Ahjoh. Niet mutsen. Er gaat niets boven een dikke winterjas aan, een sjaal, sneeuw onder de voetjes en knus op een bankje chocomel drinken. Mét slagroom. En warm natuurlijk.quote:
Ik heb geen winterjas, ik heb geen sjaal, sneeuw hebben we nooit, slagroom hou ik niet van, in de kou op een bankje zitten is ook niet mijn ding, maar voor de rest...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahjoh. Niet mutsen. Er gaat niets boven een dikke winterjas aan, een sjaal, sneeuw onder de voetjes en knus op een bankje chocomel drinken. Mét slagroom. En warm natuurlijk.
Koop er één, koop er één, dat is waar, ik stiekem ook niet, en dat ook niet. Maar voor de rest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb geen winterjas, ik heb geen sjaal, sneeuw hebben we nooit, slagroom hou ik niet van, in de kou op een bankje zitten is ook niet mijn ding, maar voor de rest...
God wat ben ik toch soms een heerlijk depressieve zeikerd
Da's hendige reclame!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Als ze de glazen kooi maar voor de Vulling neerzetten!
Zal wel op de plek komen waar die Kerstboom staat elk jaar? Da's toch redelijk voor de Vulling zeg maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Als ze de glazen kooi maar voor de Vulling neerzetten!
Daar heb je een punt inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Er staan wel een hoop puntjes in de TT hm.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:11 schreef bassieVL het volgende:
Koffie achter de kiezen en nog maar een bak koffie.
Ik zit te klappertanden hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:33 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga dadelijk maar een trui zoeken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |