bekende namen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:07 schreef JortK het volgende:
Zeer zeker, naar Italie geweest en een lokaal hardstyle feestje bezocht
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkendequote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkende
Is al ouder zelfs, Luna draaide die op Black in 2005 al. Wat een plaat! Helaas nooit uitgebrachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Deze is echt fucking geniaal!
Dat lijkt me echt retevet. Dat je in het buitenland ergens tegen zon feestje aan loopt en gewoon lekker los kunt gaan zonder daarvoor de standaard hitjes/mensen/djs tegen te komenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee geen bekende namen, maar zeer zeker ernstig lekker, en het erge was dat ik bijna geen plaat herkende
En wat nog het mooie was, er was geen MCquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt retevet. Dat je in het buitenland ergens tegen zon feestje aan loopt en gewoon lekker los kunt gaan zonder daarvoor de standaard hitjes/mensen/djs tegen te komen
wat een mazzel had je danquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
[..]
En wat nog het mooie was, er was geen MC![]()
Ik had ook het gevoel dat het nogal underground was, ik werd door een kerel meegevraagd van die camping waar ik zatquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef JortK het volgende:
En wat nog het mooie was, er was geen MC![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en dat voor 'n Italiaans feesje!?!
Nicequote:
Doe mij de live versie van iron maiden in rio maarquote:
die is ook nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Doe mij de live versie van iron maiden in rio maar
klikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist een aantal hardstyle ring- en smstones gemaakt net zoals boy een poosje geleden had gedaan.Voor de hardstylers die geinteresseerd zijn :
http://www.speedyshare.com/820208303.html
enjoy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |