Dat is al ± 2 weken zo, de boefjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Iemand heeft het NAC-viaduct tussen Oosterhout en Breda verneukt. Nu staat er "NAC - Fabel van het zuiden".
Ik moest even hardop lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Iemand heeft het NAC-viaduct tussen Oosterhout en Breda verneukt. Nu staat er "NAC - Fabel van het zuiden".
Was me nog geeneens opgevallen, vandaag wel langsgereden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Nou, die ene toren is al zwart, als we daar dan gele strepen op schilderen, dat moet dan wel tof zijn!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Asics het volgende:
we willen ze best terug pakken maar er is daar niks om trots op te zijn
dus ook niks om geel zwart te verven
quote:NAC - Fabel van het zuiden
Om 3 uur zat ik al in België. Dus dat zal wel niet dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Tammeh het volgende:
Ik moest even hardop lachen.![]()
Ik dacht jou net te zien rijden Kuuk, in een zwarte voiture. Maar dat zal wel weer niet zo zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |