quote:Op maandag 1 december 2008 18:57 schreef zquing het volgende:
Black lagoon afgekeken, mischien moet ik vaker series gaan herkijkenWat een goede serie was dat zeg, en er komt ook nog een s3
Hopelijk vanaf volgend jaar oktober ofzo.quote:Op maandag 1 december 2008 18:57 schreef zquing het volgende:
Black lagoon afgekeken, mischien moet ik vaker series gaan herkijkenWat een goede serie was dat zeg, en er komt ook nog een s3
Ik vind 't wel goed, want dan kan je meer kwaliteit in 1 aflevering stoppenquote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hopelijk vanaf volgend jaar oktober ofzo.12/13 eps per seizoen is veels te kort.
Hoge herkijkwaarde denk ik, nu dat je alles snapt, snap je ook weer andere dingen I guess. Je zit tenmninste niet de hele tijd met een WTF gevoelquote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Quir het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort Higurashi opnieuw kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik heb de hele serie vorige maand ofzo gezien, higurashi no nako koro ni in een week en kai in een paar dagenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig zijn hier nog meer higurashi fans, ik hoor eigenlijk niemand er over .
ik dacht altijd dat deze anime onder de radar was gevlogen
Ik heb 9 al gezienquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
Toradora 8 was tof...
Taiga ftw, enzo...
Dennou coil al gezien?quote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vind 't wel goed, want dan kan je meer kwaliteit in 1 aflevering stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |