Je meeste belangrijke site doet 'tquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:
Heel irritant.
Doet bij jou ook de helft het snel en de andere helft gewoon niet?
ziggo.nl doet het hier niet, en fok.nl vliegt (ja, echt, dat heb ik nog nooit meegemaakt)
Over het algemeen is het super langzaam; het is niet zo dat sommige sites veel sneller zijn! Idd: irritant!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:18 schreef veldmuis het volgende:
Heel irritant.
Doet bij jou ook de helft het snel en de andere helft gewoon niet?
ziggo.nl doet het hier niet, en fok.nl vliegt (ja, echt, dat heb ik nog nooit meegemaakt)
Ja hier ook met TV inderdaad, anders was het ziggo avontuur vanaf nu over.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil er ook geen toeters en bellen op, een paar velgen wel uiteraard.
ik val het lefst zo min mogelijk op, dus mijn koningsketting laat ik meestal thuis.
Ik ben btw ook geziggood, en irriteert me al mateloos die overnames.
Een goed alternatief? of teveel rompslomp als je tv en internet wilt veranderen.
Levert meestal een hoop gezeik op denk ik zo.
Mijn online games lopen vaak in de soep.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:25 schreef JDude het volgende:
Ik wilde net posten 'geen problemen met Ziggeau hier', kan ik juist díe post niet plaatsen omdat de verbinding stoort.
Zuiggoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:25 schreef JDude het volgende:
Ik wilde net posten 'geen problemen met Ziggeau hier', kan ik juist díe post niet plaatsen omdat de verbinding stoort.
Ondanks de overname is er niet echt veel verandert aan het netwerk, da's nog steeds zoals het bij Casema Ziggowas dus daar mag het niet aan liggen. Ik heb meer het idee dat de mensen die het beheren veel te veel werk hebben gekregen en het daarom nog al 'es in de soep loopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:
Ik ben btw ook geziggood, en irriteert me al mateloos die overnames.
Ligt er een beetje aan waar je woont en wat je wilt. Als je ruimte genoeg hebt en zo'n beetje alles wil als je in het pluspakket van Casema hebt dan kun je het beste een schotel nemen (hebben wij thuis ook naast Ziggo). Als je gewoon een vervanging wil van de normale kabel kun je beter Digitenne nemen, kun je ook leuk combineren met KPN ADSL en da's waarschijnlijk nog goedkoper ook (ik ken anders ook nog wel een leuke Bredase provider). En als je dicht genoeg bij een telefooncentrale woont (kun je hier checken, moet zo onder de 1.5 km zitten) dan hebben Tele2 en KPN ook nog leuke internet-tv pakketten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:Een goed alternatief? of teveel rompslomp als je tv en internet wilt veranderen.
Levert meestal een hoop gezeik op denk ik zo.
Napster via 56k modem....quote:Op zondag 6 juli 2008 10:15 schreef JDude het volgende:
Zo erg hebben we het ook nooit gehad!
Ik herinner me nog wel dat het kei snel was als je een MP3'tje met 5 kb/s binnenhaalde!
De ellende met de Demos modems, dat zal ik echt nooit vergeten. Ik heb echt periodes gehad waarbij de snelheid niet boven de 300 bytes per seconde uitkwam, echt te triest.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Mooi trouwens, wat er beloofd wordt. Weet iemand nog hoe het vroeger was? Hier hebben we het nooit gehad, maar ik ken de verhalen maar al te goed, met die Demos modems. Die gingen wel 800 bytes per seconde!
Of hufters die 't bestandje anders gaan noemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En vol met bitches die de upload op 99% lieten stoppen.
Da's ook wel weer zo. Nog niets noemenswaardigs vervelends meegemaakt in 7 jaar.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:38 schreef HarryP het volgende:
In Breda kun je 's nachts overal nog over straat.
Ik had serieus zoiets van.. Welke debiel opent het Breda topic dan ook in K&Wquote:Op zondag 6 juli 2008 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Schopje richting stad en streek; denk dat hij daar beter past
Daar gaat m'n profitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |