Mwa, kleine 60 kilometerquote:Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hey Sheila, ......
Veeg me op![]()
Scherpenheuvel ergens bij jou in de buurt, Sinister?
Davide Sonar - TBAquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef voidmage het volgende:
iemand enig idee hoe dit geil nummer heet gedraaid tijdens defqon (davide sonare)
hij lijkt een beetje op tomorrow and beyond
davide sonar - tbaquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef voidmage het volgende:
iemand enig idee hoe dit geil nummer heet gedraaid tijdens defqon (davide sonare)
Is nog geen titel voor bekend (TBA).quote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef voidmage het volgende:
waar staat TBA voor dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is nog geen titel voor bekend (TBA).
Maar inderdaad.![]()
![]()
inderdaad lol, shame on mequote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
awel, motte gij es goe noar die'en stem luustere ... ge komt nie mehr bei
Jij geeft dus sowieso als basis tip: blijf spelen in Fruityloops met de genoemde plugins?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef J0nes het volgende:
Zo! Heb ff paar pagina's bij moeten lezen!
Maar Rike, qua tips kan ik eigenlijk weinig geven. Elke producer heeft zo z'n geheimen en trucjes waarmee die zich moet onderscheiden van een ander. Kijk naar een Frontliner, die vertelde me pas dat ie gewoon dagelijks mail krijgt met vragen over hoe hij zijn kicks maakt. Als je dat soort dingen gaat vrijgeven, maakt iedereen straks die kicks en is het unicum ver te zoeken!
Ik zou zeggen; ga lekker met Junglist, Battery en Microtonic aan de slag, en BLIJF dingen proberen! ;-)
Doe ik namelijk ook en ik heb gisteren ff lekker de kick uit LMPSJNK grotendeels nagemaakt, hehe!
Wellicht nog even wat aanpassen om het herkenbare eruit te halen![]()
Ik ga weer m'n nest in want ik kamp al 3 dagen met gruwelijke migraine!
Hallee!
Jij bent er toch zeker ook wel bij de eerst volgende Fok meeting op Scantraxx dabei?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:58 schreef J0nes het volgende:
Zo! Heb ff paar pagina's bij moeten lezen!
Maar Rike, qua tips kan ik eigenlijk weinig geven. Elke producer heeft zo z'n geheimen en trucjes waarmee die zich moet onderscheiden van een ander. Kijk naar een Frontliner, die vertelde me pas dat ie gewoon dagelijks mail krijgt met vragen over hoe hij zijn kicks maakt. Als je dat soort dingen gaat vrijgeven, maakt iedereen straks die kicks en is het unicum ver te zoeken!
Ik zou zeggen; ga lekker met Junglist, Battery en Microtonic aan de slag, en BLIJF dingen proberen! ;-)
Doe ik namelijk ook en ik heb gisteren ff lekker de kick uit LMPSJNK grotendeels nagemaakt, hehe!
Wellicht nog even wat aanpassen om het herkenbare eruit te halen![]()
Ik ga weer m'n nest in want ik kamp al 3 dagen met gruwelijke migraine!
Hallee!
De Legacy word nog regelmatig gedraaid.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zal ik voor jouw nog maar een berichtje plaatsen dan?
Hoor ik trouwens ook niet veel meer van de laatste tijd (tony/dozer)
Dat is The Prophet - Chubbyquote:Op donderdag 25 september 2008 00:23 schreef voidmage het volgende:
weet je wat trouwns ook zo een geil nummer is, ik weet neit hoe het het maar het gaat van
whooop whooop whooop whooop whooop yo yo wat's up money COME ON!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |