http://www.youtube.com/results?search_query=fruity+loops+nu-style+kicks&search_type=&aq=fquote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef RiKe het volgende:
Harry, die tutorials gaan over hardstyle kicks, tegenwoordig gebruiken ze vooral nu-style kicks...tenminste dat zijn de kicks die ik bedoelde![]()
Rip, ik dacht dat ik het beter hier kon proberen juist omdat Leon hier regelmatig kijkt en Jones ook
Kan desnoods wel wat laten horen binnenkort?
Het nare bij samples is dus dat die elkaar gaan opheffen als je die snel achter mekaar zetquote:Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=fruity+loops+nu-style+kicks&search_type=&aq=f
quote:
pff ja... hardstyle kicks.... volgens mij nog lastiger dan een gewone housekickquote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef RiKe het volgende:
Harry, die tutorials gaan over hardstyle kicks, tegenwoordig gebruiken ze vooral nu-style kicks...tenminste dat zijn de kicks die ik bedoelde![]()
Rip, ik dacht dat ik het beter hier kon proberen juist omdat Leon hier regelmatig kijkt en Jones ook
Kan desnoods wel wat laten horen binnenkort?
quote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef RiKe het volgende:
Jij werkt met Logic op de MAC?![]()
Tot aan versie 5.5 is hij ook op de PC geweest...en helaas heb ik geen MAC![]()
![]()
![]()
heb 'm me speciaal gehaald om te kunnen produceren aangezien ik om was toen ik dit bij anderen heb gezien
Ik BARST echt van de ideeën...dus ik baal enorm dat ik ze niet uit kan voeren. Dit heb ik ook maar dat ligt meer aan het feit dat ik geen goed iets heb waarmee ik vette hardsounds kan maken voor de mid-intro, zoals Screeches enzo
Maar wat ik hier dus uit begrijp is dat je sowieso al 3 tot 5 kicks gebruikt![]()
1 of 2 hoog, 1 of 2 midden, 1 laag en 1 met wat reverb? Ja zo heb ik het wel. Vergeet ook de distortion niet![]()
Kom ik dan met 1 kick en een lading effecten
Die klinken opzich ook niet slecht, maar de bas verknoeit het finaal
Volgens mij heeft bijna niemand een kick in 1 laag staan. Kan me vergissen maar mensen om me heen in ieder geval niet
Ik kan wel een enorm goeie kick uit een VST trekken in Fruityloops (MicroTonic), het irritante is dat die een soort "noise" genereert als je aan het eind van de nieuw gemaakte sample komt, dus aan het eind van je kick komt er nog een digitaal distorted geluid opzetten![]()
Dat microtonic hoor ik ook goeie dingen over... kijken of er ergens een demo rondzwerft van dit ding voor op de mac/logic en checken of ik dat ook heb, geen idee...
wat een ongelofelijke geile bedoeling dit... Dat piepje in het beginquote:
x2 , heerlijk nummerquote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een geile track weer van The Pitcher.
Kippenvel
Ja rond 12.40quote:Op maandag 22 september 2008 20:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
haha sjiek, vanavond of morgen maar even online terugluisteren dan. Bij Stenders dan neem ik aan rond die tijd?
Jepquote:Op maandag 22 september 2008 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat wilden ze toen weten, hoe dat zat met de rechter etc.?
Ja....toen phases er niet kwam was er een redelijke "rel" of het wel origineel was of niet.... Volumez was er eerder natuurlijk en volgens Jones en Bob is die melo van hun uniek, origineel verzonnen. Toen zei een "insider" van de kant van TBY dat TBY het ook oriigineel verzonnen had....erg te toevallig. Té toevallig mijns inziens. Later zei diezelfde weer dat TBY het van een jaren 80 nr had gejat ofzo :S erg vaag allemaal. Feit blijft dat de Bob en jones versie veel vetter is dan phases..mijns inziens dan...... beetje vaag gedoe. Maarquote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou de melo van Phases
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ duiveltje
Is dit die oude *kuch?
[ Bericht 11% gewijzigd door Da_Ripper op 23-09-2008 00:09:02 ]Wat je vindt, ...
Eej ripper op zijn site bied hij de nieuwe en oude gewoon samen aan in een .rar file, dus die kun je gewoon zelf downloadenquote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
@ duiveltje
Is dit die oude *kuch?
quote:Boy nog gefeliciteerd![]()
das dus al 3000,- waard aan cdspelers hahaha, nice!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
Gister bij maatje van me geweest die 2x deze heeft staan:
[ afbeelding ]
heb er hier ook eentje staan... ongelofelijk geyl apparaat jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi speelgoed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel om, ik heb nu een MIDI controller, dat werkt ook lekker maar die CD spelers manquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb er hier ook eentje staan... ongelofelijk geyl apparaat ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |