Welkomquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef RiKe het volgende:
Veel dj's hier ook aanwezig?
Of meer muziek genieters?
combinatie kan ook natuurlijk
Ik rijd op zijn max 1.5 / 2 uur.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:44 schreef Koepert het volgende:
Ik wil nog naar Q-Base, maar is zo'n takke-eind rijden.....
Als je toch al n kaartje hebt, gwoon gaan!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef 16meter het volgende:
Ik wil naar Decibel maar niemand die gaat... kutzooi.
Jij bent toch HardCentral op PF? Zoja; kijk op PF.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef JortK het volgende:
Wie gaan er nu allemaal zaterdag naar After the ride?
Goed puntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij bent toch HardCentral op PF? Zoja; kijk op PF.
Die all of me track?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:58 schreef Devz het volgende:
Wat een vette nieuwe nrs van Davide Sonar, hopelijk komt de vinyl gauw uit.
Ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Luie donder![]()
gewoon teruglezen
gaat er trouwens wel iemand naar ffwd?
edit- doen we!
nee mangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Prepare for serious conflicting sounds
manufacturing distorted noise
De-Ci-Bel
mequote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef JortK het volgende:
Wie gaan er nu allemaal zaterdag naar After the ride?
Download die 24 uur hardstyle van LSDB en je kunt voorlopig wel eventjes vooruit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef hardstyle_babbels het volgende:
I-pod classic gekregen... en niks om erop te zetten, hint hint!
lijpe shizzle is datquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
[..]
Download die 24 uur hardstyle van LSDB en je kunt voorlopig wel eventjes vooruit.
- kan die zelf ook wel vinden -quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
[..]
Download die 24 uur hardstyle van LSDB en je kunt voorlopig wel eventjes vooruit.
quote:Isohunt zou ik persoonlijk ook weghalen in MUZ. Zoals alle sites die puur draaien om zaken als torrents, bootlegs, etc al hosten ze niet perse zelf.
Ik wil MUZ geen forum laten worden wat draait om het uitwisselen van schemerige downloads. Dus haal ik consequent alles weg. Als ik nu dit toelaat in het ene topic, dan willen de andere topics en reeksen straks ook weer wat en is het einde snel zoek.
Bovendien is het noemen van het bestaan van dat nummer niet verboden en kan iedereen googlen.......
Lol, in het vorige topic mocht het nog wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Dit is zo'n beetje de MUZ-policy:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |