quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:Ik ben btw ook geziggood, en irriteert me al mateloos die overnames.
Ondanks de overname is er niet echt veel verandert aan het netwerk, da's nog steeds zoals het bij
Casema Ziggowas dus daar mag het niet aan liggen. Ik heb meer het idee dat de mensen die het beheren veel te veel werk hebben gekregen en het daarom nog al 'es in de soep loopt.
Van de week viel digitale tv bij mij de hele tijd weg, ik dacht dat m'n ontvanger kapot was maar nee,
Casema Ziggo was aan het zeiken.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 12:57 schreef fransbreda het volgende:Een goed alternatief? of teveel rompslomp als je tv en internet wilt veranderen.
Levert meestal een hoop gezeik op denk ik zo.
Ligt er een beetje aan waar je woont en wat je wilt. Als je ruimte genoeg hebt en zo'n beetje alles wil als je in het pluspakket van Casema hebt dan kun je het beste een schotel nemen (hebben wij thuis ook naast Ziggo). Als je gewoon een vervanging wil van de normale kabel kun je beter Digitenne nemen, kun je ook leuk combineren met KPN ADSL en da's waarschijnlijk nog goedkoper ook (ik ken anders ook nog wel een leuke
Bredase provider). En als je dicht genoeg bij een telefooncentrale woont (kun je
hier checken, moet zo onder de 1.5 km zitten) dan hebben Tele2 en KPN ook nog leuke internet-tv pakketten.
Overstappen zal niet zo'n gezeik opleveren aangezien je naar een ander netwerk overstapt, dan kun je het dus een beetje laten overlappen zodat je bij opstartproblemen van je nieuwe aanbieder nog terug kunt vallen op
Casema Ziggo.
[ Bericht 0% gewijzigd door UvdP op 05-07-2008 18:32:05 (Niks Casema, dat heet Ziggo) ]
Rockstars, is there anything they don't know? (Homer J. Simpson)