC alliance.
Ja, dat wisten we. We wachten rustig af.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:18 schreef BossFight het volgende:
Ow wacht, bedenk me net.
Ik werd toegevoegd op msn door kuuk en jd geloof ik.
Relaxed! Gezellig enzo!
Maar ik zal voorlopig nog niet online zijn in verband met het lak aan een internet verbinding.
Dit is er 1 voor de taalpurist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:06 schreef fransbreda het volgende:
Dat al me vrienden vrij nemen en met een krat bier hier voor de deur stonden.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Ja, waar is veldmuis? Naar school?
quote:
Niet eens de halve marathon?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:52 schreef Asics het volgende:
het ging lekkeL!
1uur en 14 min over de 15km. dat was een persoonlijk record.
Netjesquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:52 schreef Asics het volgende:
het ging lekkeL!
1uur en 14 min over de 15km. dat was een persoonlijk record.
die loop ik 28 okt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |