SPOILER: Mahou sensei negimaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--edit--
oke..dat einde van msn
was allemaal wel iets te voorspelbaar; al had ik al die pactio's niet verwacht![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door mschol op 30-11-2008 02:01:27 ]
Geef maar aan mij. Ik verlos je wel uit je lijden.quote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef Beach het volgende:
Wat moet ik doen met mn uitgelezen Death Note
bied maarquote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Geef maar aan mij. Ik verlos je wel uit je lijden.
clannad , true tears , en kannon vallen daar toch echt wel onderquote:Op zondag 30 november 2008 02:00 schreef Beach het volgende:
Romantische dingen hou je zeker niet van?
aangezien de OP niet meer ergens gehost wordt waar ik m veranderen kan mag Quir dat doen, aangezien hij 'm hostquote:Op zondag 30 november 2008 07:19 schreef wdn het volgende:
zeg zquing: je maakt dan een nieuw deel aan maar wat is er gebeurd met het onderhoud van de voorgaande delen?
NHKquote:Op zondag 30 november 2008 01:54 schreef DJ_ het volgende:
ach schaamteloos tvpje dan maar , ik heb kanon nog om te kijken .
maar veder eigenlijk niks .
heb 2 andere series laatst geprobeerd maar vond er niks aan .
ik ben een beetje anime loos de laatste tijd .
kijk wel wekelijks soul eater , bleach , clannad AF en naruto natuurlijk ,
maar toppers zoals FMA , twelve kingdoms , higurashi no koro ni , clannad , true tears , fate/stay night , hunter X hunter , en en mai hime kan ik niet meer vinden .
iemand nog tips ?
PS ik heb het niet zo op oude anime's vanwege de teken stijl .
zeg dan Nodame Cantabile, ik maar dnkenquote:Op zondag 30 november 2008 13:47 schreef wdn het volgende:
Veel van het gesprokene in paris-hen is frans. Stond ergens in 1 van de TL notes dat het naar Japans was gedubbed. Oh en als iemand dacht dat Japanners slechts in Engels zijn die heeft Paris-hen's Frans nog niet gehoordJe krijgt er kriebels van in je nek zo erg,
Paris-hen 8 had vanmorgen trouwens in de trackers moeten staan. Ik wil mijn MUKYAAAAAAAAAAAAAAA kick
Oh en ik dacht dat iemand vertelde dat chihiro met skip beat zou stoppen??? 8 is net uitgekomen maar wel snel downloaden want de tracker is tijdelijk
Live action heb ik ergens de dvd's van gezien. Playasia ofzo.quote:Op zondag 30 november 2008 15:52 schreef zquing het volgende:
[..]
zeg dan Nodame Cantabile, ik maar dnken, je moet de live action ook kijken
waarom staat 't niet meer in de OP dat ongeinsipreerde tvp's niet mogenquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 18:02 schreef Quir het volgende:
Daar ben ik weer.
Al op de hoogte van de nieuwe Dragonball Z special?
Ik heb een ban op die sitequote:
Daar zei ik nog iets over in de vorige topic.quote:Op zondag 30 november 2008 18:02 schreef Quir het volgende:
Daar ben ik weer.
Al op de hoogte van de nieuwe Dragonball Z special?
Youtube of niet, linken naar anime doen we nietquote:Op zondag 30 november 2008 18:25 schreef Quir het volgende:
.....
quote:Op zondag 30 november 2008 19:23 schreef zquing het volgende:
[..]
Youtube of niet, linken naar anime doen we niet
ik ben tegen, ik heb dit topic geopend ik maak regelsquote:Op zondag 30 november 2008 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Van youtube maken ze niet zo'n probleem, maar torrents en direct-downloads vinden de modjes niet zo tof...
aangezien je bent begonnen met Ghibli raad ik je aan om de rest van hun films ook te kijken, beginnend met nausicaa en mononokequote:Op zondag 30 november 2008 19:44 schreef ehqo het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen films als Spirited Away en Howl's Moving Castle. Oh en Paprika. Maar is er iets dat vergelijkbaar is en de moeite waard? Bij voorbaat dank.
moet toch kunnen?quote:Op zondag 30 november 2008 19:58 schreef Quir het volgende:
Wat zijn we op baggertoer de laatste tijd, zquing
NARUTO!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:48 schreef zquing het volgende:
Ik ben een beetje nieuw in dit topic
heb wel al een paar anime gekeken, maar weet niet meer wat ik moet kijken nu....... Zoek een leuke "slice of life" serie, beetje zoals Nana, parakiss,honey and clover.
owjah, liever niet gebaseerd op een datesims en ook geen harems
Hmmm, pokemon daar heb ik volgens mij wel ooit over gehoordquote:Op zondag 30 november 2008 21:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan raad ik je DBZ aan of anders Pokemon. Die tekenstijl is echt uniek.
gravitation? Als 't maar niet te erg is wil ik 't wel proberenquote:Op zondag 30 november 2008 22:27 schreef Beach het volgende:
Vind je yaoi leuk?
gravitation vond ik echt klotequote:Op zondag 30 november 2008 22:32 schreef zquing het volgende:
[..]
gravitation? Als 't maar niet te erg is wil ik 't wel proberen
\quote:
Ai Yori Aoshi is geen harem-serie.quote:Op zondag 30 november 2008 22:17 schreef zquing het volgende:
nee en geen harems. Mischien dat miname iets is?
quote:Op maandag 1 december 2008 18:57 schreef zquing het volgende:
Black lagoon afgekeken, mischien moet ik vaker series gaan herkijkenWat een goede serie was dat zeg, en er komt ook nog een s3
Hopelijk vanaf volgend jaar oktober ofzo.quote:Op maandag 1 december 2008 18:57 schreef zquing het volgende:
Black lagoon afgekeken, mischien moet ik vaker series gaan herkijkenWat een goede serie was dat zeg, en er komt ook nog een s3
Ik vind 't wel goed, want dan kan je meer kwaliteit in 1 aflevering stoppenquote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hopelijk vanaf volgend jaar oktober ofzo.12/13 eps per seizoen is veels te kort.
Hoge herkijkwaarde denk ik, nu dat je alles snapt, snap je ook weer andere dingen I guess. Je zit tenmninste niet de hele tijd met een WTF gevoelquote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Quir het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort Higurashi opnieuw kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik heb de hele serie vorige maand ofzo gezien, higurashi no nako koro ni in een week en kai in een paar dagenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig zijn hier nog meer higurashi fans, ik hoor eigenlijk niemand er over .
ik dacht altijd dat deze anime onder de radar was gevlogen
Ik heb 9 al gezienquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
Toradora 8 was tof...
Taiga ftw, enzo...
Dennou coil al gezien?quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vind 't wel goed, want dan kan je meer kwaliteit in 1 aflevering stoppen
quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoge herkijkwaarde denk ik, nu dat je alles snapt, snap je ook weer andere dingen I guess. Je zit tenmninste niet de hele tijd met een WTF gevoel.
Ik ben een volbloed Mion fan (MIONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), dus als Mion d'r in zit is 't al goed.
Maar ik hou sowieso van puzzelen.
Aero loopt trouwens achter, Coalguys (aka qq) hebben het over genomen van gg (zelfde lid, staat al iets terug) en subben op tempo. Dark-Rebirths site was aangevallen, maar deze hebben Chaos;Head 8 al uitgebracht."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ik ging 'm een keer kijken uit verveling, verwachtte niet zo heel veel. Na een paar afleveringen dacht ik AMAGAWD en heb ik al mijn vrije tijd die dagen erin gestoken om hem af te kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig zijn hier nog meer higurashi fans, ik hoor eigenlijk niemand er over .
ik dacht altijd dat deze anime onder de radar was gevlogen
brr, mion en shion vond ik juist een beetje irritantquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben een volbloed Mion fan (MION), dus als Mion d'r in zit is 't al goed.
Maar ik hou sowieso van puzzelen.
Aero loopt trouwens achter, Coalguys (aka qq) hebben het over genomen van gg (zelfde lid, staat al iets terug) en subben op tempo. Dark-Rebirths site was aangevallen, maar deze hebben Chaos;Head 8 al uitgebracht.
ik heb hem al een een hele tijd geleden gezien ( begin van 2008 geloof ik )quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ging 'm een keer kijken uit verveling, verwachtte niet zo heel veel. Na een paar afleveringen dacht ik AMAGAWD en heb ik al mijn vrije tijd die dagen erin gestoken om hem af te kijken.
Shionquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
brr, mion en shion vond ik juist een beetje irritant
Nee, misschien 's bekijken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Hoi,
heeft iemand van jullie "El Cazador de la Bruja" gezien? Ik was erg grote fan van "Noir" en kwam nu El Cazador de la Bruja tegen (zelfde brein erachter) en tot nu toe vind ik het geweldig! Sinds ik fulltime werk kijk ik niet meer zo veel anime (gewoon geen tijd), maar ik maak wel af en toe uitzonderingenMeest recentelijk "Bamboo Blade", wat een leuke serie!
Maar goed ik voel me oud (lol) dus daarom een tvptje om me meer in te lezen over wat er nu speeld. ^^ Mijn manga collectie is ook een paar jaar oud, heb er de afgelopen 2-3 jaar niets nieuws meer bij, behalve boek 1 van bamboo blade in het japans (daar zit ik me nu doorheen te knokken, mijn kanji-kennis is echt waardeloos ^^; )
Hmm mischien even wat favos (meestal manga én anime) van mij: Negima, Yutsuba!, Azumanga Daioh, Noir, El Hazard, .hack//SIGN, Mariasama ga miteru, Aishiteruze baby, Twin Spica, Serial Experiments Lain, Crescent Moon, alle Ghibli films, Crayon Shin-Chan.... hmm ben haast wat dingen vergeten... ^_^
Ik heb trouwens dankzij de OP ook Hana Yori Dango ontdekt, echt lachen!!
Die staat hoog op mijn lijst, heb em al wel binnen en heb wat stukjes gekeken. Mooi getekend en de figuurtjes van deze serie zijn ook erg mooi (en duur). Mooi dat ie zo geweldig is, want dan ga ik em kijken zodra ik klaar ben met Code Gayass (quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Hoi,
heeft iemand van jullie "El Cazador de la Bruja" gezien?
Coole scéne zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef DJ_ het volgende:
DB the movie had er gewoon zo uit moeten zien . zelfs een paar gasten met amper geld en ervaring kunnen een betere fighting scene in elkaar zetten dan die holywood eikels
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/293116.html
vond ze allebij wel coolquote:
klinkt wel bekendquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:56 schreef Sh0g het volgende:
tvp, ook al heb ik bijna geen tijd om anime te kijken.
Hebben jullie ook wel eens dat onmachtige gevoel, dat je weet dat je nooit van je leven alle leuke series zult kunnen zien? Dat je nog zoveel wilt zien, maar dat er elke keer weer nieuwe bijkomen en dat het altijd door zal gaan, ook na je dood.Dat trieste getalletje op AniDB, dat zegt dat je nog maar 2% hebt gezien van wat er te zien is, terwijl je al 3 jaar ofzo aan het kijken bent...
dan pakken ze het nog verkeerd aan , want wat doen ze nu .quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Coole scéne zegDit is ook precies wat het publiek wil. Maarja, Hollywood wil ook dat mensen zonder enige dragonball ervaring de film gaan zien
[ afbeelding ]
Goku looks like shit
En geen vegeta/trunks of super saiyans
dan hebben nog vele mensen alleen dbz gezien en niet dragonball, ik heb zelf de manga gelezen tot het gedeelte waar radditz aankwam en de hele buu saga omdat ze bij cartoonnetwork of yorin besloten de hele serie overnieuw te beginnen en ik geen geduld hadquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan pakken ze het nog verkeerd aan , want wat doen ze nu .
de echte dragonball fans boos maken die gaan het internet over de film te vervloeken .
en zo krijgen potentiele niet dragonball fans ook een hekel aan de film![]()
als ze de film echt aan een breder publiek hadden willen smeren , dan hadden ze het gewoon minder op de dragonballs moeten laten leunen maar er gewoon een grootschalige epic movie van maken ala matrix powers , en lord of the rings fantasy .
lotr spreek ook VEEL meer mensen aan dan de boek liefhebbers , zelfs fantasy haters zoals mn moeder vonden de film geweldig .
Ik kijk geen prutsreleases van Aero.quote:
Kut, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Die staat hoog op mijn lijst, heb em al wel binnen en heb wat stukjes gekeken. Mooi getekend en de figuurtjes van deze serie zijn ook erg mooi (en duur). Mooi dat ie zo geweldig is, want dan ga ik em kijken zodra ik klaar ben met Code Gayass () .
Shion is een kreng, verloor mijn sympathie in de latere arcs. Mion daarintegen is liev (ik kan het niet over mijn hart verkrijgen daadwerkelijk met een f te schrijven) en onschuldig.quote:
Ik ken geen andere groepen die Ga-Rei -Zero- (nog) subben, of ik heb ze gemist. Daarbij doen ze het goed genoeg voor mij, bovenal gratis en, zoals ik al zei, Coalguys heeft 'm al uitgebracht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kijk geen prutsreleases van Aero.
ach ik moest de laatste paar eps van de devil may cry anime van youmom kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kijk geen prutsreleases van Aero.
Hoewel ze vlug zijn, en er humor (In Heroic Age was het wel grappig, omdat de serie ook wat minder is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ik moest de laatste paar eps van de devil may cry anime van youmom kijken![]()
playasia.com?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef Quir het volgende:
Ik heb Paypal aangevraagd.
Naast dat de mogelijkheid een blikje cola te pinnen door de twee bedragen, zou ik graag een webshop hebben waar ik figures of manga kan bestellen, zoals Archonia. Red Dot Commerce ken ik al, iemand nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |