Jaaaaaaaaquote:
Goed bezig Nelisquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:22 schreef NLS04 het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist een aantal hardstyle ring- en smstones gemaakt net zoals boy een poosje geleden had gedaan.Voor de hardstylers die geinteresseerd zijn :
http://www.speedyshare.com/820208303.html
enjoy
NLS04 be supplying our asses... again. De megamix staat nog vers in mn geheugenquote:
Ondergewaardeerd nummerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"I am a man who walks alone
And when Im walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when its dark
Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that someones always near
I have a phobia that someones allways there"
* ReMcOrE krijgt kippenvel![]()
See you therequote:Op zondag 3 augustus 2008 06:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Decibel here we come
quote:Op zondag 3 augustus 2008 05:52 schreef mstx het volgende:
XXlerator was gezellig. Lekker gestampt (en gehakt jeweetz) met Boy, ReMcOrE Bert en Da_Ripper.
nee man, blauw FTWquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat Remco dan weer het zelfde shirtje heeft, maar ok. Mijne is mooier
ga toch fietsen man, wat een zware aanfluiting dat spulquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
blademasterz dat verrassend lekker was
true, stond gezellig hele avond bij onsquote:Op zondag 3 augustus 2008 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Je had gelijk Boy, Stanley 3K was er ook...
Wie zag ik ookalweer meezingen bij In The End?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga toch fietsen man, wat een zware aanfluiting dat spul![]()
![]()
fabian druk aan het prutsen met alles wat los en vast zat en je hoorde er compleet niks van in het nummer
![]()
![]()
In The End is gewoon een vet nummer, origineel of remixquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Wie zag ik ookalweer meezingen bij In The End?![]()
![]()
VA_-_more_than_a_bassdrum__xstatic_anthem-(blu134)-vinyl-2008 vind ik opzich niet zo raar klinken oid. Niet het standaard hardstyle, maar wat verfrissend. Ik vind 't iig wel topquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bassdealer_and_m.a.s.h._-_one_time_favour_e.p.-(hgz001)-vinyl-2008
Brennan_heart_meets_clive_king_-_fearless__wooloomooloo-(my011)-vinyl-2008
Dj_enemy_-_i_wanna-(etx0036-5)-vinyl-2008
VA_-_more_than_a_bassdrum__xstatic_anthem-(blu134)-vinyl-2008
Vekta-eardrums__incl_remixes-web-2008-ukhx
Project_one_-_life_beyond_earth__the_zero_hour-(screl009)-vinyl-2008
Carnifex_-_the_undertaker-vinyl-2008
Wat een fucking vet nummer blijft dat ook (in die 4uur mix ook) Lijkt me HEEERLIJK om dat ' live' een keer mee te maken bij n Feest ofzo...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"I am a man who walks alone
And when Im walking a dark road
At night or strolling through the park
When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when its dark
I have a constant fear that someones always near
I have a phobia that someones allways there"
* ReMcOrE krijgt kippenvel![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed bezig Nelis
Kom er eigenljik niet aan toe, maar had er wel een aantal maal aan gedacht.
Dat is hij imo al, ook al doet hij het nog niet zo lang.quote:Frontliner is hard op weg een absolute topproducer te worden
Ik denk dat er gewoon nieuwe dingen blijven komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is hij imo al, ook al doet hij het nog niet zo lang.
Ik vraag me af hoe het nu verder gaat met Project 1.. Ga ze nadat alle tracks op vinyl zijn uitgebracht nog nieuwe shit uitbrengen of laten ze het hierbij?
Ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |