Full Metal Panic - Fumoffuquote:
Weet jij misschien nog een plek waar users 'm kunnen wijzigen?quote:Op maandag 8 december 2008 18:51 schreef msnk het volgende:
Heb de voorgaande delen even bijgewerkt.
Quir, stuur ik jou de wijzigingen of zo?
Geweldig idee! Ik loop ondertussen ook 20 achter.quote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet weer eens een keer een Gintama marathon houden. Ik loop er nu alweer 25 achter.
wat ongeïnspireerd, hee.quote:Op maandag 8 december 2008 19:45 schreef zquing het volgende:
tvp
hoezo "verkapt"?quote:
Hij stond eerst op de FOK!wiki, waar alle OP's staan.. Misschien daar weer neerzetten?quote:Op maandag 8 december 2008 19:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Weet jij misschien nog een plek waar users 'm kunnen wijzigen?
Dat, is een goed plan. Ga ik doen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij stond eerst op de FOK!wiki, waar alle OP's staan.. Misschien daar weer neerzetten?
wel even datum en tijd van de correcte OP neerzetten (hier of onder het kopje "overleg"), want er is nogal een spambot-probleempje op de FOK!-wiki.quote:
Zekersteweten.quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef msnk het volgende:
Ow dat is mooi. Heb alleen geen idee hoe dat allemaal werkt, op een wiki
Oh ik heb het al doorWat ben ik slim hè.
wel originele volgorde kijkenquote:Op maandag 8 december 2008 22:44 schreef NutKees het volgende:
http://i37.tinypic.com/lutci.png
Net aan begonnen. Ik kan er nog niet veel van zeggen na 2 afleveringen... we zullen zien.
3quote:Op maandag 8 december 2008 21:30 schreef Quir het volgende:
De Bleach manga is trouwens geweldig, net zo geweldig als ik de anime vond tot de Bounto arc.
Bij welk volume ben jij nu eigenlijk, wdn?
Ik ga morgen even kijken of ze hier nog 3 hebben.quote:
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die volgespamt isquote:
Death Note manga kan ik ook aanraden. 11 is al in onze winkels en dus bijna het eindequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken of ze hier nog 3 hebben.
Ik vond 't in het begin eigenlijk best vervelend...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Death Note manga kan ik ook aanraden. 11 is al in onze winkels en dus bijna het einde
Wat ik zo goed vind is dat ze Rukia in het Belgisch doen. Klinkt vreemd maar het werk heel goed om aan te geven dat Rukia en Ichigo 'anders' zijn.
hmm! in dat geval misschien een leuk verjaardagscadeau voor binnenkortquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:33 schreef Quir het volgende:
De meeste manga zijn 200 bladzijden ongeveer, dat is gemiddeld. Je hebt er ook van 180 en 220.
Je moet inloggen om te kunnen wijzigen, dus dan ban je de persoon die er mee gaat lopen knoeien gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die volgespamt is
e.v.t. kan ik ook helpen, heb sinds vannochtend ook Wikimedia @ server staan
Ga maar uit van 200 pagina's per manga (incl extra dingen zoals informatie over de manga en de anime enzo).quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel pagina's heeft zo'n death note manga? Ik heb alleen duitse manga's van dragonball die ongeveer 250 pagina's hadden voor 5 euro, dat vond ik wel een goeie deal. Maar de helft daarvan voor 6 euro zou ik er dan weer niet voor over hebben..
achja, bij boeken moet je de spanning of humor zelf maken en kun je het anders interpeteren dan de animé waar alles voorgekauwd wordtquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:41 schreef DJ_ het volgende:
ik kan dus echt geen mange lezen he
als ik anime kijk leef ik gewoon veel meer mee en raak ik er echt in verdiept .
maar bij het lezen van een boek of manga heb ik dat helemaal niet
gunslinger girl is wel de saaiste serie die ik tot op heden heb gezienquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef Sh0g het volgende:
En wanneer maken ze Gunslinger Girl - Il Teatrino eens helemaal compleet? Of is dat zo'n teleurstelling geworden dat geen enkele fansubber hem wil afronden? Er was wel veel negatief commentaar over namelijk. Ik heb t/m 6 gezien. 7 kan ik nergens meer vinden. 8 en 9 heb ik wel weer van een andere fansubber. Vond hem minder dan de eerste serie, maar wil hem toch eens afkijken.
Ga-Rei, Chaos Head en SZS zijn de moeite waard. Zeker doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb nooit tijd om manga te lezen.ik heb 39 boekjes en heb er nog maar 9 gelezen. Een aantal staan al 2 jaar in de kast te verstoffen.
Ben wel bijna klaar met Code Geass en daarna begin ik met R2.
Tales of the Abyss is verder de enige die ik volg wat betreft nieuwe series.
Veel te weinig tijd, terwijl ik echt wil beginnen aan series als:
Toaru Majutsu no Index
Ga-rei Zero
Chaos Head
El Cazador De La Bruja
Sayonara Zetsubou Sensei
en jawel, DB GT.Die heb ik nooit helemaal afgekeken. Heb ook de nieuwe DBZ special en wil die ook graag eens zien binnenkort.
En wanneer maken ze Gunslinger Girl - Il Teatrino eens helemaal compleet? Of is dat zo'n teleurstelling geworden dat geen enkele fansubber hem wil afronden? Er was wel veel negatief commentaar over namelijk. Ik heb t/m 6 gezien. 7 kan ik nergens meer vinden. 8 en 9 heb ik wel weer van een andere fansubber. Vond hem minder dan de eerste serie, maar wil hem toch eens afkijken.
Daar heb ik helemaal geen last van, ik kan mij helemaal in een manga inleven...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:41 schreef DJ_ het volgende:
ik kan dus echt geen mange lezen he
als ik anime kijk leef ik gewoon veel meer mee en raak ik er echt in verdiept .
maar bij het lezen van een boek of manga heb ik dat helemaal niet
met anime kan dat wel , ik kijk het op een HDtv met surround sound dus dat zit wel snorquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:32 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen last van, ik kan mij helemaal in een manga inleven...
Ik kan het mij allemaal voor de geest halen, de situaties enzo en de bewegingen alsof ik er als derde persoon bij sta als het ware. De anime is wel ontspannender omdat je inderdaad alles al op een dienblad aangereikt krijgt maar ook daar kan ik mij helemaal inleven...
Mits het een beetje interessant is natuurlijk anders kan niemand zich inleven in iets door de irritatie of slaperigheid.
waarom kan ik dan bewerken zonder ingelogd te zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Je moet inloggen om te kunnen wijzigen, dus dan ban je de persoon die er mee gaat lopen knoeien gewoon? Neem ik aan.
Nog kutterder dan Gunslinger Girl I?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef msnk het volgende:
Gunslinger Girl II schijnt zo ongelofelijk kut te zijn dat niemand het af wil make. Begrijpelijk natuurlijk, maar wel jammer dat ik zo mijn collectie niet compleet kan maken
Maar als een groep als SHS of Triad het niet af wil maken, dan ga ik mezelf denk ik niet verlagen tot iets als ZOMG of zo
vervolg is meestal slechter dan 't origineel, Gunslinger Girl was al om te huilenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nog kutterder dan Gunslinger Girl I?
Ohja kloptquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kan ik dan bewerken zonder ingelogd te zijn?
De manga vind ik anders zeer goed te pruimen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
vervolg is meestal slechter dan 't origineel, Gunslinger Girl was al om te huilen
denk dat de meeste mensen met HTPC's media player classic gebruiken bij bijhoorden FFA , FFV , ac3 filter en vobsub .quote:Op woensdag 10 december 2008 10:21 schreef NutKees het volgende:
Ik heb problemen met bepaalde MKV bestanden, en heb zo'n vermoeden dat de interne speler van MediaPortal ruzie heeft met de codecs. Ben er gisteren de halve avond mee bezig geweest maar ik kom er niet uit. Is er hier toevallig iemand die MediaPortal op zijn HTPC gebruikt en er verstand van heeft?
Ik gebruik hetzelfde of vlc. Werkt prima geen enkele problemen met subs en dergelijkequote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Ge4ce het volgende:
Ik heb nog steeds Media Player Classic, 6.4.9.0 (MpcStar v2.1) en met CCCP pack. Heb nog geen enkel probleem ondervonden?
Of kan ik toch beter maar even updaten?
Wat kan wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
met anime kan dat wel , ik kijk het op een HDtv met surround sound dus dat zit wel snor
misschien handig om je zwarte lijst even hier te postenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Wat kan wel?
Je inleven in een saaie/slechte anime?
Als het echt bagger is of het zo op mij overkomt dan kan ik mij niet inleven hoor, HDTV + surround sound of niet.
Of beter gezegd ik wil mij niet inleven omdat als de ep het einde haalt de serie in mijn 'zwarte lijst' komt.
Waarom leg je zelf niet een lijst aan bij myanimelist ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien handig om je zwarte lijst even hier te posten
Heb ik al: http://myanimelist.net/animelist/arnxxquote:Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Waarom leg je zelf niet een lijst aan bij myanimelist ofzo?
Zal die van mij niet posten want die moet ik nodig updaten.
gedropped na een paar afleveringenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Ge4ce het volgende:
Ahh! Sowieso!(Vind het ook vrij vervelend, al die variaties daarop. Zowiezo, Zowieso, Zowizo, etc.
)
Wie kijkt er hier eigenlijk Soul Eater?
* DJ_ meldtquote:Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Ge4ce het volgende:
Ahh! Sowieso!(Vind het ook vrij vervelend, al die variaties daarop. Zowiezo, Zowieso, Zowizo, etc.
)
* MaxiTitan steekt zijn hand op...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Ge4ce het volgende:
)
Wat vond je van Hunter x Hunter en waarom heb je hem niet afgekeken (3 OVA's!!)?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Soul eater is wel grappig maar het kwam een tijdje nogal onregelmatig waardoor ik nu een achterstand heb.
Mijn outdated lijstje http://myanimelist.net/animelist/ArcticBlizzard
Ova's heb ik nog wel op mijn hd staan maar lees nu de manga en ben niet meer toegekomen aan de ova's. De anime is zeker niet slecht alleen baal ik er altijd van wanneer ze niet af zijn of wanneer ze niet in lijn lopen met de manga (claymore, d. gray man, hsdk)quote:Op woensdag 10 december 2008 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat vond je van Hunter x Hunter en waarom heb je hem niet afgekeken (3 OVA's!!)?
Ik heb alleen wat van de manga gelezen in een duits mangablad en zo ben ik op de animé gekomen (tevens mijn begin van het animé kijken in het algemeen). Maar ik zou wel heel blij zijn met de manga, waar heb je die vandaan? Ik ben begonnen bij het stuk waar de 3e OVA ophield maar op de computer manga lezen voelt toch gewoon stom en ik moet telkens de img bestanden groter maken om goed te kunnen lezen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:19 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ova's heb ik nog wel op mijn hd staan maar lees nu de manga en ben niet meer toegekomen aan de ova's. De anime is zeker niet slecht alleen baal ik er altijd van wanneer ze niet af zijn of wanneer ze niet in lijn lopen met de manga (claymore, d. gray man, hsdk)
* wdn steekt hand op!quote:Op woensdag 10 december 2008 17:12 schreef Ge4ce het volgende:
)
gaat die veder als de anime ?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:38 schreef wdn het volgende:
[..]
* wdn steekt hand op!
Hunter x Hunter manga in Engels, Duits of Frans:
http://www.archonia.com/index.php?page=subject&series=732&cat=7&idx=h&slide=1
http://www.archonia.com/index.php?page=subject&series=732&cat=7&idx=h&slide=2
http://www.archonia.com/index.php?page=subject&series=732&cat=7&idx=h&slide=3
http://www.archonia.com/index.php?page=subject&series=732&cat=7&idx=h&slide=4
(engels vanaf de 3de link)
als de anime wat?quote:
eh? Nee, een anime is gebaseerd op de manga. Dus de anime zal (zolang de anime nog loopt) iets achterlopen op de manga meer niet.quote:
van hunter X hunter .quote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Quir het volgende:
Als ware Elfen Lied fan zou je juist geen tweede seizoen willen.
Wat zouden ze er nog van kunnen maken? Alleen iets dat afdoet aan het geweldige van de serie.quote:
quote:
ja en nee...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Quir het volgende:
Ik kan zo wel 10 scenario's bedenken waar je een s2 mee kunt verantwoorden.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:55 schreef Quir het volgende:
Doe me d'r 's zo een.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kan zo wel 10 scenario's bedenken waar je een s2 mee kunt verantwoorden.
spoilertags ftw! straks heb je het nog bij het rechte eindquote:
Om te beginnen is er het officiele verhaal: de manga was veel uitgebreider dan de anime. De manga kent diclonius met verschillende kleuren haren en ogen. Hier kun je absoluut een goed verhaal uit halen (het hoeft niet perse met Lucy/Kota in de hoofdrol toch).quote:
HxH manga gaat verder na de animé!! Die manga wil ik dus halen. Puntje van de sluier: Giant bugsquote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
van hunter X hunter .
de anime was gestopt na de greed island arc , dus ik vroeg me af of de manga daar ook gestopt was of dat die wel veder ging .
heb ook gehoord dat de schrijver van HxH ziek was geworden ofzo en dat er daarom een einde aan is gemaakt
trouwens een nieuwe volledige trailer van dragonball - evolution ( nieuwe naam gekregen dus )
http://movies.ign.com/dor(...)nt_trlrc_121108.html
moet zeggen dat het minder crappy is als eerst , maar er blijft echt vrij weinig over van de originele verhaal lijn .
het zou me ook niks verbazen als goku ook geen saiyan meer is![]()
zoals die kut OVAquote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat zouden ze er nog van kunnen maken? Alleen iets dat afdoet aan het geweldige van de serie.
Als dat een aflevering was geweest was mijn punt op MAL spontaan naar een 7 gezakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |