detailsquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:46 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik vond hem ook lekker hard wat betreft geloof, en dan vooral door blijven gaan nadat die moslim kerel de boel te serieus nam...
Mike: iets als 'of je nou joods, christen of moslim bent, als je in een god gelooft zit er een steekje bij je los'.quote:
En toen ging Mike dus vrolijk verder:quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Mike: iets als 'of je nou joods, christen of moslim bent, als je in een god gelooft zit er een steekje bij je los'.
Toen kwam die gast even op het podium vertellen dat het publiek Mike niet moest geloven en rezzzpekt moest hebben of zo.
Oja. Gheheh.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef JDude het volgende:
En 'the oldest person here'.
"Ik ben een moslim en je moet niet geloven wat hij hier vanavond zegt"...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Mike: iets als 'of je nou joods, christen of moslim bent, als je in een god gelooft zit er een steekje bij je los'.
Toen kwam die gast even op het podium vertellen dat het publiek Mike niet moest geloven en rezzzpekt moest hebben of zo.
Ik vond het wel lachen dat die roadie er vrolijk mee vandoor gingquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Rocho het volgende:
Overigens ben je ook wel een beetje minder capabel als je een hamburger aanbiedt aan Mike....
Inderdaad een aardige uitvinding, die GSM-camera. Nu nog microfoontjes die meer dan ruis en kraak opnemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Het was gisteren inderdaad wel erg tof. The Decline was natuurlijk wel leuk maar ik ben nog blijer dat ze Champs Elysees speelden. Heb het ook enigszins proberen te filmen met mijn brakke gsm. Extreem slechte kwaliteit, maargoed bij deze:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |