Stylez meets Tonteufel zijn ook duitsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:53 schreef LeonH het volgende:
Stylez meets Tonteufel - Hardstyle Elexier
Italiaans label uitgekomen maar duitse tekst
whahahahahaha, ik weet niet of ik dubbel moet liggenquote:
Dat low-e setje is ook heerlijk. vooral die fuckin poserz remixquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef no1uknow het volgende:
Josh&Wesz Live @ Hardhouse Generation
Wat een heerlijk setje![]()
Neej, dat zie je goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:26 schreef LeonH het volgende:
Maarre ripper? Kijk ik er nou overheen of mis ik Rock Hypnotic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardstyle
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
De 'Time 2 Rock' was eigenlijk de firestarter van deze mix.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Neej, dat zie je goed![]()
Was al goed en wel bezig met de mix toen die ineens door mn hoofd schoot... kun je nagaan hoeveel tracks er al zijn met 'rock' + was het niet sethje's groep die al aant bezemen waren op 'rock hypnotic'![]()
Dus dame & heren, ik hoop dat jullie je dochters en vrouwen nog steeds binnen hebben want D_Ripmix002 is een feit!
http://video.google.nl/videoplay?docid=7788159438897142621&hl=nl
still nowhere near perfect, but .... It's coming .... It's coming ... blackout![]()
het is een über matige grap en toch lachte ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
still nowhere near perfect, but .... It's coming .... It's coming ... blackout![]()
Goh iedere telg van de scantraxx family krijgt nu al bijna een eigen label zeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Whoei nog een Scantraxx-sublabel: Scantraxx silver
Met als eerste release: Cold Rocking/Alive van The Prophet & Wildstylez
Zomer 2009 in de betere platenzaak!
Wel leuk, niet heel speciaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp na 2 weken Ierland..
nu weer helemaal bijgelezen.. weet neit wat ik meot zeggen.. behalve.. heeft niemand mij gemist
p.s. Ben benieuwd naar Livesets van BLack maar downloads inhalen ga ik morgen mee beginnen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp na 2 weken Ierland..
nu weer helemaal bijgelezen.. weet neit wat ik meot zeggen.. behalve.. heeft niemand mij gemist
oooh dankjewelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef no1uknow het volgende:
Setje van DR daarintegen is wel supersupervet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |