Mijn hemel Boy, wat ben jij aan het snuivenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dan is het dat ook echt wel kicke op te zien.
Zit op m' n werk, snel snel type hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:29 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mijn hemel Boy, wat ben jij aan het snuiven![]()
Pass the good stuff, ya know
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:The Prophet @ Black, blijft lekkerrr
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef MrDice het volgende:
Mensen gaan toch naar Lloret toe om compleet ladderzatte breezers te neuken op het strand? Waarom zou je dan naar een tent toe gaan?
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah dat wel, maar omdat ik het niet helemaal vertrouwde wel via de kapper gedaan... Elke keer wat korter zegma... Totdat het echt heel kort was... Toen ik dat wel vond staan heeft ze de tondeuse gepakt!
All Of Me inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef Da_Ripper het volgende:
kwilde eigenlijk met dit filmpje openen.
Net na DefQon zei men dat het 'All of Me' heette, maar kweet het niet zeker.
Luister naar Dov @ Black @ 27:45, volgens de tracklist moet dat 'All of Me' zijn.quote:
klinken wel hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Luister naar Dov @ Black @ 27:45, volgens de tracklist moet dat 'All of Me' zijn.
Het nummer wat hij draait ken ik wel, maar is dus geen 'All of Me'.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)sound-2001-2008.html
Ziek 24 uur lang hardstyle
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:52 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
http://www.lsdb.nl/list/e(...)und_24_Hour_Mix.html
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
De 8ste9e augustus hoogstwaarschijnlijk toch nog The Qontinent meenemen
excuses, had niet door dat er een nieuwe gemaakt moest worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Nummer 57 alweer![]()
Geen zin, NrSiX?
enne Freedom ja![]()
Ik misschien, eens kijken of er mensen mee willen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Sethje het volgende:
Gaan er mensen naar After the ride 9 augustus?
Wel de juist info geven ouwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
All Of Me inderdaadvan deze vinyl
quote:
O-M-G!!!!! wat is tie divinequote:279- B-front & Pulse - Fuck It
quote:
is al een redelijk tijdje uit , maar hij blijft lekker inderdaadquote:
Oh jazeker is tie al een tijdje uit, maar ik doelde eigenlijk op die 24H-mix van een paar posts hierboven. Hoe die daar erin zitquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:31 schreef DJ_ het volgende:
is al een redelijk tijdje uit , maar hij blijft lekker inderdaad
Ken het probleem dude. Toen ik weer ben begonnen met draaien en produceren leed mijn opleiding er ook onder. Niv 2 ging nog cum laude zonder het draaien enzo maar niv 4 opeens met overal herkansingen omdat ik alleen nog maar met produceren etc bezig was. Een tip: doe dat niet! Die herkansingen waren 4 weg gegooide maanden als ik achteraf zag hoe makkelijk was...quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:
het tempo waar op het nu gaat ben ik bang dat mn opleiding er zwaar aan onderdoor gaat! Zo verdomd verslavend om herrie te maken en nieuwe trucjes te leren!
zijn er nog anderen bezig met het produceren van hardstyle? Zo ja, nog community's / tutorial sites / weetikveel, ik ben kennis op aan het slurpen!
thnx!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)sound-2001-2008.html
Ziek 24 uur lang hardstyle
hier hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik misschien, eens kijken of er mensen mee willen.
How Should I Start, Should I Say FUCK IT !!!quote:
Ook uit die mixquote:281- Tatanka - Skleroxx
Niet echt mijn ding, net zoals die Fuck it. Maar wel lekkere opwarmplaatjes voor aan het begin van een set/feest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ook uit die mix;
xal hem vast wel eens ooit gehoord hebben maar nu vergeet ik 'm nóóit meer![]()
![]()
Dat magquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef 16meter het volgende:
Niet echt mijn ding, net zoals die Fuck it. Maar wel lekkere opwarmplaatjes voor aan het begin van een set/feest.
ik denk gelijk terug aan het afsluiten van Alpha Twins op DefQon.1 dit jaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:37 schreef Da_Ripper het volgende:
en, NEEE - juist wat later op de avond/feest.... alles vol open!!!!
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk gelijk terug aan het afsluiten van Alpha Twins op DefQon.1 dit jaar![]()
Inderdaad, een stuk better als Prophet imoquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampen
The Prophet draait dan toch vaak teveel hitjes en vaak het een en ander wat al eerder die avond te horen is geweest.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, een stuk better als Prophet imo.
Showtek als enige afsluiterquote:Hardstyle Area
21:00 - 23:00: Lars Tindy
23:00 - 00:30: Frontliner
00:30 - 01:45: Deepack
01:45 - 03:00: Zany
03:00 - 04:00: D-Block & S-te-Fan
04:00 - 05:00: Headhunterz
05:00 - 06:00: Showtek
00:00 - 00:00: MC: DV8
Hardcore Area
23:00 - 00:00: Panic
00:00 - 01:00: Darkraver
01:00 - 02:00: The Viper
02:00 - 03:00: Evil Activities
03:00 - 04:00: Nosferatu
04:00 - 05:00: Paul Elstak
00:00 - 00:00: Alee
Muwhahaha fear my wrath. All bow to the allmighty Showtekquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:58 schreef mstx het volgende:
After The Ride:
[..]
Showtek als enige afsluiter
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:27 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik gaat op vakantie en neem mee
[ afbeelding ]
oh oh oh wat zullen de mensen in de bus heerlijk meegenieten van mn herrie![]()
godver morge om 10u in die bus zitten en dan 24u rijden... leuk verzonne dat verhaal met die bus
Beter niet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:38 schreef DJ_ het volgende:
Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U
weet iemand of hier toevallig een hardstyle remix van is ?
ik heb hem nooit gehoord daar niet van , maar het lijkt me gewoon erg vet
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef MrDice het volgende:
Muwhahaha fear my wrath. All bow to the allmighty Showtek
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:21 schreef mstx het volgende:
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?
Haha, bouwradio voor op de camping?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:27 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik gaat op vakantie en neem mee
[ afbeelding ]
oh oh oh wat zullen de mensen in de bus heerlijk meegenieten van mn herrie![]()
godver morge om 10u in die bus zitten en dan 24u rijden... leuk verzonne dat verhaal met die bus
dat was ook rete en retevet toen, gauw ff de laatste muntjes opzuipenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampen
heldenplaat, hoor je helaas veels te weinig in discotheken en op feestenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat ik trouwens zaterdag in Zak ook nog gehoord heb is, Equal Minds - Hardminded heerlijke plaat blijft dat
ik dacht dus precies hetzelfde toen ik hem zag staan, zouden ze bij Scantraxx het licht hebben gezien??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wow de tweede Project One vinyl is al weer uit, gaat opeens hard
Wat hij zegt... Wat een afsluiting van een kutzomer!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:00 schreef 16meter het volgende:
Kan echt niet meer wachten tot Q-Base trouwens.. en we moeten nog zo lang wachten.![]()
hakken en zagen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn altijd leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke even weer de lijstjes voor hardstyle platen die voor jouw tijdloos zijn.
Kan ik weer eens lekker gaan downloaden...
hier wat platen die sowieso in mijn timeless top 10 zitten:
Speedwave - junior (first switch mix)
Southstylerz - Crystal
Showtek - Early Soundz
Dj zany & duro - dissin'
Brennan Heart – Memento
Donkey rollers - Followers
Donkey rollers - strike again 2004
The Prophet & Brennan Heart - Payback
Beholder meets dj zany - midnight
Grandmaster Q - The 7th Sign
Beholder & balistic feat max enforcer - nuclear reaction
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat ik trouwens zaterdag in Zak ook nog gehoord heb is, Equal Minds - Hardminded heerlijke plaat blijft dat
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef l0c4lh0st het volgende:
Doe mij eens gauw in het lijstje zetten.
Idd altijd leuk... mijne volgt nog welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
Dat was de tijd dat ik hardstyle leuk begon te vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
ze letten echt niet op leeftijd, zeker als het niet druk wordt net als vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom word ik in april pas 20
Hier wat aanvullingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn altijd leukHier wat toevoegingen van mijn kant
The KGB's - Infinity ( Technoboy's ruff mix) Overload - The Anthem ( Vortex & Zatox mix) Deepack - the prophecy Nasty boyz - angel (hardstyle masterz cut) Jack overdose - Octavius Augustus Zany - pure Noisecontrollers - Aliens speedwave - mescal The navigator - Another shout ( Nog altijd een zwaar ondergewaardeerde plaat )
Walt - let the music play Southstylers - Diz Tortion
Dondersquote:
11 tracks in een top 10?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan ik weer eens lekker gaan downloaden...
hier wat platen die sowieso in mijn timeless top 10 zitten:
Speedwave - junior (first switch mix)
Southstylerz - Crystal
Showtek - Early Soundz
Dj zany & duro - dissin'
Brennan Heart – Memento
Donkey rollers - strike again 2004
The Prophet & Brennan Heart - Payback
Beholder meets dj zany - midnight
Grandmaster Q - The 7th Sign
Beholder & balistic feat max enforcer - nuclear reaction
dat was me nog niet eens opgevallenquote:
Ahwww wtf dacht nog echt het speciaal te hebben nagekeken en op 9 uit te komen!quote:
weer Dutch Masterquote:
Deze is echt fucking geniaalquote:Luna meets Trilok & Chiren - DHHD (2007)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:46 schreef l0c4lh0st het volgende:
Er mist overigens nog een flinke in de topicstart onder het kopje [ afbeelding ] Gebruikte movie samples![]()
heldenfilmpjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Da_Ripper het volgende:
De eerste Hardstyle-' videoclip' ?! @ Time_Out![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |