Waar ben je geweest?quote:Op zondag 27 april 2008 21:17 schreef misdaadforum het volgende:
Vrijdag in Breda geweest, leuke spontaane mensen.
Toch ander publiek als hier in Rotterdam.
Whaha leuk! Daar hebben wij ons trouwfeest gegeven.quote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef misdaadforum het volgende:
Oncle jean als ik het goed schrijf, toen ik de weg vroeg zeiden ze ohhhh ome jan lol
Ja, wat een grafitem. Het was duidelijk de schuld van TNT, maar Peterrrrr gaat dan weer bitchen tegen Justitiequote:Op zondag 27 april 2008 21:39 schreef Asics het volgende:
nog meer Breda op TV bij peterrrrrrdevries
Ik vind die kerel (m/v) die het zag gebeuren en vervolgens die stukken niet zoals het hoort naar justitie brengt (hallo! het zal vlakbij de rechtbank geweest zijn!) maar bij Peter Rotjong de Vries inlevert ook maar een rare. Ik bedoel wáárom?quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, wat een grafitem. Het was duidelijk de schuld van TNT, maar Peterrrrr gaat dan weer bitchen tegen Justitie.
Hmm, heb zitten zoeken maar gek genoeg staat het nergens anders op internet dan op de site van Het Laatste Nieuws (beetje de Telegraaf van België overigens).. Tis wel een bericht van Novum dus 't zal wel waar zijn...quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/257782/2008/04/27/Tiener-beschoten-tijdens-nachtelijk-partijtje-voetbal-in-Breda.dhtml
Zeg, waar zou dat gebeurd zijn?
That pisses me off.quote:Op zondag 27 april 2008 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een of andere onverlaat is sinds woensdag een hoop spullen rijker in Breda en wij een stuk armer![]()
Hehe dat is vlak naast mijn huisquote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef misdaadforum het volgende:
Oncle jean als ik het goed schrijf, toen ik de weg vroeg zeiden ze ohhhh ome jan lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |