een paar zegt hijquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
door het woord 'Lucky' moest ik denken aan LuckTV waar ik gister alle filmpjes van heb zitten kijken ... even een paar dijen-kletser;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
ik gok op "know"quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[Hardstyle #29] The day did not the night had fallen
Volgens mij moet daar nog een woordje tussen
quote:
en een krul voor Sinisterquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Staat trouwens nog een ''fout'' in de OP bij de links naar de vorige topics:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
hardstylebus?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:Hooooooiiii!
Morgen weer werken in de hardstylebus
pics!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ja mijn mooie postauto met cd-speler en dikke installatie
Een echte Sherlok Holmes in ons middenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een echte Sherlok Holmes in ons midden![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pics!!
en je werkt dus voor de TNT? dan luister je zeker vaak First/Second Match![]()
Mensen, Remco wilt even dat er om zijn grap gelachen wordt!quote:
Ja hoor, wees niet bang. Maar TNT staat niet op mijn uitgebreide auto-cd-collectiequote:
Vooruit dan, zie PIquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Mensen, Remco wilt even dat er om zijn grap gelachen wordt!
Bij deze mijn bijdrage.
HAHAHAHaahaHAHAAZOMG!!11!!LOLLERZ!!111:
:D:
:
Graag gedaan.
dank Bertquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Mensen, Remco wilt even dat er om zijn grap gelachen wordt!
Bij deze mijn bijdrage.
HAHAHAHaahaHAHAAZOMG!!11!!LOLLERZ!!111:
:D:
:
Graag gedaan.
teveel Italian voor mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/party/134475:XXlerator.html
[ afbeelding ]
Klep, als in .... dat ding.... op mn hoofd .... tijdens.... feesten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte grap mode on]
hou je klep
[slechte grap mode off]
thnxquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Klep, als in .... dat ding.... op mn hoofd .... tijdens.... feesten?![]()
vind 'm nog wel goed gevonden eigenlijk
De dag dat ie z'n klep wegdoet vreet ik m'n Showtek shirtje opquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[slechte grap mode on]
hou je klep
[slechte grap mode off]
ff wachten tot woensdagquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:39 schreef MrDice het volgende:
[..]
De dag dat ie z'n klep wegdoet vreet ik m'n Showtek shirtje op
IK heb meerdere kleppen, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook meerdere Showtek-shirtjes hebtquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:39 schreef MrDice het volgende:
De dag dat ie z'n klep wegdoet vreet ik m'n Showtek shirtje op
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
IK heb meerdere kleppen, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook meerdere Showtek-shirtjes hebt
dan pas ik mijn grap aan naar "kleppen"quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
IK heb meerdere kleppen, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook meerdere Showtek-shirtjes hebt
Dan moet ik maar vast wat eetlust gaan kweken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan pas ik mijn grap aan naar "kleppen"
quote:
Noisecontrollers vind ik dan wel weer een goede keuze.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:14 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zit echt heerlijk. Maar heb hem eigenlijk niet meer aan naar feesten toe. Meestal m'n Noisecontrollers of D&S shirt. Maar casual draag ik vaak dat simpele blauwe Showtek shirt. Zit tevens zalig en goede kwaliteit.
van mij mag je best heel de avond met mij komen feesten op euphoria ben er met een groepjequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:10 schreef de_huig het volgende:
Morgen Euphoria..maar niemand wil met me mee![]()
vriendinnen, jarige vaders, andere feesten...the usual bullshit..
wordt een last-minute beslissing of ik ga (in mn eentje..of misschien toch met een verloren zoon)..
Lelijke flyer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
LeonH gefelicteerd ! [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Present, vorig jaar uber druk maar uber vetquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:17 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet de vocals hebben van Project one en dan de melodie van "ring that shit"quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef 16meter het volgende:
Won't you ring the alarm?
I been through this too long
But I'll be damned if I see another chick on your arm
OOOH OOOH OOOHOOOOH
TUUU TUUU TUUU TUU TUDUUUU TUDUDUDUDUU TUUU TUU TUU TUUU DUUU
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef 16meter het volgende:
Won't you ring the alarm?
I been through this too long
But I'll be damned if I see another chick on your arm
LeonH alsnog gefelicteerd ! [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Uit Vivec's MIC-setje:
11.Unknown - Gecko (frequencerz testmix)![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:33 schreef Da_Ripper het volgende:
wilde eigenlijk een ander ( Gecko - Frequenzers test-mix) maar daar is nog geen filmpie van.. en om 'm zelf uit de set te rippen & uppen vonk net iets teveel werk ... maybe next time want het is/wordt een kneiter
Gruwelijk dikke plaat!!!quote:
+ jwtwlwatquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:23 schreef voidmage het volgende:
nog een paar uur en dan knallen in de 013, wat ik aan doe is een horizontaal wit blauw zwart gestreepte polo t-shirt.
dus als iemand me ziet geef een gil!!!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:52 schreef de_huig het volgende:
pfff..had ik na lang afwachten of er nog medestanders waren voor Euphoria besloten om toch maar in mn eentje te gaan..is t uitverkocht![]()
![]()
http://partyflock.nl/user/446127:BasKaatsheuvel.htmlquote:Nog 1 kaartje te koop af te halen in Kaatsheuvel!!!!!
ik had woensdag nog een kaartje overquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:52 schreef de_huig het volgende:
pfff..had ik na lang afwachten of er nog medestanders waren voor Euphoria besloten om toch maar in mn eentje te gaan..is t uitverkocht![]()
![]()
ik haat mezelf iig wel intens nu dat ik tot t bittere einde (en daarna) heb gewacht..man man man dat wordt weer een eenzame kutavond zeg.![]()
Maar LeonH..alsnog gefeliciteerd
Kijk, dat lijkt me nou een voordeel van het platteland. Grote schuur, geen andere huizen in de omgeving te bekennen. Flinke installatie neerzetten, paar lampjes ofzo, grote hoeveelheid bier en raggen met z'n allen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:13 schreef MrDice het volgende:
Bier.... check!
Dropshot.... check!
Goldstrike.... check!
Feestje op de boerderij in de middle of nowhere met prachtig mooi weer en de boxen buiten hardstyle knallend over de velden. Zin in![]()
Was leuk, alleen die zatlappen die hun bier niet onder controle kunnen houden mogen ze er wat mij betreft uitflikkeren.quote:
Hahah... heel vaag om opeens zo'n kop te zien bij zo'n sampletje wat je al 10.000x gehoord hebt.quote:
quote:
Hahaha uber filmpje !!quote:Op zondag 21 september 2008 13:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Com'on Do It!!!. hij klinkt in het filmpje met nog meer passie
dat ben ik zeker met je eens heb hem nu al een paar keer achter elkaar gedraaidquote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik heb gentallica thunderstyle ripje, jezus wat een lekkere track![]()
pmquote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik heb gentallica thunderstyle ripje, jezus wat een lekkere track![]()
Vooruit dan, zal eens poging wagen:quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef CrustyClown het volgende:
Lees nog maar weinig ervaringen....
en dan spreek je mij niet ff aanquote:
Geen id hoe jullie er uit zienquote:
Open je nou met de "ping" van een magnetronquote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef LeonH het volgende:
ff weer spammen![]()
nieuwe versie met een andere melodie
Vond die ene plaat die je laatst een keer liet horen veel dikker, die had meen ik ook een vocal die best sterk was.quote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef LeonH het volgende:
ff weer spammen![]()
nieuwe versie met een andere melodie
dat was Your Friend, inderdaad kickequote:Op zondag 21 september 2008 17:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Vond die ene plaat die je laatst een keer liet horen veel dikker, die had meen ik ook een vocal die best sterk was.
Dit is natuurlijk ook erg knap gemaakt, maar niet helemaal mijn ding.
lift belquote:Op zondag 21 september 2008 17:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Open je nou met de "ping" van een magnetron![]()
Hoe dan ook; t Tunununu aan t begin gaat wat eentonig en lang door; verder geslaagde plaat wel
Petje af, ik doe t je sowieso niet na
Doe dat maar eens even..!quote:Op zondag 21 september 2008 17:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
lift bel
het is ook pas een 2.0 he
Your Friend heb ik de vocals inmiddels goed gekregen met de kicks mee, zal deze binnenkort even erop gooien
Logic Studio op de Macquote:Op zondag 21 september 2008 18:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Doe dat maar eens even..!
Waarmee produceer je trouwens?
x2quote:Op zondag 21 september 2008 16:02 schreef CrustyClown het volgende:
Had het momentje van Scope wel even willen zien dat hij Stephy d'r plaat stillegde...
Dat was mn tweede gok hahaquote:Op zondag 21 september 2008 17:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
lift bel
het is ook pas een 2.0 he
Your Friend heb ik de vocals inmiddels goed gekregen met de kicks mee, zal deze binnenkort even erop gooien
Oew vette shit, lijkt me ook zwaar vetquote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef J0nes het volgende:
Zeau, ik ben ook weer half bijgekomen van het weekend! Het draaien @ Technoparade was zonder twijfel het hoogtepunt van mijn 'carriére' so far!
42 uur non-stop wakker geweest vanaf vrijdagochtend 9.00, maar wel een koninklijk weekend gehad!
Van de zaterdag wil ik even het onderstaande met jullie delen!![]()
http://www.dailymotion.co(...)e-2008-part-23_music (vanaf 1.25 min.)
http://www.dailymotion.co(...)e-2008-part-24_music
http://www.dailymotion.co(...)e-2008-part-25_music
http://www.dailymotion.co(...)e-2008-part-26_music
[ afbeelding ]
Klinkt en ziet er donders dik uit!quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef J0nes het volgende:
Zeau, ik ben ook weer half bijgekomen van het weekend! Het draaien @ Technoparade was zonder twijfel het hoogtepunt van mijn 'carriére' so far!
42 uur non-stop wakker geweest vanaf vrijdagochtend 9.00, maar wel een koninklijk weekend gehad!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef J0nes het volgende:
Nee een franse organisatie. Hun doen vaak party-busreizen uit Frankrijk naar Nederland regelen. Dus die vlag zal wel als decoratie bedoeld zijn...quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef Silaz het volgende:
[..]
Oew vette shit, lijkt me ook zwaar vet![]()
Aan de vlag te zien een q-dance bus of hoe zit dat?
Vet!quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef J0nes het volgende:
[ afbeelding ]
u vraagt wij draaienquote:Op zondag 21 september 2008 18:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Doe dat maar eens even..!
Blijkbaar!quote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef HarryVanDeTap het volgende:
jones ziet er kicke out man, veel hardstylelovers in parijs?
*aanmeldtquote:Op zondag 21 september 2008 23:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Lijkt me echt een zwaar master gevoel wat je als dj kunt krijgen van zo'n menigte voor je![]()
Maar ik zie plaats genoeg op die bus voor een aantal feestende FOK!kers ...![]()
quote:
Bie-front and Djonnes!quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef J0nes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Heel misschien XXlerator nog komend weekend.quote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
bday!
maar terug op de hardere stylen, aankomend feest is scantraxx voor iedereen, of al iets er voor?
Oeh daar hou ik je aanquote:Op maandag 22 september 2008 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thnx mede-Fok!kers voor de warme felicitaties, ik moest er even een traantje van wegpinken
Maar de mensen die mij tegenkomen op Xxlerator of Scantraxx. Spreek me even aan, dan doen we gezellig een biertje op mijn verjaardag
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 10:51 schreef mstx het volgende:
Heel misschien XXlerator nog komend weekend.
Dat was niet de 1e post waarbij je denkt dat hij weer zit te trippen.quote:
En er zullen nog vele volgen denk ikquote:Op maandag 22 september 2008 13:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat was niet de 1e post waarbij je denkt dat hij weer zit te trippen.
Ik ontdek nummers altijd veel later. Download ze als een gek, maar er goed naar luisterenquote:I do not understand why prostitution is illegal.
Why should prostitution be illegal?
Selling is legal, fucking is legal.
Why is selling and fucking legal?
Fucking legal!
Die 4e regel is:quote:Op maandag 22 september 2008 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ontdek nummers altijd veel later. Download ze als een gek, maar er goed naar luisteren
Te grappige tekst, maar wel een heerlijke vocal
davide sonar - misunderstandingquote:Op maandag 22 september 2008 13:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
welk nr is dat ook al weer ik heb hem wel maar ik zou bij god de titel niet meer weten..
ook eits met veel downloaden weinig Echt luisteren
volgensmij is hetquote:Op maandag 22 september 2008 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ontdek nummers altijd veel later. Download ze als een gek, maar er goed naar luisteren
Te grappige tekst, maar wel een heerlijke vocal
En Tatanka, de Southstylers en de Donkeysquote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef HarryVanDeTap het volgende:
kheb echt kenkerveel zin in thrillogy -> Noisecontrollers![]()
![]()
![]()
kzit ff alle nummers die ik heb op de shuffle te luisteren, echt lekker, sta meteen te stuiteren
ja maar die heb k allemaal nog paar x gezien deze zomer, noisecontrollers laatste keer was Emporium op 31 mei en ik vind hun tracks zo fucking hard altijd dus daar kijk ik echt naar uitquote:Op maandag 22 september 2008 14:24 schreef kollie het volgende:
[..]
En Tatanka, de Southstylers en de DonkeysEn het nieuwe album van Zany natuurlijk.
Dat wordt wel een dik feest geloof ik!
Het straalt er vanafquote:Op maandag 22 september 2008 14:57 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik vind hun tracks zo fucking hard altijd dus daar kijk ik echt naar uit
Het beuk-stuk is wel okay, maar zoals gewoonlijk verneuken de vocals het nummer.quote:Op maandag 22 september 2008 16:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heuj showtek bashers, wat vinden jullie van
Showtek - Black
Ik vind die track gewoon godsgruwelijk hard hoor?
quote:Op maandag 22 september 2008 16:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heuj showtek bashers, wat vinden jullie van
Showtek - Black
Ik vind die track gewoon godsgruwelijk hard hoor?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:59 schreef NLS04 het volgende:
Zit trouwens net black anthem te luisteren en ik moet zeggen dat op goede kwaliteit het helemaal niet onaardig is. De mid is niet echt mijn ding maar de rest klinkt best lekker. All time favorite zal het niet worden maar ik heb de laatste tijd weleens slechtere platen gehoord..
Misschien is er toch nog showtek hoop
quote:Op zondag 7 september 2008 00:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat destijds het black anthem van showtek er ook van langs kreeg hier. Weet niet wie het waren, maar die moeten zich doodschamen... God wat een godsgruwelijk dikke plaat. De melodie is vrij standaard (ala headhunterz zegma) maar die kicks voor en achteraf!! HULDE!!
quote:Op zondag 7 september 2008 04:03 schreef Sethje het volgende:
Ik heb hem toen afgekraakt..kreeg die plaat binnen..ff snel naar de melo, bleek weer 3x niks en verder niet naar geluisterd.
Nu blijkt dat die mid-intro zwaar dol is, wat vet gemaakt..black! papapapapappapapappaa
De rest mogen ze wat mij betreft weglaten, maar dat stuk is zo vetespect:
x6quote:Op maandag 22 september 2008 16:09 schreef mstx het volgende:
Het beuk-stuk is wel okay, maar zoals gewoonlijk verneuken de vocals het nummer.
x weet-ik-hoeveelquote:
inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 10:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Heel misschien XXlerator nog komend weekend.
vertel, vertel!!quote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik moet eigenlijk nog iets opbiechten, maar weet niet of ik het durf en of ik tot woensdag moet wachten.,.! ;-(
Project Hardcorequote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
bday!
maar terug op de hardere stylen, aankomend feest is scantraxx voor iedereen, of al iets er voor?
Je kunt het Babbels. Laat je niet onderdrukken door dit internetschorum. Het is niet erg, Showtek leuk vinden is geen doodszondequote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik moet eigenlijk nog iets opbiechten, maar weet niet of ik het durf en of ik tot woensdag moet wachten.,.! ;-(
DOBBELSTEENquote:Op maandag 22 september 2008 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
potverdrie nauw!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:44 schreef 16meter het volgende:
Zeer verdienstelijk setje van Da Tweekaz op Hard.fm
waarvoor was je op 3FM dan?quote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Sethje het volgende:
offtopic:
Ik was vanmiddag op 3fm haha..rond 12.40 hehe toen ik onderweg was naar de rechtbank in amsterdam, waar ik ben vrijgesproken voor een boete wegens wildplassenheb me wel vermaakt daar haha
Muwhahahahaquote:Op maandag 22 september 2008 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
DOBBELSTEEN, ik hou jou persoonlijk verantwoorlijk voor wat je mijn fokkertjes aandoet
Ja ik smste van dat ze because moeste draaien van novastar en dat de rechter dat ook wel aan mij zou vragen...because/waarom snapteeeequote:
wel kick-ass dat je een boete voor wildplassen aanvecht ... en ook nog wintquote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Sethje het volgende:
offtopic:
Ik was vanmiddag op 3fm haha..rond 12.40 hehe toen ik onderweg was naar de rechtbank in amsterdam, waar ik ben vrijgesproken voor een boete wegens wildplassenheb me wel vermaakt daar haha
Gast.. probeer dat ff opnieuwquote:Op maandag 22 september 2008 19:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik smste van dat ze because moeste draaien van novastar en dat de rechter dat ook wel aan mij zou vragen...because/waarom snapteeeeslechte grap, maargoed toen belden ze ineens
en wat wilden ze toen weten, hoe dat zat met de rechter etc.?quote:Op maandag 22 september 2008 19:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik smste van dat ze because moeste draaien van novastar en dat de rechter dat ook wel aan mij zou vragen...because/waarom snapteeeeslechte grap, maargoed toen belden ze ineens
okeej, die zag ik dus totaal niet aankomenquote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke oke, komtie!
Ik ben oprichter van de enige echte showtek hyve!!
ROFLRAARR
WRMMMMMMM
dlllllll
bfffffffffffffff
WHaaaat theee fuckkk, dus...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
haha sjiek, vanavond of morgen maar even online terugluisteren dan. Bij Stenders dan neem ik aan rond die tijd? Kan het nu niet doen, ben BBC aan het luisteren voor de nieuwe Killers plaat en een special announcement van de zangerquote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef Sethje het volgende:
offtopic:
x2quote:
dan is dat gejat, Volumez is ouder...quote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou de melo van Phases
in fruity loops je kicks met Fruity Blood Overdrive aanpassenquote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef RiKe het volgende:
Leon (of misschien zelfs Jones?), heb je misschien wat tips voor een beginnende producer?
Ik werk vooral in Fruityloops en Reason, maar krijg m'n kicks en bas niet goed.
Heb al dingen gehoord over reverb en delays maar krijg toch dat door zagende geluid er niet uit.
En als ik wel een goed zagend geluid heb, dan knalt het stuc werk van m'n muren afDus dat moeten we ook niet hebben.
Ook heb ik vaak het probleem dat geluiden elkaar gaan opheffen...heel vervelend is dat![]()
bedoel je niet, voor al uw producing vragen --> Producing Deel IIquote:Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Misschien dat Leon en/of Jones je wel wat tips willen geven anders .....
Voor al uw DJ-vragen --> DJ-ing Part 25: 4 Deck-Mixing Mania
Nóg beter zelfsquote:Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
bedoel je niet, voor al uw producing vragen --> Producing Deel II
http://www.youtube.com/results?search_query=fruity+loops+nu-style+kicks&search_type=&aq=fquote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef RiKe het volgende:
Harry, die tutorials gaan over hardstyle kicks, tegenwoordig gebruiken ze vooral nu-style kicks...tenminste dat zijn de kicks die ik bedoelde![]()
Rip, ik dacht dat ik het beter hier kon proberen juist omdat Leon hier regelmatig kijkt en Jones ook
Kan desnoods wel wat laten horen binnenkort?
Het nare bij samples is dus dat die elkaar gaan opheffen als je die snel achter mekaar zetquote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=fruity+loops+nu-style+kicks&search_type=&aq=f
quote:
pff ja... hardstyle kicks.... volgens mij nog lastiger dan een gewone housekickquote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef RiKe het volgende:
Harry, die tutorials gaan over hardstyle kicks, tegenwoordig gebruiken ze vooral nu-style kicks...tenminste dat zijn de kicks die ik bedoelde![]()
Rip, ik dacht dat ik het beter hier kon proberen juist omdat Leon hier regelmatig kijkt en Jones ook
Kan desnoods wel wat laten horen binnenkort?
quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef RiKe het volgende:
Jij werkt met Logic op de MAC?![]()
Tot aan versie 5.5 is hij ook op de PC geweest...en helaas heb ik geen MAC![]()
![]()
![]()
heb 'm me speciaal gehaald om te kunnen produceren aangezien ik om was toen ik dit bij anderen heb gezien
Ik BARST echt van de ideeën...dus ik baal enorm dat ik ze niet uit kan voeren. Dit heb ik ook maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen goed iets heb waarmee ik vette hardsounds kan maken voor de mid-intro, zoals Screeches enzo
Maar wat ik hier dus uit begrijp is dat je sowieso al 3 tot 5 kicks gebruikt![]()
1 of 2 hoog, 1 of 2 midden, 1 laag en 1 met wat reverb? Ja zo heb ik het wel. Vergeet ook de distortion niet![]()
Kom ik dan met 1 kick en een lading effecten
Die klinken opzich ook niet slecht, maar de bas verknoeit het finaal
Volgens mij heeft bijna niemand een kick in 1 laag staan. Kan me vergissen maar mensen om me heen in ieder geval niet
Ik kan wel een enorm goeie kick uit een VST trekken in Fruityloops (MicroTonic), het irritante is dat die een soort "noise" genereert als je aan het eind van de nieuw gemaakte sample komt, dus aan het eind van je kick komt er nog een digitaal distorted geluid opzetten![]()
Dat microtonic hoor ik ook goeie dingen over... kijken of er ergens een demo rondzwerft van dit ding voor op de mac/logic en checken of ik dat ook heb, geen idee...
wat een ongelofelijke geile bedoeling dit... Dat piepje in het beginquote:
x2 , heerlijk nummerquote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een geile track weer van The Pitcher.
Kippenvel
Ja rond 12.40quote:Op maandag 22 september 2008 20:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
haha sjiek, vanavond of morgen maar even online terugluisteren dan. Bij Stenders dan neem ik aan rond die tijd?
Jepquote:Op maandag 22 september 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat wilden ze toen weten, hoe dat zat met de rechter etc.?
Ja....toen phases er niet kwam was er een redelijke "rel" of het wel origineel was of niet.... Volumez was er eerder natuurlijk en volgens Jones en Bob is die melo van hun uniek, origineel verzonnen. Toen zei een "insider" van de kant van TBY dat TBY het ook oriigineel verzonnen had....erg te toevallig. Té toevallig mijns inziens. Later zei diezelfde weer dat TBY het van een jaren 80 nr had gejat ofzo :S erg vaag allemaal. Feit blijft dat de Bob en jones versie veel vetter is dan phases..mijns inziens dan...... beetje vaag gedoe. Maarquote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou de melo van Phases
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ duiveltje
Is dit die oude *kuch?
[ Bericht 11% gewijzigd door Da_Ripper op 23-09-2008 00:09:02 ]Wat je vindt, ...
Eej ripper op zijn site bied hij de nieuwe en oude gewoon samen aan in een .rar file, dus die kun je gewoon zelf downloadenquote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
@ duiveltje
Is dit die oude *kuch?
quote:Boy nog gefeliciteerd![]()
das dus al 3000,- waard aan cdspelers hahaha, nice!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
Gister bij maatje van me geweest die 2x deze heeft staan:
[ afbeelding ]
heb er hier ook eentje staan... ongelofelijk geyl apparaat jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi speelgoed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel om, ik heb nu een MIDI controller, dat werkt ook lekker maar die CD spelers manquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb er hier ook eentje staan... ongelofelijk geyl apparaat ja
huh ik kan me helemaal niet herinneren dat je met mij hebt gepraatquote:Op zondag 21 september 2008 14:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hier dus ook eindelijk Voidmage gezien, niet dat we zolang gechat hebben maar denk dat ik je volgende keer wel herken![]()
En toen was het dus 4:00 .... 4:00doe's normaal joh, is toch geen kinderfeesie
![]()
Overall krijgt Euforia een 6,8
dat verklaart wel het een en anderquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:15 schreef voidmage het volgende:
huh ik kan me helemaal niet herinneren dat je met mij hebt gepraatiemand zal je waarschijnlijk voor de gek hebben gehouden...
ziet er allemaal mooi uit ik wou met een maat van me ook allemaal gear gaan kopen en een beetje djequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef RiKe het volgende:
Even mijn speelgoed laten zien![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja bij plaatje 2 mist er een R op het display![]()
Leon, was het nog gelukt met die MicroTonic demo op de MAC?
WEER een heerlijke plaat van The Pitcherquote:
details??quote:
ik vond Get Stupid altijd wel nice, maar na 10 Words helemaal fanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef Da_Ripper het volgende:
http://www.myspace.com/praderanl
edit: ik ben verliefd![]()
Summer Feelings / Educationquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vond Get Stupid altijd wel nice, maar na 10 Words helemaal fan![]()
goed dat je het zegt... moet het nog even uit gaan proberenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef RiKe het volgende:
Even mijn speelgoed laten zien![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja bij plaatje 2 mist er een R op het display![]()
heb 'm er op staan maar blijf het maar een wazig gedoe vinden kicks via vst's met zo'n programma...quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef RiKe het volgende:
Als je deze knoppen aan zet hoef je helemaal niet te werken met die patterns in MT zelf, dan wordt juist alles door gekoppeld aan de piano roll van je programmaquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb 'm er op staan maar blijf het maar een wazig gedoe vinden kicks via vst's met zo'n programma...
in MT zelf staat ook al zo'n loop functie, maar ik wil 'm gewoon in de piano roll kunnen editen van toonhoogtes. Nu blijft me steeds de MT doorlopen als ik wat wil beluisteren waar eigenlijk helemaal geen kick hoeft te zijn...
ah cool, dankjewel!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je deze knoppen aan zet hoef je helemaal niet te werken met die patterns in MT zelf, dan wordt juist alles door gekoppeld aan de piano roll van je programma
Dan blijft MT niet doorspelen als je dat niet wil
[ link | afbeelding ]
Wel ff klikken anders zie je het niet
No problemquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
ah cool, dankjewel!
werkt voor de rest wel heel fijn moet ik zeggen nu ik er wat langer mee bezig ben dan normaal
toch eens overwegen om 'm binnenkort eens aan te schaffen
Wel eens eerder van gehoord (ook niet veelquote:Op woensdag 24 september 2008 13:11 schreef DJ_ het volgende:
01-ivan_carsten-amazing_combination_(technoboys_old_style_mix)
ik heb nooit van ivan carsten gehoord eigenlijk( zal wel de enige zijn hier
)
maar wat is dit een lekker nummer zeg
Unexpected was ook een toffe track, maar amazing combination is echt de shitquote:Op woensdag 24 september 2008 13:11 schreef DJ_ het volgende:
01-ivan_carsten-amazing_combination_(technoboys_old_style_mix)
ik heb nooit van ivan carsten gehoord eigenlijk( zal wel de enige zijn hier
)
maar wat is dit een lekker nummer zeg
dat zijn De Alpha's, lijkt mijquote:Op woensdag 24 september 2008 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag...
Hoe heet in die mix de track vanaf 0.57 tot 1.20 ?
(daarna wordt hij echt fucking slecht weggemixt, maar dat boeit niet)
Eerste nummer is Alpha Twins - Sick MFquote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dat zijn De Alpha's, lijkt mij
Idd. Leuke plaat maar de beste track waarin de melodie van Requiem for a dream in verwerkt is blijft toch wel de My bitch remix van josh&weszquote:Op woensdag 24 september 2008 15:07 schreef Da_Ripper het volgende:
die donkey's is wel ok, maar ik ken dat Requiem-deuntje nu wel![]()
jaa dank jequote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dat zijn De Alpha's, lijkt mij
en idd wàt ongelooflijk slecht weg-gemixt![]()
Logic is meesterlijk.... als je ziet welke grote artiesten er mee werken dan kan je haast wel zeggen dat het zo'n beetje de standaard is...quote:Op woensdag 24 september 2008 12:54 schreef 16meter het volgende:
Logic Pro lijkt me echt tof om mee te werken (lees: klooien). Ziet er zo gelikt uit. Is het nu echt zoveel uitgebreider en ook moeilijker dan een Fruityloops?
Ik krijg in Fruityloops al niks gedaan.![]()
Hoe Frontliner etc. die kicks voor elkaar krijgen alleen al.
Als ik lees 'just take a hardstyle kick, reverse it and add some distortion'.. yeah right.. bij mij komt er dan echt alleen maar bagger uit.
Ik hoorde juist weer dat de melodie (zeker die melodieën van nu) het moeilijkst waren.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Logic is meesterlijk.... als je ziet welke grote artiesten er mee werken dan kan je haast wel zeggen dat het zo'n beetje de standaard is...
Fruityloops kom ik zelf ook totaal geen wijs uit, snap echt de ballen van dat programma
volgens mij is een kick maken iets van een handigheid wat je gaat ontwikkelen ofzo, schijnt wel altijd 1 van de lastigste dingen te zijn in een hardstyle track als je er mee begint
melodie doe ik alles op gehoor aangezien ik geen noot kan lezen, vandaar dat ik er ook lang over doe om een hele melodie uit te werken zoals in Your Friendquote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik hoorde juist weer dat de melodie (zeker die melodieën van nu) het moeilijkst waren.
Is denk ik toch meer persoonsgebonden
In die zip zit een sample en een FLP bestand.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
melodie doe ik alles op gehoor aangezien ik geen noot kan lezen, vandaar dat ik er ook lang over doe om een hele melodie uit te werken zoals in Your Friend
trouwens als je dit filmpje bekijkt kun je een flp bestandje openen om een nu style kick te krijgen
van mij mag je dan even de microtonic bestandjes preset doorsturen
Godsklolere, ik dacht dat mijn mixin skills af en toe ver te zoeken waren !!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag...
Hoe heet in die mix de track vanaf 0.57 tot 1.20 ?
(daarna wordt hij echt fucking slecht weggemixt, maar dat boeit niet)
In dat geval...quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef HarryVanDeTap het volgende:
G-Town Madness vs The Viper - Here comes the remix
ik heb echt kriebels bij die plaat, dat is echt zo een "get the party started" plaat bij mij, die DMX vocals, en dan IT's GONE, AIGHT! HERE IT COMES!, als die plaat langs komt dan zitten meteen mn voeten in t plafond zegmaar geen warmingup meer nodig.
quote:Coone - Words From The Gang (Dutch Version) (ZOOLTD 002 )
releasedate: october 2008
Tracklisting:
A Words From The Gang (Dutch Version)
B Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
This re-release of "Words From the Gang" contains the long awaited Dutch Version, in which the original vocals were translated into Dutch, with a Flemish accent.
Eindelijkquote:
Nee ik vind t niks...geef mij maar die DBSTF remixquote:
quote:Coone - Words From The Gang (Dutch Version) (ZOOLTD 002 )
releasedate: october 2008
A Words From The Gang (Dutch Flemish Version)
quote:
Geweldigquote:
Hey Sheila, ......quote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef mstx het volgende:
Doet me hier aan denken:
Origineel is ook gewoon beterquote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind de originele eigenlijk beter tegenwoordig.. maar das puur omdat ik deze al veeel te vaak gehoord heb...
Goddomme wat slechtquote:Ik herinner mij nog goe den dag dak vert eerst house te hore kreeg.
Toen wist ik het al, DEES IST!
Mijne tikker ging tegen honderd int uur,
Op plaatjes van 2 unlimited, thunderdome en happy hardcore,
Nu zenk volledig verkocht!
T'maakt mij niet of dat tek is, hardstyle, hardcore of jump,
Noem mer op!
Ik verston da ni,
Mensen die gewoon meelope me alles wa den tv/radio doe of zegt.
PLUS die bengels die staan te springen op elken hoek vant straat,
En verdoeme, ze vinden het nog geweldig ook ..
Sommige mensen denken da welle gestoord zen,
Misschien hemme zelle wel gelijk!
Misschien zen welle ook wel gestoord!
Misschien is deze muziek ook wel gestoord ..
Maar wij zijn me veul ze maat!
As ge in dieje wereld zit, dan lekt da heel simpel om DJ te worde ..
Maar vruuger?
Vruuger waarde nen debiel als ge plaatjes stond te draaie ..
Vruuger moeste een janet zen as ge DJ wou worde ,
Mor nu?
Iedereen wil DJ worde, Iedereen wil die janet van toen zen!
Ik word daar mottig van!
Allemaal van die gasten die denken da ze op die manier gemakkelijk van de grond kunnen gaan.
Rot toch oep gast ..
Ast ni echt veur de muziek is,
Kust dan mijn klote!
awel, motte gij es goe noar die'en stem luustere ... ge komt nie mehr beiquote:Op woensdag 24 september 2008 22:25 schreef NrSiX het volgende:
'Had toch niet zo goed gekeken denk ik
Mwa, kleine 60 kilometerquote:Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hey Sheila, ......
Veeg me op![]()
Scherpenheuvel ergens bij jou in de buurt, Sinister?
Davide Sonar - TBAquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef voidmage het volgende:
iemand enig idee hoe dit geil nummer heet gedraaid tijdens defqon (davide sonare)
hij lijkt een beetje op tomorrow and beyond
davide sonar - tbaquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef voidmage het volgende:
iemand enig idee hoe dit geil nummer heet gedraaid tijdens defqon (davide sonare)
Is nog geen titel voor bekend (TBA).quote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef voidmage het volgende:
waar staat TBA voor dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is nog geen titel voor bekend (TBA).
Maar inderdaad.![]()
![]()
inderdaad lol, shame on mequote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
awel, motte gij es goe noar die'en stem luustere ... ge komt nie mehr bei
Jij geeft dus sowieso als basis tip: blijf spelen in Fruityloops met de genoemde plugins?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef J0nes het volgende:
Zo! Heb ff paar pagina's bij moeten lezen!
Maar Rike, qua tips kan ik eigenlijk weinig geven. Elke producer heeft zo z'n geheimen en trucjes waarmee die zich moet onderscheiden van een ander. Kijk naar een Frontliner, die vertelde me pas dat ie gewoon dagelijks mail krijgt met vragen over hoe hij zijn kicks maakt. Als je dat soort dingen gaat vrijgeven, maakt iedereen straks die kicks en is het unicum ver te zoeken!
Ik zou zeggen; ga lekker met Junglist, Battery en Microtonic aan de slag, en BLIJF dingen proberen! ;-)
Doe ik namelijk ook en ik heb gisteren ff lekker de kick uit LMPSJNK grotendeels nagemaakt, hehe!
Wellicht nog even wat aanpassen om het herkenbare eruit te halen![]()
Ik ga weer m'n nest in want ik kamp al 3 dagen met gruwelijke migraine!
Hallee!
Jij bent er toch zeker ook wel bij de eerst volgende Fok meeting op Scantraxx dabei?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef J0nes het volgende:
Zo! Heb ff paar pagina's bij moeten lezen!
Maar Rike, qua tips kan ik eigenlijk weinig geven. Elke producer heeft zo z'n geheimen en trucjes waarmee die zich moet onderscheiden van een ander. Kijk naar een Frontliner, die vertelde me pas dat ie gewoon dagelijks mail krijgt met vragen over hoe hij zijn kicks maakt. Als je dat soort dingen gaat vrijgeven, maakt iedereen straks die kicks en is het unicum ver te zoeken!
Ik zou zeggen; ga lekker met Junglist, Battery en Microtonic aan de slag, en BLIJF dingen proberen! ;-)
Doe ik namelijk ook en ik heb gisteren ff lekker de kick uit LMPSJNK grotendeels nagemaakt, hehe!
Wellicht nog even wat aanpassen om het herkenbare eruit te halen![]()
Ik ga weer m'n nest in want ik kamp al 3 dagen met gruwelijke migraine!
Hallee!
De Legacy word nog regelmatig gedraaid.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zal ik voor jouw nog maar een berichtje plaatsen dan?
Hoor ik trouwens ook niet veel meer van de laatste tijd (tony/dozer)
Dat is The Prophet - Chubbyquote:Op donderdag 25 september 2008 00:23 schreef voidmage het volgende:
weet je wat trouwns ook zo een geil nummer is, ik weet neit hoe het het maar het gaat van
whooop whooop whooop whooop whooop yo yo wat's up money COME ON!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |