Dat dan wel, dat was ook meer bijzaak eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:18 schreef Frazz het volgende:
De serie is van RTL he!
ietskes, ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:34 schreef Ritchie het volgende:
RTL is minder pauper dan SBS he..
Ja verdulleme. Ik mag over een uur al naar buiten. Hopelijk is het dan wél droog.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:12 schreef JDude het volgende:
Wat een schijtweer opeens in ons stadje. Gelukkig zit ik nog twee uur binnen.
je had wind mee? ik kon de voicemail die jullie ingesproken hadden trouwens totaal niet verstaan, teveel vertier ende jolijt op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus dat was er met je gebeurt
Ik moest echt racen om nog op tijd in Breda te zijn, kwam direct uit m'n werk
Ik weet nu dat Le Wrak 150km/h op de teller haalt
Het was übergezellig op de markt gisteren
We hadden meer iets gelald in de zin van, kiwi kom ookquote:Op woensdag 23 april 2008 15:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je had wind mee? ik kon de voicemail die jullie ingesproken hadden trouwens totaal niet verstaan, teveel vertier ende jolijt op de achtergrond.
Ja. Er waren nog wel wat fokkers volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Godsamme, gewoon een verkapte Breda meet gemist.
Gecondoleerd enzoquote:Op woensdag 23 april 2008 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh.. vandaag is m'n 6-jaar-op-fok-verjaardag.
gefeliciteerd !!!quote:Op woensdag 23 april 2008 15:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh.. vandaag is m'n 6-jaar-op-fok-verjaardag.
ik ken ze geen van allen irlquote:Op woensdag 23 april 2008 15:51 schreef Frazz het volgende:
[..]
We hadden meer iets gelald in de zin van, shizzle dizzle kom ook
[..]
Ja. Er waren nog wel wat fokkers volgens mij.
BossFight
Veldmuis
tha_rizzo
en ik.
Ha! Ik ken jullie lekker allemaal nietquote:Op woensdag 23 april 2008 15:57 schreef Asics het volgende:
[..]
ik ken ze geen van allen irl
Alleen Ritchie zie ik af en toe.
En JDude en Kuuk die heb ik een keer in de Ikea gezien.
Ik was ongeveer 15 minuten onderweg over 100m.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:06 schreef Frazz het volgende:
Waarom heb je gister avond niet even hoi gezegd dan? Zo druk was het toch niet?
Ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik was ongeveer 15 minuten onderweg over 100m.
En daarna nog de neger überhaupt vinden
@BF, als jij je been de lucht in had gegooid dan hadden we eens kunnen meeten, dus voor de volgende keer. Gooi je been de lucht in, dan weet ik waar je bent, kunnen we even bieren
de bliksemafleider is vast gejat... koperdieven enzoquote:Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef JDude het volgende:
Hm, nogal harde donderklap zoeen half uur geleden, en vlak daarna is er op P2000 een woningbrandmelding binnengekomen hier in de buurt. Gevalletje blikseminslag?
BBBquote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef JDude het volgende:
Binnenkort BredaBierBijeenkomst dan maar.
Hallo.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:25 schreef JDude het volgende:
Het wachten is op razende reporter Fieldmouse.
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Asics het volgende:
bier is bier
behalve dan bier van het merk bier
dat is uilenzeik
Vertel.quote:
Heerlijk, Helder, Uilenzeik?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Asics het volgende:
bier is bier
behalve dan bier van het merk bier
dat is uilenzeik
quote:
Gelukkig heb je ons.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:09 schreef BossFight het volgende:
Dit worden nog een lange twee dagen.
Nou, ik heb volgende week vrij. 6, 7 en 8 mei ga ik nog ff werken en vrijdag de 9e gaan we naar Groezrock. Dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef BossFight het volgende:
Ja godzijdank!
Heb jij ook vakantie trouwens de komende twee weken?
je wordt oudquote:Op donderdag 24 april 2008 09:28 schreef BossFight het volgende:
Goed bezig.
Gaan jullie vaker naar Groezrock of gaan jullie voor de line-up?
Want ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt maar een paar namen herken.
Dat hebben wij met RockWerchter ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, ik ga dit jaar voor de 2e keer. JD is al vaker geweest.
Eigenlijk hebben we het als traditie benoemd, het is heel gezellig. Vorig jaar was de line-up erg tof. En dit jaar staat LIT op het programma, dus dat is dé reden om zeker te gaan.
Maar anders waren we toch wel gegaan. Ons ding, minivakantie-tje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |