Ja, schande!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef bassieVL het volgende:
Stiekem het andere topic vol maken als ik even niet kijk. Tss.
Het wordt mijn 5equote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, ik ga dit jaar voor de 2e keer. JD is al vaker geweest.
Eigenlijk hebben we het als traditie benoemd, het is heel gezellig. Vorig jaar was de line-up erg tof. En dit jaar staat LIT op het programma, dus dat is dé reden om zeker te gaan.
Maar anders waren we toch wel gegaan. Ons ding, minivakantie-tje..
Ow vet!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef JDude het volgende:
C1000-filialen naar Albert Heijn
C1000 Ginnekenweg wordt een AH. Handig, daar tegenover is er ook al een.
Sinds ze alle Primarkt winkels hebben overgenomen is Breda nogal gedomineerd door AH's. De andere ketens hebben samen evenveel winkels. denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Jezus, dan heb ik 3 AH's in de buurt zittenNouja weinig keus meer dan he, al blijf ik die aan het valkeniersplein het prettigste vinden
Och, dat is op GR niet echt meer het criterium, sinds Good Charlotte ook al mag komenquote:En Lit is idd best gaaf, alleen vind ik ze niet echt een band voor op Groezrock moet ik zeggen. Das heul geen punk!
Serieus? Hahahahahhahaquote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef JDude het volgende:
Och, dat is op GR niet echt meer het criterium, sinds Good Charlotte ook al mag komen.
Gezellig tussen m'n homies swa.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef BossFight het volgende:
Ja maar wie gaat er dan ook in godsnaam in de HB wonen?
Dat wordt een uur bier drinken tot Bad Religion begint.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef BossFight het volgende:
Good Charlotte is echt uber lame.
Wat zal dat een lijdensweg zijn zeg!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt een uur bier drinken tot Bad Religion begint.
Mja, de HB heeft goede en minder goede delen. Gezien de omvang is het bijna een kleine stad op zich, met pauperwijken en toffere stukken. Een collega van me woont er, en daar is het echt wel mooi wonen. Het grootste nadeel is nog dat je zowat dichter bij Dordrecht dan Breda zitquote:Op donderdag 24 april 2008 11:21 schreef BossFight het volgende:
Dat is dan wel weer fijn.
Maar ik probeer maar te zeggen dat de HB gewoon geen goede reputatie heeft wat dat betreft.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Doe mij maar gewoon Ginneken of het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |