Terras was heerlijk, hing een gezellig sfeertje. Centrum had meer sfeer dan het gemiddelde centrum van een stad waar ik het afgelopen half jaar ben geweest (Maastricht, Nijmegen, Den Bosch). Park was ook relax trouwens. Alleen jammer van de emo's.quote:
Succesquote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bijna weekend!!! Morgen sollicitatie, duim voor me.
Ik duim. Helpt het?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bijna weekend!!! Morgen sollicitatie, duim voor me.
Het is een regiefunctie rondom advisering, implementatie en inrichting van informatiesystemen. Zit ook een stuk (functioneel) beheer bij. Sollicitatie ging wel aardig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Succes
Op wat voor functie ga je solliciteren?
Volgens mij wel Kuukske!; Want ik heb zojuist een mailtje ontvangen met uitnodiging voor een tweede gesprekquote:
Met al die ambities van Avans en NHTV hebben we zo een UvB toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Breda
Had liever de UvB gehad dan de UvT![]()
Ik ben net van Avans af (waar ik ook wel blij om ben), dus zij hoeven geen UvB te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Met al die ambities van Avans en NHTV hebben we zo een UvB toch?
Campusje bouwen op het KMA-terrein en klaar.
Ik ben zwaaár illegaal, ssstttt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Is iedereen deaud hier?
Zie overigens wel een aantal nieuwe users
Nee, ook al nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |