dat was ook rete en retevet toen, gauw ff de laatste muntjes opzuipenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampen
heldenplaat, hoor je helaas veels te weinig in discotheken en op feestenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat ik trouwens zaterdag in Zak ook nog gehoord heb is, Equal Minds - Hardminded heerlijke plaat blijft dat
ik dacht dus precies hetzelfde toen ik hem zag staan, zouden ze bij Scantraxx het licht hebben gezien??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wow de tweede Project One vinyl is al weer uit, gaat opeens hard
Wat hij zegt... Wat een afsluiting van een kutzomer!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:00 schreef 16meter het volgende:
Kan echt niet meer wachten tot Q-Base trouwens.. en we moeten nog zo lang wachten.![]()
hakken en zagen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met een cirkelzaag op vakantie?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt de ideale afsluiters.....alhoewel toch knallen met J&W op In Qontrol toch echt ff super was om op de heerlijke platen de laatste energie eruit te stampen
Dat soort lijstjes zijn altijd leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke even weer de lijstjes voor hardstyle platen die voor jouw tijdloos zijn.
Kan ik weer eens lekker gaan downloaden...
hier wat platen die sowieso in mijn timeless top 10 zitten:
Speedwave - junior (first switch mix)
Southstylerz - Crystal
Showtek - Early Soundz
Dj zany & duro - dissin'
Brennan Heart – Memento
Donkey rollers - Followers
Donkey rollers - strike again 2004
The Prophet & Brennan Heart - Payback
Beholder meets dj zany - midnight
Grandmaster Q - The 7th Sign
Beholder & balistic feat max enforcer - nuclear reaction
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow wat ik trouwens zaterdag in Zak ook nog gehoord heb is, Equal Minds - Hardminded heerlijke plaat blijft dat
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:43 schreef l0c4lh0st het volgende:
Doe mij eens gauw in het lijstje zetten.
Idd altijd leuk... mijne volgt nog welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
Dat was de tijd dat ik hardstyle leuk begon te vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
quote:
ze letten echt niet op leeftijd, zeker als het niet druk wordt net als vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom word ik in april pas 20
Hier wat aanvullingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat soort lijstjes zijn altijd leukHier wat toevoegingen van mijn kant
The KGB's - Infinity ( Technoboy's ruff mix) Overload - The Anthem ( Vortex & Zatox mix) Deepack - the prophecy Nasty boyz - angel (hardstyle masterz cut) Jack overdose - Octavius Augustus Zany - pure Noisecontrollers - Aliens speedwave - mescal The navigator - Another shout ( Nog altijd een zwaar ondergewaardeerde plaat )
Walt - let the music play Southstylers - Diz Tortion
Dondersquote:
11 tracks in een top 10?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan ik weer eens lekker gaan downloaden...
hier wat platen die sowieso in mijn timeless top 10 zitten:
Speedwave - junior (first switch mix)
Southstylerz - Crystal
Showtek - Early Soundz
Dj zany & duro - dissin'
Brennan Heart – Memento
Donkey rollers - strike again 2004
The Prophet & Brennan Heart - Payback
Beholder meets dj zany - midnight
Grandmaster Q - The 7th Sign
Beholder & balistic feat max enforcer - nuclear reaction
dat was me nog niet eens opgevallenquote:
Ahwww wtf dacht nog echt het speciaal te hebben nagekeken en op 9 uit te komen!quote:
weer Dutch Masterquote:
Deze is echt fucking geniaalquote:Luna meets Trilok & Chiren - DHHD (2007)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:46 schreef l0c4lh0st het volgende:
Er mist overigens nog een flinke in de topicstart onder het kopje [ afbeelding ] Gebruikte movie samples![]()
heldenfilmpjequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Da_Ripper het volgende:
De eerste Hardstyle-' videoclip' ?! @ Time_Out![]()
bekende namen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:07 schreef JortK het volgende:
Zeer zeker, naar Italie geweest en een lokaal hardstyle feestje bezocht
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkendequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkende
Is al ouder zelfs, Luna draaide die op Black in 2005 al. Wat een plaat! Helaas nooit uitgebrachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Deze is echt fucking geniaal!
Dat lijkt me echt retevet. Dat je in het buitenland ergens tegen zon feestje aan loopt en gewoon lekker los kunt gaan zonder daarvoor de standaard hitjes/mensen/djs tegen te komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkende
En wat nog het mooie was, er was geen MCquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt retevet. Dat je in het buitenland ergens tegen zon feestje aan loopt en gewoon lekker los kunt gaan zonder daarvoor de standaard hitjes/mensen/djs tegen te komen
wat een mazzel had je danquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
[..]
En wat nog het mooie was, er was geen MC![]()
Ik had ook het gevoel dat het nogal underground was, ik werd door een kerel meegevraagd van die camping waar ik zatquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
En wat nog het mooie was, er was geen MC![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en dat voor 'n Italiaans feesje!?!
Nicequote:
Doe mij de live versie van iron maiden in rio maarquote:
die is ook nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Doe mij de live versie van iron maiden in rio maar
klikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist een aantal hardstyle ring- en smstones gemaakt net zoals boy een poosje geleden had gedaan.Voor de hardstylers die geinteresseerd zijn :
http://www.speedyshare.com/820208303.html
enjoy
Jaaaaaaaaquote:
Goed bezig Nelisquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist een aantal hardstyle ring- en smstones gemaakt net zoals boy een poosje geleden had gedaan.Voor de hardstylers die geinteresseerd zijn :
http://www.speedyshare.com/820208303.html
enjoy
NLS04 be supplying our asses... again. De megamix staat nog vers in mn geheugenquote:
Ondergewaardeerd nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"I am a man who walks alone
And when Im walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when its dark
Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that someones always near
I have a phobia that someones allways there"
* ReMcOrE krijgt kippenvel![]()
See you therequote:Op zondag 3 augustus 2008 06:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Decibel here we come
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:52 schreef mstx het volgende:
XXlerator was gezellig. Lekker gestampt (en gehakt jeweetz) met Boy, ReMcOrE Bert en Da_Ripper.
nee man, blauw FTWquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat Remco dan weer het zelfde shirtje heeft, maar ok. Mijne is mooier
ga toch fietsen man, wat een zware aanfluiting dat spulquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
blademasterz dat verrassend lekker was
true, stond gezellig hele avond bij onsquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Je had gelijk Boy, Stanley 3K was er ook...
Wie zag ik ookalweer meezingen bij In The End?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga toch fietsen man, wat een zware aanfluiting dat spul![]()
![]()
fabian druk aan het prutsen met alles wat los en vast zat en je hoorde er compleet niks van in het nummer
![]()
![]()
In The End is gewoon een vet nummer, origineel of remixquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Wie zag ik ookalweer meezingen bij In The End?![]()
![]()
VA_-_more_than_a_bassdrum__xstatic_anthem-(blu134)-vinyl-2008 vind ik opzich niet zo raar klinken oid. Niet het standaard hardstyle, maar wat verfrissend. Ik vind 't iig wel topquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bassdealer_and_m.a.s.h._-_one_time_favour_e.p.-(hgz001)-vinyl-2008
Brennan_heart_meets_clive_king_-_fearless__wooloomooloo-(my011)-vinyl-2008
Dj_enemy_-_i_wanna-(etx0036-5)-vinyl-2008
VA_-_more_than_a_bassdrum__xstatic_anthem-(blu134)-vinyl-2008
Vekta-eardrums__incl_remixes-web-2008-ukhx
Project_one_-_life_beyond_earth__the_zero_hour-(screl009)-vinyl-2008
Carnifex_-_the_undertaker-vinyl-2008
Wat een fucking vet nummer blijft dat ook (in die 4uur mix ook) Lijkt me HEEERLIJK om dat ' live' een keer mee te maken bij n Feest ofzo...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"I am a man who walks alone
And when Im walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when its dark
I have a constant fear that someones always near
I have a phobia that someones allways there"
* ReMcOrE krijgt kippenvel![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed bezig Nelis
Kom er eigenljik niet aan toe, maar had er wel een aantal maal aan gedacht.
Dat is hij imo al, ook al doet hij het nog niet zo lang.quote:Frontliner is hard op weg een absolute topproducer te worden
Ik denk dat er gewoon nieuwe dingen blijven komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is hij imo al, ook al doet hij het nog niet zo lang.
Ik vraag me af hoe het nu verder gaat met Project 1.. Ga ze nadat alle tracks op vinyl zijn uitgebracht nog nieuwe shit uitbrengen of laten ze het hierbij?
Ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |