Hoi! Je hebt een SMSje!quote:
De uitslag van Nederland-Rusland is ook érg professioneel in dat speelschema gesoeptquote:Op zondag 22 juni 2008 19:25 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/sport/ekvoetbal/
Die poll.
PS. hoi.
Oh ben je hier?! Gaaf.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Een dag zonder koffie
En dat allemaal omdat ik niet wist waar de kantine op school zit/zat. Dat krijg je als je naar een andere locatie moet.
Zie mobiel...quote:Op maandag 23 juni 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ben je hier?! Gaaf.
Maarehm, je bent alweer weg zeker?
Ohquote:
Op dagjesmensen in het Mastbos?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuke locatie in/rond Breda om te schieten?
Ik kan geen leuke plek bedenken en 't centrum heb ik ook al eens gehad (incl. chassé)
FM help me eens![]()
Ik wil er geen mensen op hebbenquote:
Hij vliegt voorbij! Heerlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:11 schreef BossFight het volgende:
Goh, wat een maandag zeg. Poe hee.
Jawel, ik wil er gewoon even mee spelen.quote:
Eigenlijk zoek ik een stuk verlaten industrie, vervallen. met eventueel panorama uitzicht.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor iets zoek je?
Ik wil ook weer eens wat anders gaan doen eik. Lekker een dag rondwandelen met alleen de 50mm erop oid. Terug naar de basics.
Je hebt toch OV?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik pm je wel iets voor heel Fok er rondloopt.
En inderdaad, over dat rondwandelen. Maar waar
Breda ken ik intussen wel.
Pak je fiets!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef veldmuis het volgende:
Da's waar! Al is een lollerig rustig stadje ook wel tof. Over Anvers...ik wil nog een keer door de jodenwijk lopen daar!
Ik denk dat dat zonder wat context vrij vreemd over zal komen.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Of vraag lief aan K. of ze je wilt rijden
Je bent gewoon een vulgair mennetje. Het is rijden als in autorijden.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zonder wat context vrij vreemd over zal komen.
Feldmaus toch een beetje Duits?quote:
We wilden verderlopen maar zijn inderdaad hier een beetje blijven hangenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:28 schreef bassieVL het volgende:
Het oude Interbrew gebouw zou ook wel mooi zijn om op de foto te zetten.
Moet de foto's nog eventjes bewerken en omhoogladen.quote:
Zitten nog best gave tussen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Dit zijn dus een beetje m'n mislukte foto's.
En ja, ze zijn bewerkt.
hoe heb je ze bewerkt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
En ja, ze zijn bewerkt.
Adobe Lightroom, onder het kopje "Develop" met wat schuifjes spelen en er vervolgens maar een preset van gemaakt.quote:
Ik vond het tof in elk gevalquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Nou Koekie en JD, wat vonden jullie ervan gisteren?
Hebben jullie Fat Mike ook nog gezien voor het optreden? Hij stond een pilsje te drinken voor de pub op het leidse plein tijdens White Flag.
Oja, jij was er ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Nou Koekie en JD, wat vonden jullie ervan gisteren?
Hebben jullie Fat Mike ook nog gezien voor het optreden? Hij stond een pilsje te drinken voor de pub op het leidse plein tijdens White Flag.
Ik vind de kleuren wat vies, rizzeau.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
En ja, ze zijn bewerkt.
Wij zijn pas tegen 21:00 naar binnen gegaan, toen was de rij al weg. We hadden net zolang gewacht totdat Mike richting de Melkweg liep. Het voorprogramma leek ons toch niet zo interessant.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond het tof in elk geval.
Geen zuipende Mike gezien. Wij kwamen van de andere kant aan gelopen. Hetgeen een groot voordeel was, want die rij was maar half zo lang.
Dat had je vrij aardig ingeschat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Het voorprogramma leek ons toch niet zo interessant.
Dacht ik wel jaquote:
Boven op het balkon, schuin achter de licht/geluidstechnici daar zeg maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Dacht ik wel jaWaar stonden jullie ergens?
Enkel vanavond en morgenavond nog en dan heb ik ook weekend.quote:
Men dat lijken wel screenshots uit S.T.A.L.K.E.R.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
En ja, ze zijn bewerkt.
Oja, uitslapen. Wat is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Nee dat niet gelukkig, maar het zal wel weer niet van uitslapen komen. Ik ben al zo belachelijk moe
Eensch.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:57 schreef JDude het volgende:
Zondag maar eens een slaapdag organiseren.
Zaterdag de verjaardag van Pa Kuuk. Maar da's een toffe peer, dus geen vervelende verplichting.
Verslavend hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:41 schreef BossFight het volgende:
We staan hier al een paar uur de gitaarhelden uit te hangen!
Oja, daar had ik ook maar drie sterren gehaald geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef BossFight het volgende:
Het is inderdaad erg verslavend alleen we zitten nu bij een nummer van Slayer. En het is echt niet te doen.
Het staat alweer veel te lang op de site. En het is zo...platquote:Op zondag 29 juni 2008 09:47 schreef JDude het volgende:
Ook zoeen BNdeStem gelezen veldmuis?
Ow nee,quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:58 schreef Asics het volgende:
meneer en mevrouw Asics hebben een zoontje.![]()
[ afbeelding ]
Idd, daarom gaan we nu naar de efteling!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef bassieVL het volgende:
Morgen wordt het veel te warm om te gaan werken.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Als het vanaf donderdag maar lekker weer is. Lekker naar de F1 van Silverstone
Van mij wel, ik kan vast nog wel wat ruimte vrij maken in mijn kofferquote:
Min of meer wel ja, nou eigenlijk willen we met z'n allen bij elkaar kunnen staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef JDude het volgende:
Ik heb echt nul verstand van wielrennen![]()
.
BF, wil je als eerste op de camping staan?
Dat kost 5 euro man! Das veul te duur...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Nog mensen die meespelen met de Tourmanager? Ik heb in ieder geval alvast een subleage aangemaakt:
Geld toe? Da's nie verkeerd, waar, waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb de allerbeste en je krijgt geld toe
Ik bedoel natuurlijk de tourmanager hier op FOK!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:30 schreef UvdP het volgende:
[..]
Dat kost 5 euro man! Das veul te duur...
http://www.rondemaster.nl is gratis, subleague Breda, wachtwoord Mastbos.
Ik snap geen eens hoe ik erbij kan komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de tourmanager hier op FOK!
Met rondemaster doe ik ook al mee trouwens
Zeg dat dan.. Nouja, je zei al dè tourmanager dus ik had het misschien moeten weten Zal me zo 'es aan gaan melden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de tourmanager hier op FOK!![]()
Nou, je bent welkom in de subleague hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Met rondemaster doe ik ook al mee trouwens
Ga eerst naar de sport subsite, klik dan op alle managers en dan op tourmanagerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Ik snap geen eens hoe ik erbij kan komen
Oh ja, nog gefeliciteerd Asics
Gefeliciteerd !!!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:58 schreef Asics het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef Ritchie het volgende:
Thee en Spa blauw, en ik kom de dag wel door..
Gefeliciteerd!!!!!!1!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:58 schreef Asics het volgende:
Ook jou staat het te wachten. Die L. mentaliteit is niets voor jou.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Hehehehehehe.
De geur van poep in de ochtend..
Wie zegt dat ik kinderen neem?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook jou staat het te wachten. Die L. mentaliteit is niets voor jou.
Gelukkig heeft de natuur het zo geregeld dat de eerste dagen babypoep geen geur heeftquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hehehehehehe.
De geur van poep in de ochtend..
Onze gezamelijke vrind aka mijn ex.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Die L.mentaliteit?
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik doelde meer op de attitude towards kinderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef tha_rizzo het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA
Dat klopt, die mentaliteit past inderdaad niet bij mij
alhoewel ik momenteel ook geen zak uitvoer
Ik houd niet van kinderen. Ik word er gek van. Daarin komen L. en ik wel met elkaar overeenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de attitude towards kinderen.
quote:
De eerste problemen beginnen als ze mobiel worden (= kruipen). Tot een paar maanden kan je ze gewoon ergens wegleggen en als je dan na een uurtje of 3, 4 terugkomt liggen ze er nog steeds. Daarna is het uit met de pret, gelukkig is daar dan nog de box. Dat verlengt het plezier voor de ouders nog een beetje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Kinderen zijn leuk zo tussen de 2 en de 8 jaar. Daarvoor kunnen ze niets, daarna worden ze vervelend.
Zelfs in die periode zijn ze niet leuk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Kinderen zijn leuk zo tussen de 2 en de 8 jaar. Daarvoor kunnen ze niets, daarna worden ze vervelend.
Wellesquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zelfs in die periode zijn ze niet leuk.
WEL?! Oh jezus. Wat een minpunt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik houd niet van kinderen. Ik word er gek van. Daarin komen L. en ik wel met elkaar overeen
thanks iedereen en ja Kuuk, tis erg druk hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef Kuukske het volgende:
As heeft het druk met de luiers denk ik.
Dat is wel al eens anders geweest inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:41 schreef Soempie het volgende:
Dit topic gaat ook niet hard.Ik woon nu officieel in Breda, dus ik dacht: laat ik weer eens posten.
![]()
Ik ben druk met het zoeken naar leuke-dingen-in-Breda. Heb al kaartjes voor een theatervoorstelling van De Ploeg besteld en verschillende leuke dingen op de Mezz site gezien.![]()
@ Asics, gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met de kleine en jullie?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:32 schreef Rossdale het volgende:
Hmm... ik durf het bijna niet te vragen, maar... zaten JD en Kuuk net op de fiets, heulemaal in het geel?
Eh, nee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:32 schreef Rossdale het volgende:
Hmm... ik durf het bijna niet te vragen, maar... zaten JD en Kuuk net op de fiets, heulemaal in het geel?
We zijn wel maandag langs je toko gelopen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:11 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig maar, want het zag er echt niet uitZe keken me ook zo vreemd aan, zal wel komen omdat ik in mijn t-shirt fietste met een grote doos in mijn fietstassen en ruitenwissers die uit mijn rugzak staken
Valt de periode deze maand zo zwaar?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:56 schreef Kuukske het volgende:
We hebben wel allebei een rooiig tshirt aan.
Smeerlap.quote:
die ruitenwissers had je zo voor je moeten houden en dan af en toe zoeen zwiep maken. dat is pas teh pwn (H) op de fiets (H)quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:11 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig maar, want het zag er echt niet uitZe keken me ook zo vreemd aan, zal wel komen omdat ik in mijn t-shirt fietste met een grote doos in mijn fietstassen en ruitenwissers die uit mijn rugzak staken
welke toko is dat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn wel maandag langs je toko gelopen!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
die ruitenwissers had je zo voor je moeten houden en dan af en toe zoeen zwiep maken. dat is pas teh pwn (H) op de fiets (H)
VCG ftw!quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
Iemand hier die aan volleybal doet of iets meer weet over de verschillende verenigingen in de buurt?
Z'n huis!quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:41 schreef Ritchie het volgende:
welke toko is dat?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:46 schreef JDude het volgende:
Rizzeau is zo vrolijk, die zal wel genueckt hebben.
Echt tof man, Silverstone is een mooi circuit. Have fun!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Vannacht in het vliegtuig risnting Silverstone, echt zo fucking veel zin in
Ik weet wat werken is hoor. Vorige maand als part-timer 100 uur gemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Swiffer het volgende:
Rossdale veel plezier joh!
@Rizz, ja idd werken, arbeiten, iets DOEN voor je centen
Geef Kimi een kusje van me.quote:
Tenzij hij naast de baan staatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:44 schreef bassieVL het volgende:
Die zoeft toch veel te snel voorbij om een kusje te geven.
Oh wat voor een?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef MdO82 het volgende:
Wens de mensen van het bredatopic ook nog even een goedeavond en een fijn weekend![]()
En heeft sinds vandaag een nieuwe bolide![]()
Dus dat word oppassen in Breda
Altijd weer tof, een nieuwe auto. Wees er zuinig op, ik heb m'n lesje al wel weer geleerd toen ik die van mij een paar weken geleden precies slingerend en vervolgens dwars en achteruit precies tussen een boom en lanterenpaal heb gezet op de Westerhagelaan (rondweg HB).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef MdO82 het volgende:
Wens de mensen van het bredatopic ook nog even een goedeavond en een fijn weekend![]()
En heeft sinds vandaag een nieuwe bolide![]()
Dus dat word oppassen in Breda
Je meeste belangrijke site doet 'tquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:
Heel irritant.
Doet bij jou ook de helft het snel en de andere helft gewoon niet?
ziggo.nl doet het hier niet, en fok.nl vliegt (ja, echt, dat heb ik nog nooit meegemaakt)
Over het algemeen is het super langzaam; het is niet zo dat sommige sites veel sneller zijn! Idd: irritant!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:
Heel irritant.
Doet bij jou ook de helft het snel en de andere helft gewoon niet?
ziggo.nl doet het hier niet, en fok.nl vliegt (ja, echt, dat heb ik nog nooit meegemaakt)
Ja hier ook met TV inderdaad, anders was het ziggo avontuur vanaf nu over.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil er ook geen toeters en bellen op, een paar velgen wel uiteraard.
ik val het lefst zo min mogelijk op, dus mijn koningsketting laat ik meestal thuis.
Ik ben btw ook geziggood, en irriteert me al mateloos die overnames.
Een goed alternatief? of teveel rompslomp als je tv en internet wilt veranderen.
Levert meestal een hoop gezeik op denk ik zo.
Mijn online games lopen vaak in de soep.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:25 schreef JDude het volgende:
Ik wilde net posten 'geen problemen met Ziggeau hier', kan ik juist díe post niet plaatsen omdat de verbinding stoort.
Zuiggoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:25 schreef JDude het volgende:
Ik wilde net posten 'geen problemen met Ziggeau hier', kan ik juist díe post niet plaatsen omdat de verbinding stoort.
Ondanks de overname is er niet echt veel verandert aan het netwerk, da's nog steeds zoals het bij Casema Ziggowas dus daar mag het niet aan liggen. Ik heb meer het idee dat de mensen die het beheren veel te veel werk hebben gekregen en het daarom nog al 'es in de soep loopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben btw ook geziggood, en irriteert me al mateloos die overnames.
Ligt er een beetje aan waar je woont en wat je wilt. Als je ruimte genoeg hebt en zo'n beetje alles wil als je in het pluspakket van Casema hebt dan kun je het beste een schotel nemen (hebben wij thuis ook naast Ziggo). Als je gewoon een vervanging wil van de normale kabel kun je beter Digitenne nemen, kun je ook leuk combineren met KPN ADSL en da's waarschijnlijk nog goedkoper ook (ik ken anders ook nog wel een leuke Bredase provider). En als je dicht genoeg bij een telefooncentrale woont (kun je hier checken, moet zo onder de 1.5 km zitten) dan hebben Tele2 en KPN ook nog leuke internet-tv pakketten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:Een goed alternatief? of teveel rompslomp als je tv en internet wilt veranderen.
Levert meestal een hoop gezeik op denk ik zo.
Napster via 56k modem....quote:Op zondag 6 juli 2008 10:15 schreef JDude het volgende:
Zo erg hebben we het ook nooit gehad!
Ik herinner me nog wel dat het kei snel was als je een MP3'tje met 5 kb/s binnenhaalde!
De ellende met de Demos modems, dat zal ik echt nooit vergeten. Ik heb echt periodes gehad waarbij de snelheid niet boven de 300 bytes per seconde uitkwam, echt te triest.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Mooi trouwens, wat er beloofd wordt. Weet iemand nog hoe het vroeger was? Hier hebben we het nooit gehad, maar ik ken de verhalen maar al te goed, met die Demos modems. Die gingen wel 800 bytes per seconde!
Of hufters die 't bestandje anders gaan noemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En vol met bitches die de upload op 99% lieten stoppen.
Da's ook wel weer zo. Nog niets noemenswaardigs vervelends meegemaakt in 7 jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef HarryP het volgende:
In Breda kun je 's nachts overal nog over straat.
Ik had serieus zoiets van.. Welke debiel opent het Breda topic dan ook in K&Wquote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Schopje richting stad en streek; denk dat hij daar beter past
Daar gaat m'n profitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |