Waar ben je geweest?quote:Op zondag 27 april 2008 21:17 schreef misdaadforum het volgende:
Vrijdag in Breda geweest, leuke spontaane mensen.
Toch ander publiek als hier in Rotterdam.
Whaha leuk! Daar hebben wij ons trouwfeest gegeven.quote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef misdaadforum het volgende:
Oncle jean als ik het goed schrijf, toen ik de weg vroeg zeiden ze ohhhh ome jan lol
Ja, wat een grafitem. Het was duidelijk de schuld van TNT, maar Peterrrrr gaat dan weer bitchen tegen Justitiequote:Op zondag 27 april 2008 21:39 schreef Asics het volgende:
nog meer Breda op TV bij peterrrrrrdevries
Ik vind die kerel (m/v) die het zag gebeuren en vervolgens die stukken niet zoals het hoort naar justitie brengt (hallo! het zal vlakbij de rechtbank geweest zijn!) maar bij Peter Rotjong de Vries inlevert ook maar een rare. Ik bedoel wáárom?quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, wat een grafitem. Het was duidelijk de schuld van TNT, maar Peterrrrr gaat dan weer bitchen tegen Justitie.
Hmm, heb zitten zoeken maar gek genoeg staat het nergens anders op internet dan op de site van Het Laatste Nieuws (beetje de Telegraaf van België overigens).. Tis wel een bericht van Novum dus 't zal wel waar zijn...quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef veldmuis het volgende:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/257782/2008/04/27/Tiener-beschoten-tijdens-nachtelijk-partijtje-voetbal-in-Breda.dhtml
Zeg, waar zou dat gebeurd zijn?
That pisses me off.quote:Op zondag 27 april 2008 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een of andere onverlaat is sinds woensdag een hoop spullen rijker in Breda en wij een stuk armer![]()
Hehe dat is vlak naast mijn huisquote:Op zondag 27 april 2008 21:38 schreef misdaadforum het volgende:
Oncle jean als ik het goed schrijf, toen ik de weg vroeg zeiden ze ohhhh ome jan lol
Een hoop kouwe kak als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 april 2008 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Hehe dat is vlak naast mijn huisTof bruin cafe
Ja maar Koekie, je moet ook niet doorlopen naar de rotary club hequote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoop kouwe kak als je het mij vraagt.
Alles op de Ginnekenmarkt is kouwe kak Rossie. Ik heb de afgelopen 22 jaar niet anders gezien daarquote:Op maandag 28 april 2008 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Ja maar Koekie, je moet ook niet doorlopen naar de rotary club he
Er zijn ook goeie stukken hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Ginneken is toch: sjaaltje om, kinderwagen en een golden retreiver?
Sjaaltjes zijn echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
niets mis meequote:Op maandag 28 april 2008 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoop kouwe kak als je het mij vraagt.
Vergeet de Land Rover of V70 niet!quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef bassieVL het volgende:
Een Porsche Cayenne voor de deur bedoel jequote:
Clio ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef Rossdale het volgende:
Of in mijn geval een Renault Clio (is altijd makkelijk te vinden tussen de rest van de auto's daar)
quote:ma 28 apr 2008, 05:30
Kiwi's wespvrij door Nederlands parfum
door Jouke Schaafsma
HILVERSUM - De wespenoverlast bij telers van kiwi's, wijndruiven en grapefruits in Nieuw-Zeeland wordt straks aangepakt met een Nederlandse parfum voor wespenkoninginnen.
Het Nieuw-Zeelandse onderzoeksinstituut Landcare Research heeft verschillende experimenten met de Nederlandse lokstof uitgevoerd en is zo enthousiast dat het 't goedje onder licentie in eigen land wil produceren.
De parfum lokt wespenkoninginnen over grote afstand naar een val toe in de tijd dat ze op zoek zijn naar een nieuwe nestplaats. Het middel van het bedrijf IRP uit Hilversum is in Nederland vorig jaar voor het eerst bij restaurants, terrasjes en pretparken ingezet.
"Rond deze tijd van het jaar worden we vaak gebeld met vragen over wespenmaatregelen en er is grote interesse voor deze methode", zegt onderzoeker Richard Toft van Landcare. "We waren blij verrast toen we er testen mee deden. Er werden tientallen wespenkoninginnen gevangen per val. Niet elke koningin maakt natuurlijk een nest, en de proef was van bescheiden omvang, maar dit biedt zeer goede perspectieven. Hopelijk komt het snel beschikbaar voor de telers die worstelen met wespenproblemen."
De Nederlandse uitvinder van het middel denkt dat het koninginnenparfum, waarvan het recept geheim blijft, snel de wereld over zal gaan. " Binnenkort gaan we naar Nieuw-Zeeland om de contracten voor productie te tekenen", zegt directeur Sweder de Bruijn van IRP. "In Nieuw-Zeeland hebben ze last van de wespen omdat ze het fruit aanvreten, maar ook veel werknemers in het ziekenhuis doen belanden door steken."
In Nederland is bij de horecagroothandels van Hanos de lokstof vorig jaar voor het eerst geïntroduceerd in speciale wespenlokdoosjes onder de noemer Wasp Go. Dit jaar wordt de verspreiding opgeschaald via Hocras en komen daar voor de particuliere markt ook diverse tuincentra bij zoals Welkoop en Duke Fauna. De Bruijn: "Ook zijn ongediertebestrijdingbedrijven ermee gaan werken."
Helaas is het moeilijk om nieuws te vergaren omtrent mijn soort. Wat uiteraard niet wil zeggen dat er niets gebeurd; daarom probeer ik ons wat duidelijker te profileren. Als er in dit topic nog een marketingstudent(e) rondzwerft die op zoek is naar een leuke stageopdracht.... je mag een strategie uitzetten voor de middel-lange termijn om Kiwi's beter in beeld te krijgen bij een breed publiek, en alle positieve aspecten van kiwi's uit te lichten. Helaas geen stagevergoeding, wel een frisse en fruitige werksfeer!quote:Op maandag 28 april 2008 11:04 schreef JDude het volgende:
Ik kijk elke dag weer uit naar het kiwifeitje!
quote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Reacties via PM, als je het niet erg vind dat Danny meeleest
gebeurtquote:Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Helaas is het moeilijk om nieuws te vergaren omtrent mijn soort. Wat uiteraard niet wil zeggen dat er niets gebeurd; daarom probeer ik ons wat duidelijker te profileren. Als er in dit topic nog een marketingstudent(e) rondzwerft die op zoek is naar een leuke stageopdracht.... je mag een strategie uitzetten voor de middel-lange termijn om Kiwi's beter in beeld te krijgen bij een breed publiek, en alle positieve aspecten van kiwi's uit te lichten. Helaas geen stagevergoeding, wel een frisse en fruitige werksfeer!
BANquote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Reacties via PM, als je het niet erg vind dat Danny meeleest
Ja, wrijf het er maar in... Ik moet van woensdag tot en met zondag werken, zaagmans komt bij mij pas op vrijdag langsquote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk van wat hoor ik toch allemaal voor klusgeluiden. Blijkt dat zaagmans net druk aan het zagen was!
quote:
Hele week vakáánsiequote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef UvdP het volgende:
Ja, wrijf het er maar in... Ik moet van woensdag tot en met zondag werken, zaagmans komt bij mij pas op vrijdag langs
Ja ik ook, daarom werk ik ook zoveel... Krijg je als je student bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |