Staat ook op hun website.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ TT: beetje minder dat melodie gejat is, maar wel strakke plaat
Op dit moment 1 van mijn favoriete platen. Zaterdag aardig op losgegaan bij XX.quote:Besides we also made a remix of dj Panda – It’s a dream wich is trance track from beginning of the 90“s. (Noisecontrollers – Attack again). We love the original so much! We made sure both the lead sound and melody stayed the same! Dj Panda 0
Wat hij zegtquote:Op donderdag 11 december 2008 12:08 schreef JortK het volgende:
als iemand nou de code uit de wiki kopieert en plakt in de OP komt het goed!
EN LAAT DE OPMAAK EENS MET RUST, DE <PRE> TAG MOETEN BLIJVEN STAAN ANDERS BLIJFT HET FOUT GAAN!!!!
quote:
ow dus als iemand zegt van; 'we hebben het gejat omdat we het een vette track vinden' is het ineens wel goed. Inspiratieloze bagger, ze kunnen beter aan eigen tracks gaan werken.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je het nog uitleggen
Maar AVIO is wel helemaal geweldig... hoeveel bekende melodietjes heb ik daar afgelopen vrijdag wel niet gehoord.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
ow dus als iemand zegt van; 'we hebben het gejat omdat we het een vette track vinden' is het ineens wel goed. Inspiratieloze bagger, ze kunnen beter aan eigen tracks gaan werken.
Ik heb zowiezo een hekel aan dat attack again deuntje omdat die altijd tot in den treure aan het eind van hardstyle feeste in het hardcore hitjes rijtje voorbij komt, dus dan is attack again al een no-go voor mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar AVIO is wel helemaal geweldig... hoeveel bekende melodietjes heb ik daar afgelopen vrijdag wel niet gehoord.
* Da_Ripper roept shotgun !!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Nature Onengggg?
Als ik m'n rijbewijs heb voor de zomer dan overweeg ik 't serieus.
[helpdeskmodus]quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef SMutzskii het volgende:
Wilde paar mixjes op me mp3 zetten, maar kon hem niet aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |