Wijn en ijs? Wat een combi. Doet de hele bak ijs teniet.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:57 schreef Tammeh het volgende:
INDERDAAAAAD. Zoet wit wijntje erbij, zonnetje.. MJAM.
Ach welnee.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wijn en ijs? Wat een combi. Doet de hele bak ijs teniet.
wakostaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef incident het volgende:
yup beetje flitsieflits maar das alles.
Zoekt er nog iemand woonruimte ? Ik heb een grote kamer met zicht dakterras en gedeelde woon-bad-wc-keuken. Centrum breda.
En als ze nou heul lelijk is?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef incident het volgende:
pfff geen ideeMale : ¤300 Female : ¤200
Dan € 400,-quote:
Yup !!!quote:
New York..quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van 8 dagen New York. Ook leuk, maar geen Breda.![]()
Ondertussen mijn baan kwijt geraakt door een reorganisatie binnen ons bedrijf. Dus voorlopig heb ik heel lang weekend.
Niet te snel natuurlijk. Eerst rustig kijken wat ik wil gaan doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef Tammeh het volgende:
[..]
New York..![]()
Klote van je baan joh! Hopelijk vind je weer snel iets!
ajjjj... das klote.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van 8 dagen New York. Ook leuk, maar geen Breda.![]()
Ondertussen mijn baan kwijt geraakt door een reorganisatie binnen ons bedrijf. Dus voorlopig heb ik heel lang weekend.
Pm me maar de verdere details.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef incident het volgende:
yup beetje flitsieflits maar das alles.
Zoekt er nog iemand woonruimte ? Ik heb een grote kamer met zicht dakterras en gedeelde woon-bad-wc-keuken. Centrum breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |