Dat vind ik dus zo raar! Ik woon in het centrum en heb niets gehoord. Slaap ik zó vast?quote:Op maandag 27 april 2009 07:01 schreef Asics het volgende:
goeiemorgen...
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-centrum-breda.html
soo de juu heb idd een heleboel sirenes gehoord vannnacht
Ja hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef Ritchie het volgende:
Toch jammer. Iemand pics van hoe het er nu uit ziet?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Terras zit wat krapjes nu:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Terras zit wat krapjes nu:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd met oorlog in arme landen met voornamelijk negers.quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Swiffer het volgende:
Kan me eik weinig boeien, kwam toch al niet vaak op de grote markt
Wel vervelend voor de terrasliefhebbers, dat wel.
NEEEEEEEEE NIET SIRTAKI.quote:Op maandag 27 april 2009 16:36 schreef Ritchie het volgende:
mmm, krijg net de horen dat het Muyseum ook flink waterschade heeft, en dat bij Sirtaki het plafond op punt van naar benden storten staat.
Potverdrie dat vind ik nog erger dan 't Hart zelf. Weet iemand hoe 't met de Coffee Company zit? Ook niet geheel onbelangrijk.quote:
Begint wel te kriebelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat is dan inderdaad het beste
Wil je graag uit huis?
Mooi @ dat laatste.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Begint wel te kriebelen
Nu hebben trouwens de zure wijven in Breda geen werk meer, nu 't Hart is afgefikt
Rizz, wat heb jij toch góéde ideeën!quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mss kunnen we ze nu naar Stilburg jagen
Dan hoop ik dat je snel iets gaat vinden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |