Mijn hemel Boy, wat ben jij aan het snuivenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dan is het dat ook echt wel kicke op te zien.
Zit op m' n werk, snel snel type hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:29 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mijn hemel Boy, wat ben jij aan het snuiven![]()
Pass the good stuff, ya know
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:The Prophet @ Black, blijft lekkerrr
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef MrDice het volgende:
Mensen gaan toch naar Lloret toe om compleet ladderzatte breezers te neuken op het strand? Waarom zou je dan naar een tent toe gaan?
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah dat wel, maar omdat ik het niet helemaal vertrouwde wel via de kapper gedaan... Elke keer wat korter zegma... Totdat het echt heel kort was... Toen ik dat wel vond staan heeft ze de tondeuse gepakt!
All Of Me inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Da_Ripper het volgende:
kwilde eigenlijk met dit filmpje openen.
Net na DefQon zei men dat het 'All of Me' heette, maar kweet het niet zeker.
Luister naar Dov @ Black @ 27:45, volgens de tracklist moet dat 'All of Me' zijn.quote:
klinken wel hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Luister naar Dov @ Black @ 27:45, volgens de tracklist moet dat 'All of Me' zijn.
Het nummer wat hij draait ken ik wel, maar is dus geen 'All of Me'.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)sound-2001-2008.html
Ziek 24 uur lang hardstyle
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:52 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
http://www.lsdb.nl/list/e(...)und_24_Hour_Mix.html
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
De 8ste9e augustus hoogstwaarschijnlijk toch nog The Qontinent meenemen
excuses, had niet door dat er een nieuwe gemaakt moest worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Nummer 57 alweer![]()
Geen zin, NrSiX?
enne Freedom ja![]()
Ik misschien, eens kijken of er mensen mee willen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Sethje het volgende:
Gaan er mensen naar After the ride 9 augustus?
Wel de juist info geven ouwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
All Of Me inderdaadvan deze vinyl
quote:
O-M-G!!!!! wat is tie divinequote:279- B-front & Pulse - Fuck It
quote:
is al een redelijk tijdje uit , maar hij blijft lekker inderdaadquote:
Oh jazeker is tie al een tijdje uit, maar ik doelde eigenlijk op die 24H-mix van een paar posts hierboven. Hoe die daar erin zitquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:31 schreef DJ_ het volgende:
is al een redelijk tijdje uit , maar hij blijft lekker inderdaad
Ken het probleem dude. Toen ik weer ben begonnen met draaien en produceren leed mijn opleiding er ook onder. Niv 2 ging nog cum laude zonder het draaien enzo maar niv 4 opeens met overal herkansingen omdat ik alleen nog maar met produceren etc bezig was. Een tip: doe dat niet! Die herkansingen waren 4 weg gegooide maanden als ik achteraf zag hoe makkelijk was...quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
het tempo waar op het nu gaat ben ik bang dat mn opleiding er zwaar aan onderdoor gaat! Zo verdomd verslavend om herrie te maken en nieuwe trucjes te leren!
zijn er nog anderen bezig met het produceren van hardstyle? Zo ja, nog community's / tutorial sites / weetikveel, ik ben kennis op aan het slurpen!
thnx!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)sound-2001-2008.html
Ziek 24 uur lang hardstyle
hier hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik misschien, eens kijken of er mensen mee willen.
How Should I Start, Should I Say FUCK IT !!!quote:
Ook uit die mixquote:281- Tatanka - Skleroxx
Niet echt mijn ding, net zoals die Fuck it. Maar wel lekkere opwarmplaatjes voor aan het begin van een set/feest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ook uit die mix;
xal hem vast wel eens ooit gehoord hebben maar nu vergeet ik 'm nóóit meer![]()
![]()
Dat magquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef 16meter het volgende:
Niet echt mijn ding, net zoals die Fuck it. Maar wel lekkere opwarmplaatjes voor aan het begin van een set/feest.
ik denk gelijk terug aan het afsluiten van Alpha Twins op DefQon.1 dit jaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Da_Ripper het volgende:
en, NEEE - juist wat later op de avond/feest.... alles vol open!!!!
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk gelijk terug aan het afsluiten van Alpha Twins op DefQon.1 dit jaar![]()
Inderdaad, een stuk better als Prophet imoquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampen
The Prophet draait dan toch vaak teveel hitjes en vaak het een en ander wat al eerder die avond te horen is geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, een stuk better als Prophet imo.
Showtek als enige afsluiterquote:Hardstyle Area
21:00 - 23:00: Lars Tindy
23:00 - 00:30: Frontliner
00:30 - 01:45: Deepack
01:45 - 03:00: Zany
03:00 - 04:00: D-Block & S-te-Fan
04:00 - 05:00: Headhunterz
05:00 - 06:00: Showtek
00:00 - 00:00: MC: DV8
Hardcore Area
23:00 - 00:00: Panic
00:00 - 01:00: Darkraver
01:00 - 02:00: The Viper
02:00 - 03:00: Evil Activities
03:00 - 04:00: Nosferatu
04:00 - 05:00: Paul Elstak
00:00 - 00:00: Alee
Muwhahaha fear my wrath. All bow to the allmighty Showtekquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:58 schreef mstx het volgende:
After The Ride:
[..]
Showtek als enige afsluiter
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:27 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik gaat op vakantie en neem mee
[ afbeelding ]
oh oh oh wat zullen de mensen in de bus heerlijk meegenieten van mn herrie![]()
godver morge om 10u in die bus zitten en dan 24u rijden... leuk verzonne dat verhaal met die bus
Beter niet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef DJ_ het volgende:
Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U
weet iemand of hier toevallig een hardstyle remix van is ?
ik heb hem nooit gehoord daar niet van , maar het lijkt me gewoon erg vet
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef MrDice het volgende:
Muwhahaha fear my wrath. All bow to the allmighty Showtek
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:21 schreef mstx het volgende:
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?
Haha, bouwradio voor op de camping?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:27 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik gaat op vakantie en neem mee
[ afbeelding ]
oh oh oh wat zullen de mensen in de bus heerlijk meegenieten van mn herrie![]()
godver morge om 10u in die bus zitten en dan 24u rijden... leuk verzonne dat verhaal met die bus
dat was ook rete en retevet toen, gauw ff de laatste muntjes opzuipenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampen
heldenplaat, hoor je helaas veels te weinig in discotheken en op feestenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat ik trouwens zaterdag in Zak ook nog gehoord heb is, Equal Minds - Hardminded heerlijke plaat blijft dat
ik dacht dus precies hetzelfde toen ik hem zag staan, zouden ze bij Scantraxx het licht hebben gezien??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wow de tweede Project One vinyl is al weer uit, gaat opeens hard
Wat hij zegt... Wat een afsluiting van een kutzomer!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:00 schreef 16meter het volgende:
Kan echt niet meer wachten tot Q-Base trouwens.. en we moeten nog zo lang wachten.![]()
hakken en zagen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn altijd leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke even weer de lijstjes voor hardstyle platen die voor jouw tijdloos zijn.
Kan ik weer eens lekker gaan downloaden...
hier wat platen die sowieso in mijn timeless top 10 zitten:
Speedwave - junior (first switch mix)
Southstylerz - Crystal
Showtek - Early Soundz
Dj zany & duro - dissin'
Brennan Heart – Memento
Donkey rollers - Followers
Donkey rollers - strike again 2004
The Prophet & Brennan Heart - Payback
Beholder meets dj zany - midnight
Grandmaster Q - The 7th Sign
Beholder & balistic feat max enforcer - nuclear reaction
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat ik trouwens zaterdag in Zak ook nog gehoord heb is, Equal Minds - Hardminded heerlijke plaat blijft dat
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef l0c4lh0st het volgende:
Doe mij eens gauw in het lijstje zetten.
Idd altijd leuk... mijne volgt nog welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
Dat was de tijd dat ik hardstyle leuk begon te vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
ze letten echt niet op leeftijd, zeker als het niet druk wordt net als vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom word ik in april pas 20
Hier wat aanvullingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn altijd leukHier wat toevoegingen van mijn kant
The KGB's - Infinity ( Technoboy's ruff mix) Overload - The Anthem ( Vortex & Zatox mix) Deepack - the prophecy Nasty boyz - angel (hardstyle masterz cut) Jack overdose - Octavius Augustus Zany - pure Noisecontrollers - Aliens speedwave - mescal The navigator - Another shout ( Nog altijd een zwaar ondergewaardeerde plaat )
Walt - let the music play Southstylers - Diz Tortion
Dondersquote:
11 tracks in een top 10?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan ik weer eens lekker gaan downloaden...
hier wat platen die sowieso in mijn timeless top 10 zitten:
Speedwave - junior (first switch mix)
Southstylerz - Crystal
Showtek - Early Soundz
Dj zany & duro - dissin'
Brennan Heart – Memento
Donkey rollers - strike again 2004
The Prophet & Brennan Heart - Payback
Beholder meets dj zany - midnight
Grandmaster Q - The 7th Sign
Beholder & balistic feat max enforcer - nuclear reaction
dat was me nog niet eens opgevallenquote:
Ahwww wtf dacht nog echt het speciaal te hebben nagekeken en op 9 uit te komen!quote:
weer Dutch Masterquote:
Deze is echt fucking geniaalquote:Luna meets Trilok & Chiren - DHHD (2007)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:46 schreef l0c4lh0st het volgende:
Er mist overigens nog een flinke in de topicstart onder het kopje [ afbeelding ] Gebruikte movie samples![]()
heldenfilmpjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Da_Ripper het volgende:
De eerste Hardstyle-' videoclip' ?! @ Time_Out![]()
bekende namen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:07 schreef JortK het volgende:
Zeer zeker, naar Italie geweest en een lokaal hardstyle feestje bezocht
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkendequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkende
Is al ouder zelfs, Luna draaide die op Black in 2005 al. Wat een plaat! Helaas nooit uitgebrachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Deze is echt fucking geniaal!
Dat lijkt me echt retevet. Dat je in het buitenland ergens tegen zon feestje aan loopt en gewoon lekker los kunt gaan zonder daarvoor de standaard hitjes/mensen/djs tegen te komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkende
En wat nog het mooie was, er was geen MCquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt retevet. Dat je in het buitenland ergens tegen zon feestje aan loopt en gewoon lekker los kunt gaan zonder daarvoor de standaard hitjes/mensen/djs tegen te komen
wat een mazzel had je danquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
[..]
En wat nog het mooie was, er was geen MC![]()
Ik had ook het gevoel dat het nogal underground was, ik werd door een kerel meegevraagd van die camping waar ik zatquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
En wat nog het mooie was, er was geen MC![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en dat voor 'n Italiaans feesje!?!
Nicequote:
Doe mij de live versie van iron maiden in rio maarquote:
die is ook nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Doe mij de live versie van iron maiden in rio maar
klikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist een aantal hardstyle ring- en smstones gemaakt net zoals boy een poosje geleden had gedaan.Voor de hardstylers die geinteresseerd zijn :
http://www.speedyshare.com/820208303.html
enjoy
Jaaaaaaaaquote:
Goed bezig Nelisquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist een aantal hardstyle ring- en smstones gemaakt net zoals boy een poosje geleden had gedaan.Voor de hardstylers die geinteresseerd zijn :
http://www.speedyshare.com/820208303.html
enjoy
NLS04 be supplying our asses... again. De megamix staat nog vers in mn geheugenquote:
Ondergewaardeerd nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"I am a man who walks alone
And when Im walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when its dark
Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that someones always near
I have a phobia that someones allways there"
* ReMcOrE krijgt kippenvel![]()
See you therequote:Op zondag 3 augustus 2008 06:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Decibel here we come
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:52 schreef mstx het volgende:
XXlerator was gezellig. Lekker gestampt (en gehakt jeweetz) met Boy, ReMcOrE Bert en Da_Ripper.
nee man, blauw FTWquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat Remco dan weer het zelfde shirtje heeft, maar ok. Mijne is mooier
ga toch fietsen man, wat een zware aanfluiting dat spulquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
blademasterz dat verrassend lekker was
true, stond gezellig hele avond bij onsquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Je had gelijk Boy, Stanley 3K was er ook...
Wie zag ik ookalweer meezingen bij In The End?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga toch fietsen man, wat een zware aanfluiting dat spul![]()
![]()
fabian druk aan het prutsen met alles wat los en vast zat en je hoorde er compleet niks van in het nummer
![]()
![]()
In The End is gewoon een vet nummer, origineel of remixquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Wie zag ik ookalweer meezingen bij In The End?![]()
![]()
VA_-_more_than_a_bassdrum__xstatic_anthem-(blu134)-vinyl-2008 vind ik opzich niet zo raar klinken oid. Niet het standaard hardstyle, maar wat verfrissend. Ik vind 't iig wel topquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bassdealer_and_m.a.s.h._-_one_time_favour_e.p.-(hgz001)-vinyl-2008
Brennan_heart_meets_clive_king_-_fearless__wooloomooloo-(my011)-vinyl-2008
Dj_enemy_-_i_wanna-(etx0036-5)-vinyl-2008
VA_-_more_than_a_bassdrum__xstatic_anthem-(blu134)-vinyl-2008
Vekta-eardrums__incl_remixes-web-2008-ukhx
Project_one_-_life_beyond_earth__the_zero_hour-(screl009)-vinyl-2008
Carnifex_-_the_undertaker-vinyl-2008
Wat een fucking vet nummer blijft dat ook (in die 4uur mix ook) Lijkt me HEEERLIJK om dat ' live' een keer mee te maken bij n Feest ofzo...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"I am a man who walks alone
And when Im walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when its dark
I have a constant fear that someones always near
I have a phobia that someones allways there"
* ReMcOrE krijgt kippenvel![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed bezig Nelis
Kom er eigenljik niet aan toe, maar had er wel een aantal maal aan gedacht.
Dat is hij imo al, ook al doet hij het nog niet zo lang.quote:Frontliner is hard op weg een absolute topproducer te worden
Ik denk dat er gewoon nieuwe dingen blijven komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is hij imo al, ook al doet hij het nog niet zo lang.
Ik vraag me af hoe het nu verder gaat met Project 1.. Ga ze nadat alle tracks op vinyl zijn uitgebracht nog nieuwe shit uitbrengen of laten ze het hierbij?
Ben wel benieuwd.
Ik heb die set toen niet gehoord maar qua tracklist zag dat er niet onaardig uit. Maar gisteren ook weer pfff Don't Speak en In the end...wat een commerciele bagger..daar zit echt niets in. En dan afsluiten met Acid Dream en daarna dat oude nummer van blademasterz pffquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Sinds inqontrol, kan brennan heart voor mij niks meer verkeerd doen! Alleen die blademasterz slaan natuurlijk nergens op... maargoed dat is dan weer meer omdat scantraxx opzich een kutlabel is!
De remix is niet te vergelijken met het origineelquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:40 schreef MrDice het volgende:
Music in You... eigenlijk best wel een boutplaat. Zeurderige gejengel erin
Al die remixen moeten ze sowieso mee stoppen idd...quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb die set toen niet gehoord maar qua tracklist zag dat er niet onaardig uit. Maar gisteren ook weer pfff Don't Speak en In the end...wat een commerciele bagger..daar zit echt niets in. En dan afsluiten met Acid Dream en daarna dat oude nummer van blademasterz pff![]()
Het mixwerk slaat totaal nergens op nee, maar die tracklist... Hoorde veel van die platen toen pas voor de eerste keer, volgens mij kende ik die van frontliner voor die tijd niet eens. * schaam schaam*quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:38 schreef mstx het volgende:
Ik vind die set van inqontrol juist zwaar ruk, kutplaten zoals don't speak en my way. En dan heb ik het nog niet eens over het "mix"werk.![]()
Ff opgezocht:quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
De remix is niet te vergelijken met het origineel
Was "ze" lekker, of was "het" lekker?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Verder had het setje ook nog iets speciaal, vanwege wat anders!
rond 2 minuut 50 bedoel je? Ja dat is wel lekker raggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef Sethje het volgende:
Die melo is zo lekker en die bass komt er echt 2x onder door
Jepquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:52 schreef MrDice het volgende:
[..]
rond 2 minuut 50 bedoel je? Ja dat is wel lekker raggen
itquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef MrDice het volgende:
[..]
Was "ze" lekker, of was "het" lekker?![]()
Het word hoe dan ook van de bunker, naar de hangar, naar de open en weer opnieuw...!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik de time-table zie van Decibel, dan zou ik helemaal para worden, zou echt niet weten waar ik heen zou moeten gaan![]()
Hoop dat de TT van q-base wat idealer is
Ehhh, what the fuck?quote:maargoed dat is dan weer meer omdat scantraxx opzich een kutlabel is!
Vind het origineel beterquote:Sylenth & Glitch - Music In You (Scope Dj Remix)
nog beter even 2 dagen kunnen wachten met deze opmerkingen gozer... dan is het Showtek-bash-woensdag en had ik er Hold Us Back naast kunnen leggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:40 schreef MrDice het volgende:
Music in You... eigenlijk best wel een boutplaat. Zeurderige gejengel erin
Die draaide de profeet ook nog op XX.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ff opgezocht:
Wat denk je waarom ik het nu zeg. Gezien het gemiddelde drugs en drankgebruik onder de hardstyle fok!kertjes heb ik goede hoop dat deze opmerkingen voor woensdag alweer in vergetelheid is geraakt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:27 schreef LeonH het volgende:
nog beter even 2 dagen kunnen wachten met deze opmerkingen gozer... dan is het Showtek-bash-woensdag en had ik er Hold Us Back naast kunnen leggen![]()
Zeer lekkere plaat jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:13 schreef LeonH het volgende:
ooooh
ik blijf maar van de alpha twins houden!
http://alpha-twins.hyves.nl/ staat hun nieuwste op: Fragments
Niks geen gelul met rustige opbouw, of een handen in de lucht momentje... come on man, fuck that! gewoon keihard beuken!
en Brennan Heart kan alleen goede platen maken met hulp van iemand andersquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:30 schreef NLS04 het volgende:
Frontliner is hard op weg een absolute topproducer te worden
om de 2/3 weken komt er een vinyl uitquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vraag me af hoe het nu verder gaat met Project 1.. Ga ze nadat alle tracks op vinyl zijn uitgebracht nog nieuwe shit uitbrengen of laten ze het hierbij?
allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:29 schreef Sethje het volgende:
Persoonlijke hoogtepunten; Marlboro man, Music in you scope dj loves reversed bass remix
revenge
en dbstf die openen met Like Thiz
![]()
![]()
gezellig, wij waarschijnlijk ookquote:
helden die luiquote:
Een aantal jammer, maar ook een aantal waar ik heel nieuwsgierig naar benquote:VA - Decibel 2008 (CDDA) 3CD
releasedate: end of august/start september
CD 1 : Zany & The Beholder
01. Dozer � The Legacy
02. DJ Isaac � The afterworld (Dub
Mix)
03. Tuneboy � I will Growl
04. Killer Clown � Tormented
05. Frontliner � Spacer
06. Project One - The art of creation
07. The Beholder meets Dj Zany �
Euphoria
08. Max Enforcer � Loudness
09. Dj Gius � Nerve (Tarocco Mix)
10. Donkey Rollers � Voice of
Conscience
11. Zero Vision - Style Dropping
12. Floorcrushers � Psycho Stylez
13. Tat & Zat - Scary Track
14. Balistic & Zero Vision - Upgrade
the noize (feat MC Jeff)
15. Donkey Rollers � Lmpsjnk
16. Bulldozer Project � Arise (The
Beholder & DJ Zany remix)
17. The Beholder & Zany - Bleeding
for the harder styles(The official
Decibel anthem 2008)
Memento vind ik tot nu toe een van de vetste tracks van 2008.quote:en Brennan Heart kan alleen goede platen maken met hulp van iemand anders
Van het huidige album ja, ik had over wat er daarna gebeurd met Project 1quote:om de 2/3 weken komt er een vinyl uit
Max Enforcer - Loudnessquote:Een aantal jammer, maar ook een aantal waar ik heel nieuwsgierig naar ben
Hoop het!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is dat niet track 3 van die set op Black 2008?
geloof ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
... volgens mij kende ik die van frontliner voor die tijd niet eens. * schaam schaam*
Verder had het setje ook nog iets speciaal, vanwege wat anders!![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik de time-table zie van Decibel, dan zou ik helemaal para worden, zou echt niet weten waar ik heen zou moeten gaan![]()
Hoezo "alweer" , vorig jaar was ik er gewoon bij hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geloof ik nietProphet @ Hardbass ?
maar misschien kwam dat door dat andere lekkere dingetje![]()
[..]
Alwéér er niet bij
![]()
Nog op vakantie dan?
* ReMcOrE gaat voortaan ff minder snel lezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Van het huidige album ja, ik had over wat er daarna gebeurd met Project 1.
ik ook, gezelligquote:
ik moet hem ook hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
GVD als DI (Digitally Imported - HS-radio uit de OP, nu de Q-dance Australia Tour CD1) die set heeft dan wil ik 'm ook!.
Heb nu inmiddels allerlei fora afgstruind maar kan 'm niet vinden...
die was toch al langsgekomen, had er ook al op gereageerd volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
kwam wel een rip tegen van Brennan Heart & Frontliner - Search for More (wederom Stanley in de XX)
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
die was toch al langsgekomen, had er ook al op gereageerd volgens mij
hoi Bert-met-binnenkort-eindelijk-een-nieuwe-Nokia-N82-want-de-oude-liep-de-hele-tijd-vastquote:
Die set zou ik idd ook wel in mijn bezit willen hebben. Alpha Twinsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Precies![]()
GVD als DI (Digitally Imported - HS-radio uit de OP, nu de Q-dance Australia Tour CD1) die set heeft dan wil ik 'm ook!.
Heb nu inmiddels allerlei fora afgstruind maar kan 'm niet vinden...
kwam wel een rip tegen van Brennan Heart & Frontliner - Search for More (wederom Stanley in de XX)
PS: J_S_U, aant spelen met avatars?
Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk communiceren met de chica's hihihiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoi Bert-met-binnenkort-eindelijk-een-nieuwe-Nokia-N82-want-de-oude-liep-de-hele-tijd-vast
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk communiceren met de chica's hihihi
whahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jah, tzal idd aan je tel hebben gelegen
jah, tzal idd aan je tel hebben gelegenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef mstx het volgende:
Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk communiceren met de chica's hihihi
Telkens als ik mijn Motorola V3 laat zien rennen ze meteen wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jah, tzal idd aan je tel hebben gelegen
* ReMcOrE lacht opnieuwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
ksnap dat zij wegrennen & jij een nieuwe wilt![]()
[ afbeelding ]
Iedereen hier zijn keiharde genietersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef RiKe het volgende:
Veel dj's hier ook aanwezig?
Of meer muziek genieters?
combinatie kan ook natuurlijk
Voeg er dan nog maar 1 draaier bijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Iedereen hier zijn keiharde genieters![]()
een aantal draaien zelf ook en volgens mij is LeonH de enigste die er ook voor betaald wordt
Ikquote:
Gezelligquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:31 schreef JortK het volgende:
Zo After de Ride is ook een zekerheidje
Wanneer en waar?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef mstx het volgende:
Kaartjes voor Euphoria ook alvast binnen gekregen.
Leuke platenkeuzes RiKequote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:54 schreef RiKe het volgende:
Een paar van de leukere filmpjes van 1 van mijn optredens:
hoiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Iedereen hier zijn keiharde genieters![]()
een aantal draaien zelf ook en volgens mij is LeonH de enigste die er ook voor betaald wordt
potverdikkie een dag na m'n verjaardag... ik voel een afterparty aankomen. dikke kans dat ik hier aanwezig ben ook al moet zelf rijdenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
@JortK: http://partyflock.nl/party/123666:Euphoria.html
Welkomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef RiKe het volgende:
Veel dj's hier ook aanwezig?
Of meer muziek genieters?
combinatie kan ook natuurlijk
Ik rijd op zijn max 1.5 / 2 uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:44 schreef Koepert het volgende:
Ik wil nog naar Q-Base, maar is zo'n takke-eind rijden.....
Als je toch al n kaartje hebt, gwoon gaan!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef 16meter het volgende:
Ik wil naar Decibel maar niemand die gaat... kutzooi.
Jij bent toch HardCentral op PF? Zoja; kijk op PF.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef JortK het volgende:
Wie gaan er nu allemaal zaterdag naar After the ride?
Goed puntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij bent toch HardCentral op PF? Zoja; kijk op PF.
Die all of me track?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef Devz het volgende:
Wat een vette nieuwe nrs van Davide Sonar, hopelijk komt de vinyl gauw uit.
Ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Luie donder![]()
gewoon teruglezen
gaat er trouwens wel iemand naar ffwd?
edit- doen we!
nee mangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Prepare for serious conflicting sounds
manufacturing distorted noise
De-Ci-Bel
mequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef JortK het volgende:
Wie gaan er nu allemaal zaterdag naar After the ride?
Download die 24 uur hardstyle van LSDB en je kunt voorlopig wel eventjes vooruit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
I-pod classic gekregen... en niks om erop te zetten, hint hint!
lijpe shizzle is datquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
[..]
Download die 24 uur hardstyle van LSDB en je kunt voorlopig wel eventjes vooruit.
- kan die zelf ook wel vinden -quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
[..]
Download die 24 uur hardstyle van LSDB en je kunt voorlopig wel eventjes vooruit.
quote:Isohunt zou ik persoonlijk ook weghalen in MUZ. Zoals alle sites die puur draaien om zaken als torrents, bootlegs, etc al hosten ze niet perse zelf.
Ik wil MUZ geen forum laten worden wat draait om het uitwisselen van schemerige downloads. Dus haal ik consequent alles weg. Als ik nu dit toelaat in het ene topic, dan willen de andere topics en reeksen straks ook weer wat en is het einde snel zoek.
Bovendien is het noemen van het bestaan van dat nummer niet verboden en kan iedereen googlen.......
Lol, in het vorige topic mocht het nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Dit is zo'n beetje de MUZ-policy:
[..]
Zat er al een beetje aan te denken ja, gewoon schijt hebben en alleen op pad. Ik vermaak me toch wel, alleen al met de muziek..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als je toch al n kaartje hebt, gwoon gaan!
Serieus, eerst schrok het mij ook af maar ik kan het je sterker vertellen; ik raad het iedereen aan.
Je hoeft met niemand rekening te houden, kunt gaan & staan waar je maar wilt .... rondjes lopen![]()
Je kunt echt tegen iedereen aan gaan lullen en trouwens er lopen zat fok!kers rond dus alleen ben je niet![]()
Ik weet zeker dat je meer spijt hebt als je niet gaat dan wanneer je er gewoon schijt aan hebt en er een knallende dag van maakt!!
Prepare for serious conflicting sounds
manufacturing distorted noise
De-Ci-Bel
De Zonneklepquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet nog niet 100% wat ik aan doe, maar iig zal de bijna infameuze zonneklep wel weer aanwezig zijn
Dark Oscillators - The Boxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef RiKe het volgende:
Heeft hier iemand nog wat leuke plaat versies van nieuwe nummers voor me?
Kom er net 3 tekort om een cd'tje vol te krijgen
Klopt jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Dark Oscillators - The Box
Sylenth & Glitch - MIY/Detonation
Dozer - The legacy/reverse
zul je vast al hebben.
M'n favoriete nummer op dit moment.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Bruno Power meets Dark Oscillators - The Box
ik sta gewoon weer lekker uit mn dak te gaan en een mongool te zijn halleeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Da_Ripper het volgende:
Weet nog niet 100% wat ik aan doe, maar iig zal de bijna infameuze zonneklep wel weer aanwezig zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Neej, dat weekend gebruik ik mooi om weer op te laden voor qbase
ik welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:20 schreef JortK het volgende:
Rip ben jij ook op Mysteryland?
Zullen we een Fok! meetje doen tijdens Frontliner vooraan bij de booth ofzo ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Yup, zaterdag is mijn ass in Rotjeknor.
Eerst de ride zelf daarna naar de Outland voor After The Ride![]()
catch y'all on the flipside
Geen idee of ik er dan al ben, maar jullie zullen me vast wel herkennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zullen we een Fok! meetje doen tijdens Frontliner vooraan bij de booth ofzo ?
Ik wel.quote:
wat is De Zonneklep??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef mstx het volgende:
[..]
De Zonneklep![]()
En als ik hier niet mag spammen moet ik dat maar IRL doen met m'n t-shirt.
ik hoop dat ik nog een deel van Frontliner meekrijg, denk het haast welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zullen we een Fok! meetje doen tijdens Frontliner vooraan bij de booth ofzo ?
quote:VA - Defqon 1 2008 (DVDA/CDDA)
releasedate: end of august!!
CD1 – DVD:
1. Defqon 1 – 2008 – Party report
CD2 – Audio-CD – Live DJ-set by Deepack vs. DJ Luna:
1. DJ Coone – Express yourself
2. DJ Luna feat. Crypsus – Choices
3. Showtek – Sensation anthem 2008 (The Black Edition)
4. D’Stylerz – Freak
5. DJ Luna meets Trilok & Chiren – Street knowledge (Remix)
6. Hyperdrive – The punishment
7. Zatox vs. The Activator – Don’t stop
8. D.H.H.D. – Funky shit
9. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcerer – Light of the dark (Remix)
10. Frequencers – Tomorrow & beyond
11. Josh & Wesz – Housemuzik
12. Deepack vs. DJ Luna – Biological insanity (Defqon 1 anthem 2008)
13. Evil Activities – Nobody said it was easy
14. G-Town Madness meets The Viper – Here it comes
15. Tommyknocker vs. Sunbeam – Twisted world (The Viper’s mash-up mix)
16. Neophyte vs. Tha Playah – Still nr. 1
ik gokte al op eind augustusquote:
Is dat niet Kold Konexion - Minus One?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Koepert het volgende:
Btw ff vraagje: in het 2008 deel van die 24uurs mix zit op iets van 8 a 10 minuten een nummer met vocals van Styles Of Beyond (10% Skills etc etc) is dat een 'bestaand hardstyle nummer' ? of speciaal voor deze mix in elkaar geramd?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat niet Kold Konexion - Minus One?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
de tracklist zegt: 257-Kold Konexion - Minus One
Dat was Come As Onequote:G-Town Madness meets The Viper – Here it comes
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
De mensen in 't oosten hebben het maar getroffen..
Aanwezigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef Haghorst het volgende:
vanavond Haghorst's Spektakel, 2 uur DBSTF
Toch niet in het zuiden waar ik zit, met af en toe een uitzondering van 'n verloren dj in de Peppermill in Heerlen (sorry Leonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
De mensen in 't oosten en zuiden hebben het maar getroffen..
het is gewoon jammer dat hier nooit echt een concept wordt door geduwd denk ik met nieuwe verfrissende namen. Graceland in de Peppermill is wel zoiets maar ook hun zijn overgestapt naar de grote zaal hardcore en kleine hardstyle terwijl het eerst een hardstyle-only feestje was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch niet in het zuiden waar ik zit, met af en toe een uitzondering van 'n verloren dj in de Peppermill in Heerlen (sorry Leon), en nog minder in de Mondial in Beek of de Bozzini in Kerkrade.
Enfin, morgen eerst The Qontinent
Klopt idd. Eerst liet ik dat soort linkjes nog wel staan, maar om toch een duidelijke lijn te kunnen trekken (ook met de andere mods in andere topiques) gaan we uit van het volgende:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:56 schreef warezguy05 het volgende:
hoezo wordt mn bericht nu weer ge-edit?
een link naar LSDB, daar was toch niks mis mee tot voorkort?
quote:We verwijderen alle sites die puur draaien om zaken als torrents, bootlegs, etc al hosten ze niet perse zelf.
We willen MUZ geen forum laten worden wat draait om het uitwisselen van schemerige downloads. Dus halen we consequent alles weg.
Het noemen van het bestaan van een nummer/set is niet verboden en iedereen googlen.......
Tis jammer dat Graceland altijd op een vrijdag is, dan kan ik meestal niet. Maar je hebt gelijk, eerst vooral de bekende namen binnen de hardstyle, en nu voornamelijk namen als Neophyte, Angerfist, en Outblast langs zien komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
het is gewoon jammer dat hier nooit echt een concept wordt door geduwd denk ik met nieuwe verfrissende namen. Graceland in de Peppermill is wel zoiets maar ook hun zijn overgestapt naar de grote zaal hardcore en kleine hardstyle terwijl het eerst een hardstyle-only feestje was.
[knip]
Ben je wel eens bij shut up and dance geweest in de Mondial? Hoe druk is het daar over het algemeen? Ben 1x vorig jaar daar geweest met Ruthless, best redelijk druk toen
Brian NRG - Live forever misschien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Teqronaut het volgende:
Ik hoorde toestrax een hele gave hardstyle remix van Who wants to live forever.. origineel van Dune geloof ik
iemand enig idee welke dat is ?
Dat was hem idd... thxquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Brian NRG - Live forever misschien?
quote:A : The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Style
(The Official Decibel Anthem 2008)
B. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem
(D-Block & S-Te-Fan's 2008 Rmx)
Code: SMCSP008
Label: Seismic Special Records (Hardstyle)
Source: http://www.midtownshop.nl/en/product/5760/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |