quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ook al niet
Ik woon in de gemeente Roosendaal
ik ben overal illegaal
R'daal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hier al keilang een poster, maar ben ook nog steeds niet woonachtig in Breda
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Jup... Om precies te zijn in een dorpje tussen R'daal en BoZquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
R'daal?
Ik ben hier al keilang een poster, maar ben ook nog steeds niet woonachtig in Breda
Wouw? Heerle?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup... Om precies te zijn in een dorpje tussen R'daal en BoZ
Ooo gelukkig maar!Naja, ik wil er wel gaan wonen "als ik later groot ben"
Etten-Leur?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wouw? Heerle?
Ik woon iets dichter bij Breda, ben binnen 15 min (mits rustig en aardig gas geven) in 't centrum.
Ik wil enkel in Breda-Zuid gaan wonen (m.u.v. IJpelaar)
U gaat door voor de magnetronquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Etten-Leur?
En inderdaad, Heerle
Bij mij duurt het nog zolang, dus ik heb nog geen voorkeur
[oké, niet in Tuinzigt ofzo]
Die hebben we al over! Heb je niets anders?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
U gaat door voor de magnetron![]()
Heuvel en Hoge Vught (met name Geeren-Noord) wil je ook niet
Waarom gaat 't zo lang duren? Nog niet ingeschreven?
Ginnekenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wouw? Heerle?
Ik woon iets dichter bij Breda, ben binnen 15 min (mits rustig en aardig gas geven) in 't centrum.
Ik wil enkel in Breda-Zuid gaan wonen (m.u.v. IJpelaar)
Je kan ook nog de krant van eergisteren winnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die hebben we al over! Heb je niets anders?
Ooo idd, daar word ik ook niet vrolijk van, haha.
Ik ben inderdaad nog niet ingeschreven en ik wil het meteen goed doenIk ben nu nog student & ik vertik het om op kamers te gaan
Eigenlijk wil ik maar in drie wijken wonen;quote:
Stoer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je kan ook nog de krant van eergisteren winnen
Als ik jou was zou ik het vandaag nog doen, ik heb nu drie jaar wachttijd en dat is meestal ook nog niet voldoende voor de leukere woninkjes in het zuiden van Breda
Haha. Zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Kopen, als starter
Woonloket Breda werkt met inschrijfduur, je moet een bepaalde tijd ingeschreven staan voor bepaalde woningen.
Ooo oke, jij spaart nu alleen maar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier ook, je mag maar maximaal drie keer weigeren, maar je kan wel aangeven waar je wilt zitten en wat je wilt hebben (geloof ik, ik ben sta op non-actief)
Ja, ik wilde bijna actief worden voor een speciale woning, maar ik kwam sowieso wachttijd tekort.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, jij spaart nu alleen maar?
Hier, R'daal, spaar je gewoon en als je wil reageren, dan reageer je
Ja dat is dan inderdaad het bestequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, ik wilde bijna actief worden voor een speciale woning, maar ik kwam sowieso wachttijd tekort.
Dus nog maar even thuis wonen, als ik voldoende verdien, ga ik wel kijken voor een woning.
Ik hoop volgend jaar wel wat te kunnen gaan kopen. Maar een huisje onder de 2 ton gaat niet lukken in ginneken gok ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Kopen, als starter
Woonloket Breda werkt met inschrijfduur, je moet een bepaalde tijd ingeschreven staan voor bepaalde woningen.
Blijven hopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar wel wat te kunnen gaan kopen. Maar een huisje onder de 2 ton gaat niet lukken in ginneken gok ik
In een garagebox is het vast ook mooi wonen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop volgend jaar wel wat te kunnen gaan kopen. Maar een huisje onder de 2 ton gaat niet lukken in ginneken gok ik
Dat is vast een hele mooie plekquote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
In een garagebox is het vast ook mooi wonen!
Dan kan 'ie hopen tot zijn dood.quote:
Naja.. Heeft hij toch plezier gehad aan het hopenquote:
Dolletjes.quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
Naja.. Heeft hij toch plezier gehad aan het hopen
Dat doet zuurstof. Met nog wat hulpmiddelen.quote:
Haha, normaal hangt de TT er maar een beetje bij?quote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is er nog nooit een Breda-topique geweest waar we ons zo goed aan de TT houden.
Nee, de TT staat.quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
Haha, normaal hangt de TT er maar een beetje bij?
Niet 't Hart... Een van de weinige tenten op de markt waar ik wel eens kom/kwamquote:Op maandag 27 april 2009 07:01 schreef Asics het volgende:
goeiemorgen...
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-centrum-breda.html
soo de juu heb idd een heleboel sirenes gehoord vannnacht
huis te koop!quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja zeker na de brand van vandaag is er wel weer wat woonruimte gezocht...
True, en Cafe de vrachtwagen is dan weer de briljantste cafenaam van Bredaquote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef Stofje het volgende:
Leeft de Boulevard nog?. Het briljantste café van Breda...
De briljanste naam vond ik 'de bushalte' waar een vriend van mij vroeger heenging.quote:Op maandag 27 april 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True, en Cafe de vrachtwagen is dan weer de briljantste cafenaam van Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |