Het staat alweer veel te lang op de site. En het is zo...platquote:Op zondag 29 juni 2008 09:47 schreef JDude het volgende:
Ook zoeen BNdeStem gelezen veldmuis?
Ow nee,quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:58 schreef Asics het volgende:
meneer en mevrouw Asics hebben een zoontje.![]()
[ afbeelding ]
Idd, daarom gaan we nu naar de efteling!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef bassieVL het volgende:
Morgen wordt het veel te warm om te gaan werken.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Als het vanaf donderdag maar lekker weer is. Lekker naar de F1 van Silverstone
Van mij wel, ik kan vast nog wel wat ruimte vrij maken in mijn kofferquote:
Min of meer wel ja, nou eigenlijk willen we met z'n allen bij elkaar kunnen staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef JDude het volgende:
Ik heb echt nul verstand van wielrennen![]()
.
BF, wil je als eerste op de camping staan?
Dat kost 5 euro man! Das veul te duur...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Nog mensen die meespelen met de Tourmanager? Ik heb in ieder geval alvast een subleage aangemaakt:
Geld toe? Da's nie verkeerd, waar, waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb de allerbeste en je krijgt geld toe
Ik bedoel natuurlijk de tourmanager hier op FOK!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:30 schreef UvdP het volgende:
[..]
Dat kost 5 euro man! Das veul te duur...
http://www.rondemaster.nl is gratis, subleague Breda, wachtwoord Mastbos.
Ik snap geen eens hoe ik erbij kan komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de tourmanager hier op FOK!
Met rondemaster doe ik ook al mee trouwens
Zeg dat dan.. Nouja, je zei al dè tourmanager dus ik had het misschien moeten weten Zal me zo 'es aan gaan melden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de tourmanager hier op FOK!![]()
Nou, je bent welkom in de subleague hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:49 schreef Rossdale het volgende:
Met rondemaster doe ik ook al mee trouwens
Ga eerst naar de sport subsite, klik dan op alle managers en dan op tourmanagerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:10 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Ik snap geen eens hoe ik erbij kan komen
Oh ja, nog gefeliciteerd Asics
Gefeliciteerd !!!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:58 schreef Asics het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:29 schreef Ritchie het volgende:
Thee en Spa blauw, en ik kom de dag wel door..
Gefeliciteerd!!!!!!1!quote:Op maandag 30 juni 2008 05:58 schreef Asics het volgende:
Ook jou staat het te wachten. Die L. mentaliteit is niets voor jou.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Hehehehehehe.
De geur van poep in de ochtend..
Wie zegt dat ik kinderen neem?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook jou staat het te wachten. Die L. mentaliteit is niets voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |