quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Omdat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
KOM 'S OP!
En waarom staat mijn UI niet tussen de rest van het gespuis?
Jij wilt gewoon dat ik die Emma Watson avatar weer pak zodat je op de OP van iedere SC kunt fappen, vuige knalkolonel!quote:
We willen iedereen gelijkwaardig behandelen, dus dat komt welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
KOM 'S OP!
En waarom staat mijn UI niet tussen de rest van het gespuis?
Terwijl jij aan iemands pik zuigt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
BT , Het is gewoon leuk ommachtig te zijn als je boos bent.
Of het kan gewoon kommen omdat we geen meisjes-meisje zijn.
Of het is gewoon leuk om anderen neer teschieten in bijv. call of duty
The Conquerors suckt! The Age of Kings is de enigste echte AoE! Vooral als je één op één speelt in een Giant map met eilandjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We willen iedereen gelijkwaardig behandelen, dus dat komt wel![]()
Age of Empires, the age of kings erop gezet. Nu the conquerors nog.
Dan moet die kerel wel hard ownen hequote:
Ja, maar... Dan moet je al die villagers nog aan het werk zetten als je ze een opslagplaats voor goud en stenen laat makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
The Conquerors suckt! The Age of Kings is de enigste echte AoE! Vooral als je één op één speelt in een Giant map met eilandjes
BWEHEHEHEHE dat heb ik ook een keer gehad, maar ja, toen kon ik nog 50KM rijden ofzo toen ie zei dat ie nog maar 0KM op de tank kon.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sackboy en ik hebben een date op de klb meetdat is heel iets anders
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |