Memento vind ik tot nu toe een van de vetste tracks van 2008.quote:en Brennan Heart kan alleen goede platen maken met hulp van iemand anders
Van het huidige album ja, ik had over wat er daarna gebeurd met Project 1quote:om de 2/3 weken komt er een vinyl uit
Max Enforcer - Loudnessquote:Een aantal jammer, maar ook een aantal waar ik heel nieuwsgierig naar ben
Hoop het!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Is dat niet track 3 van die set op Black 2008?
geloof ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
... volgens mij kende ik die van frontliner voor die tijd niet eens. * schaam schaam*
Verder had het setje ook nog iets speciaal, vanwege wat anders!![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik de time-table zie van Decibel, dan zou ik helemaal para worden, zou echt niet weten waar ik heen zou moeten gaan![]()
Hoezo "alweer" , vorig jaar was ik er gewoon bij hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
geloof ik nietProphet @ Hardbass ?
maar misschien kwam dat door dat andere lekkere dingetje![]()
[..]
Alwéér er niet bij
![]()
Nog op vakantie dan?
* ReMcOrE gaat voortaan ff minder snel lezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Van het huidige album ja, ik had over wat er daarna gebeurd met Project 1.
ik ook, gezelligquote:
ik moet hem ook hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
GVD als DI (Digitally Imported - HS-radio uit de OP, nu de Q-dance Australia Tour CD1) die set heeft dan wil ik 'm ook!.
Heb nu inmiddels allerlei fora afgstruind maar kan 'm niet vinden...
die was toch al langsgekomen, had er ook al op gereageerd volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
kwam wel een rip tegen van Brennan Heart & Frontliner - Search for More (wederom Stanley in de XX)
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
die was toch al langsgekomen, had er ook al op gereageerd volgens mij
hoi Bert-met-binnenkort-eindelijk-een-nieuwe-Nokia-N82-want-de-oude-liep-de-hele-tijd-vastquote:
Die set zou ik idd ook wel in mijn bezit willen hebben. Alpha Twinsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Precies![]()
GVD als DI (Digitally Imported - HS-radio uit de OP, nu de Q-dance Australia Tour CD1) die set heeft dan wil ik 'm ook!.
Heb nu inmiddels allerlei fora afgstruind maar kan 'm niet vinden...
kwam wel een rip tegen van Brennan Heart & Frontliner - Search for More (wederom Stanley in de XX)
PS: J_S_U, aant spelen met avatars?
Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk communiceren met de chica's hihihiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoi Bert-met-binnenkort-eindelijk-een-nieuwe-Nokia-N82-want-de-oude-liep-de-hele-tijd-vast
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk communiceren met de chica's hihihi
whahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jah, tzal idd aan je tel hebben gelegen
jah, tzal idd aan je tel hebben gelegenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef mstx het volgende:
Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk communiceren met de chica's hihihi
Telkens als ik mijn Motorola V3 laat zien rennen ze meteen wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
jah, tzal idd aan je tel hebben gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |