abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63675135
Black lagoon afgekeken, mischien moet ik vaker series gaan herkijken Wat een goede serie was dat zeg, en er komt ook nog een s3
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63678029
zero no tsukaima: princess rondo opgestart gister, blijft toch wel een grappige/leuke serie, zelfs na 3 seizoenen
pi_63678731
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:57 schreef zquing het volgende:
Black lagoon afgekeken, mischien moet ik vaker series gaan herkijken Wat een goede serie was dat zeg, en er komt ook nog een s3

Hoort wel in het rijtje thuis van Gungrave en Cowboy Bebop.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_63678941
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:57 schreef zquing het volgende:
Hopelijk vanaf volgend jaar oktober ofzo. 12/13 eps per seizoen is veels te kort.
pi_63679255
Ik ga denk ik binnenkort Higurashi opnieuw kijken. Nu eerst Noir starten.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_63684048
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Hopelijk vanaf volgend jaar oktober ofzo. 12/13 eps per seizoen is veels te kort.
Ik vind 't wel goed, want dan kan je meer kwaliteit in 1 aflevering stoppen
"Those unforgettable days, for them I live"
  † In Memoriam † maandag 1 december 2008 @ 23:48:39 #67
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_63684722
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Quir het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort Higurashi opnieuw kijken.
Hoge herkijkwaarde denk ik, nu dat je alles snapt, snap je ook weer andere dingen I guess. Je zit tenmninste niet de hele tijd met een WTF gevoel .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_63685552
gelukkig zijn hier nog meer higurashi fans , ik hoor eigenlijk niemand er over .
ik dacht altijd dat deze anime onder de radar was gevlogen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63685759
Toradora 8 was tof...

Taiga ftw, enzo...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 00:54:43 #70
pi_63685924
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
gelukkig zijn hier nog meer higurashi fans , ik hoor eigenlijk niemand er over .
Ik heb de hele serie vorige maand ofzo gezien, higurashi no nako koro ni in een week en kai in een paar dagen Gewoon heel goede en verslavende serie.
pi_63686211
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
Toradora 8 was tof...

Taiga ftw, enzo...
Ik heb 9 al gezien
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 01:20:35 #72
pi_63686216
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 01:19 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb 9 al gezien
en chaos;head 8?
pi_63686338
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 01:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

en chaos;head 8?
7
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:56:55 #74
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_63686506
tvp, ook al heb ik bijna geen tijd om anime te kijken.

Hebben jullie ook wel eens dat onmachtige gevoel, dat je weet dat je nooit van je leven alle leuke series zult kunnen zien? Dat je nog zoveel wilt zien, maar dat er elke keer weer nieuwe bijkomen en dat het altijd door zal gaan, ook na je dood. Dat trieste getalletje op AniDB, dat zegt dat je nog maar 2% hebt gezien van wat er te zien is, terwijl je al 3 jaar ofzo aan het kijken bent...
pi_63686560
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik vind 't wel goed, want dan kan je meer kwaliteit in 1 aflevering stoppen
Dennou coil al gezien?
Allison to Lillia is ook wel leuk.

Anders kijk je toch op die anime database waar je genres in gelinkt zijn.
なんだっけ
pi_63693059
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoge herkijkwaarde denk ik, nu dat je alles snapt, snap je ook weer andere dingen I guess. Je zit tenmninste niet de hele tijd met een WTF gevoel .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een volbloed Mion fan (MION ), dus als Mion d'r in zit is 't al goed.
Maar ik hou sowieso van puzzelen.

Aero loopt trouwens achter, Coalguys (aka qq) hebben het over genomen van gg (zelfde lid, staat al iets terug) en subben op tempo. Dark-Rebirths site was aangevallen, maar deze hebben Chaos;Head 8 al uitgebracht.
pi_63693096
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:27 schreef DJ_ het volgende:
Ik ging 'm een keer kijken uit verveling, verwachtte niet zo heel veel. Na een paar afleveringen dacht ik AMAGAWD en heb ik al mijn vrije tijd die dagen erin gestoken om hem af te kijken.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 12:49:06 #78
pi_63693410
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:33 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ben een volbloed Mion fan (MION ), dus als Mion d'r in zit is 't al goed.
Maar ik hou sowieso van puzzelen.

Aero loopt trouwens achter, Coalguys (aka qq) hebben het over genomen van gg (zelfde lid, staat al iets terug) en subben op tempo. Dark-Rebirths site was aangevallen, maar deze hebben Chaos;Head 8 al uitgebracht.
brr, mion en shion vond ik juist een beetje irritant
pi_63694827
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:35 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ging 'm een keer kijken uit verveling, verwachtte niet zo heel veel. Na een paar afleveringen dacht ik AMAGAWD en heb ik al mijn vrije tijd die dagen erin gestoken om hem af te kijken.
ik heb hem al een een hele tijd geleden gezien ( begin van 2008 geloof ik )
maar het is echt een geweldige serie , verwachte een matige serie waar ik zo nu en dan een eps van zou kijken . maar heb bijna alles achter elkaar gekeken zodra het kon
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63695502
DB the movie had er gewoon zo uit moeten zien . zelfs een paar gasten met amper geld en ervaring kunnen een betere fighting scene in elkaar zetten dan die holywood eikels

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/293116.html
pi_63696301
Hoi,

heeft iemand van jullie "El Cazador de la Bruja" gezien? Ik was erg grote fan van "Noir" en kwam nu El Cazador de la Bruja tegen (zelfde brein erachter) en tot nu toe vind ik het geweldig! Sinds ik fulltime werk kijk ik niet meer zo veel anime (gewoon geen tijd), maar ik maak wel af en toe uitzonderingen Meest recentelijk "Bamboo Blade", wat een leuke serie!

Maar goed ik voel me oud (lol) dus daarom een tvptje om me meer in te lezen over wat er nu speeld. ^^ Mijn manga collectie is ook een paar jaar oud, heb er de afgelopen 2-3 jaar niets nieuws meer bij, behalve boek 1 van bamboo blade in het japans (daar zit ik me nu doorheen te knokken, mijn kanji-kennis is echt waardeloos ^^; )

Hmm mischien even wat favos (meestal manga én anime) van mij: Negima, Yutsuba!, Azumanga Daioh, Noir, El Hazard, .hack//SIGN, Mariasama ga miteru, Aishiteruze baby, Twin Spica, Serial Experiments Lain, Crescent Moon, alle Ghibli films, Crayon Shin-Chan.... hmm ben haast wat dingen vergeten... ^_^

Ik heb trouwens dankzij de OP ook Hana Yori Dango ontdekt, echt lachen!!
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63696378
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

brr, mion en shion vond ik juist een beetje irritant
Shion
Mion
pi_63696390
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Hoi,

heeft iemand van jullie "El Cazador de la Bruja" gezien? Ik was erg grote fan van "Noir" en kwam nu El Cazador de la Bruja tegen (zelfde brein erachter) en tot nu toe vind ik het geweldig! Sinds ik fulltime werk kijk ik niet meer zo veel anime (gewoon geen tijd), maar ik maak wel af en toe uitzonderingen Meest recentelijk "Bamboo Blade", wat een leuke serie!

Maar goed ik voel me oud (lol) dus daarom een tvptje om me meer in te lezen over wat er nu speeld. ^^ Mijn manga collectie is ook een paar jaar oud, heb er de afgelopen 2-3 jaar niets nieuws meer bij, behalve boek 1 van bamboo blade in het japans (daar zit ik me nu doorheen te knokken, mijn kanji-kennis is echt waardeloos ^^; )

Hmm mischien even wat favos (meestal manga én anime) van mij: Negima, Yutsuba!, Azumanga Daioh, Noir, El Hazard, .hack//SIGN, Mariasama ga miteru, Aishiteruze baby, Twin Spica, Serial Experiments Lain, Crescent Moon, alle Ghibli films, Crayon Shin-Chan.... hmm ben haast wat dingen vergeten... ^_^

Ik heb trouwens dankzij de OP ook Hana Yori Dango ontdekt, echt lachen!!
Nee, misschien 's bekijken.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:52:23 #84
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_63696421
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:47 schreef Reuzenpanda het volgende:
Hoi,

heeft iemand van jullie "El Cazador de la Bruja" gezien?
Die staat hoog op mijn lijst, heb em al wel binnen en heb wat stukjes gekeken. Mooi getekend en de figuurtjes van deze serie zijn ook erg mooi (en duur). Mooi dat ie zo geweldig is, want dan ga ik em kijken zodra ik klaar ben met Code Gayass ( ) .
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 15:04:14 #85
pi_63696728
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef DJ_ het volgende:
DB the movie had er gewoon zo uit moeten zien . zelfs een paar gasten met amper geld en ervaring kunnen een betere fighting scene in elkaar zetten dan die holywood eikels

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/293116.html
Coole scéne zeg Dit is ook precies wat het publiek wil. Maarja, Hollywood wil ook dat mensen zonder enige dragonball ervaring de film gaan zien

Goku looks like shit

En geen vegeta/trunks of super saiyans
pi_63696755
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:50 schreef Quir het volgende:

[..]

Shion
Mion
vond ze allebij wel cool
pi_63696812
t
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 01:56 schreef Sh0g het volgende:
tvp, ook al heb ik bijna geen tijd om anime te kijken.

Hebben jullie ook wel eens dat onmachtige gevoel, dat je weet dat je nooit van je leven alle leuke series zult kunnen zien? Dat je nog zoveel wilt zien, maar dat er elke keer weer nieuwe bijkomen en dat het altijd door zal gaan, ook na je dood. Dat trieste getalletje op AniDB, dat zegt dat je nog maar 2% hebt gezien van wat er te zien is, terwijl je al 3 jaar ofzo aan het kijken bent...
klinkt wel bekend
echter is anidb geen maatstaf aangezien niet al m'n series daar in staan
pi_63696898
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Coole scéne zeg Dit is ook precies wat het publiek wil. Maarja, Hollywood wil ook dat mensen zonder enige dragonball ervaring de film gaan zien

[ afbeelding ]

Goku looks like shit

En geen vegeta/trunks of super saiyans
dan pakken ze het nog verkeerd aan , want wat doen ze nu .
de echte dragonball fans boos maken die gaan het internet over de film te vervloeken .
en zo krijgen potentiele niet dragonball fans ook een hekel aan de film

als ze de film echt aan een breder publiek hadden willen smeren , dan hadden ze het gewoon minder op de dragonballs moeten laten leunen maar er gewoon een grootschalige epic movie van maken ala matrix powers , en lord of the rings fantasy .
lotr spreek ook VEEL meer mensen aan dan de boek liefhebbers , zelfs fantasy haters zoals mn moeder vonden de film geweldig .
pi_63697027
Dragonball mijn erste manga ooit 10 jaar geleden alweer

lol @ die goku Maar goed, niets kan zo erg fout zijn als de film van "Dead or Alive" (heb hem wel op DVD )
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 15:29:31 #90
pi_63697406
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:10 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dan pakken ze het nog verkeerd aan , want wat doen ze nu .
de echte dragonball fans boos maken die gaan het internet over de film te vervloeken .
en zo krijgen potentiele niet dragonball fans ook een hekel aan de film

als ze de film echt aan een breder publiek hadden willen smeren , dan hadden ze het gewoon minder op de dragonballs moeten laten leunen maar er gewoon een grootschalige epic movie van maken ala matrix powers , en lord of the rings fantasy .
lotr spreek ook VEEL meer mensen aan dan de boek liefhebbers , zelfs fantasy haters zoals mn moeder vonden de film geweldig .
dan hebben nog vele mensen alleen dbz gezien en niet dragonball, ik heb zelf de manga gelezen tot het gedeelte waar radditz aankwam en de hele buu saga omdat ze bij cartoonnetwork of yorin besloten de hele serie overnieuw te beginnen en ik geen geduld had De manga is trouwens stukken beter dan de animé en veel opzichten, maar dat terzijde

Anyway, ik hoop dat ze de typische dragonball z humor en actie er in kunnen verwerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')