We wilden verderlopen maar zijn inderdaad hier een beetje blijven hangenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:28 schreef bassieVL het volgende:
Het oude Interbrew gebouw zou ook wel mooi zijn om op de foto te zetten.
Moet de foto's nog eventjes bewerken en omhoogladen.quote:
Zitten nog best gave tussen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Dit zijn dus een beetje m'n mislukte foto's.
En ja, ze zijn bewerkt.
hoe heb je ze bewerkt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
En ja, ze zijn bewerkt.
Adobe Lightroom, onder het kopje "Develop" met wat schuifjes spelen en er vervolgens maar een preset van gemaakt.quote:
Ik vond het tof in elk gevalquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Nou Koekie en JD, wat vonden jullie ervan gisteren?
Hebben jullie Fat Mike ook nog gezien voor het optreden? Hij stond een pilsje te drinken voor de pub op het leidse plein tijdens White Flag.
Oja, jij was er ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Nou Koekie en JD, wat vonden jullie ervan gisteren?
Hebben jullie Fat Mike ook nog gezien voor het optreden? Hij stond een pilsje te drinken voor de pub op het leidse plein tijdens White Flag.
Ik vind de kleuren wat vies, rizzeau.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
En ja, ze zijn bewerkt.
Wij zijn pas tegen 21:00 naar binnen gegaan, toen was de rij al weg. We hadden net zolang gewacht totdat Mike richting de Melkweg liep. Het voorprogramma leek ons toch niet zo interessant.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vond het tof in elk geval.
Geen zuipende Mike gezien. Wij kwamen van de andere kant aan gelopen. Hetgeen een groot voordeel was, want die rij was maar half zo lang.
Dat had je vrij aardig ingeschat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Het voorprogramma leek ons toch niet zo interessant.
Dacht ik wel jaquote:
Boven op het balkon, schuin achter de licht/geluidstechnici daar zeg maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Dacht ik wel jaWaar stonden jullie ergens?
Enkel vanavond en morgenavond nog en dan heb ik ook weekend.quote:
Men dat lijken wel screenshots uit S.T.A.L.K.E.R.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef tha_rizzo het volgende:
En ja, ze zijn bewerkt.
Oja, uitslapen. Wat is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Nee dat niet gelukkig, maar het zal wel weer niet van uitslapen komen. Ik ben al zo belachelijk moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |