detailsquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:46 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik vond hem ook lekker hard wat betreft geloof, en dan vooral door blijven gaan nadat die moslim kerel de boel te serieus nam...
Mike: iets als 'of je nou joods, christen of moslim bent, als je in een god gelooft zit er een steekje bij je los'.quote:
En toen ging Mike dus vrolijk verder:quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Mike: iets als 'of je nou joods, christen of moslim bent, als je in een god gelooft zit er een steekje bij je los'.
Toen kwam die gast even op het podium vertellen dat het publiek Mike niet moest geloven en rezzzpekt moest hebben of zo.
Oja. Gheheh.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef JDude het volgende:
En 'the oldest person here'.
"Ik ben een moslim en je moet niet geloven wat hij hier vanavond zegt"...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Mike: iets als 'of je nou joods, christen of moslim bent, als je in een god gelooft zit er een steekje bij je los'.
Toen kwam die gast even op het podium vertellen dat het publiek Mike niet moest geloven en rezzzpekt moest hebben of zo.
Ik vond het wel lachen dat die roadie er vrolijk mee vandoor gingquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Rocho het volgende:
Overigens ben je ook wel een beetje minder capabel als je een hamburger aanbiedt aan Mike....
Inderdaad een aardige uitvinding, die GSM-camera. Nu nog microfoontjes die meer dan ruis en kraak opnemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:32 schreef Rossdale het volgende:
Het was gisteren inderdaad wel erg tof. The Decline was natuurlijk wel leuk maar ik ben nog blijer dat ze Champs Elysees speelden. Heb het ook enigszins proberen te filmen met mijn brakke gsm. Extreem slechte kwaliteit, maargoed bij deze:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:41 schreef Rossdale het volgende:
Deze was ook humor
Fat Mike hit by girl
Toffe foto'squote:Op donderdag 26 juni 2008 00:52 schreef InspectorPaco het volgende:
Hilarische show. Tof om ze in een zaal te zien ipv een festival. Heb wat foto's staan op http://www.pacoweekenstroo.com.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snifquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:52 schreef seadarius het volgende:
Nog belangrijker! 18 april zijn ze te zien op Groezrock inMeerhout, België.
Vorige keer op 9 juni was het ook kneiterdruk bij Bad Religion. Toen tegen Italië meen ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb mn kaartje al. Maar ik vraag me af hoe vol het is daar als Nederland die dag een WK wedstrijd speelt.
Ah, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef =HellFire= het volgende:
Juni goed maandje, want Bad Religion komt ook een paar weken ervoor. Hmmmmm.
Ik hoop het!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:03 schreef Ixnay het volgende:
De support act van NOFX wordt Teenage Bottlerocket als het goed is.
Sowieso wordt de wedstrijd om 16.00 uur gespeeld, als Nederland speelt. Dus dan zal niet echt een factor zijn waardoor het minder druk zal zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb mn kaartje al. Maar ik vraag me af hoe vol het is daar als Nederland die dag een WK wedstrijd speelt.
ITALY... will.... SUFFER! <zet Suffer in>quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef Svyatagor het volgende:
Twee jaar terug met Bad Religion tijdens NL-Italie was het ook eigenlijk supercool. Nog net het eerste doelpunt gezien, vervolgens kwam Graffin de hele tijd met updates. '2-0, I'm serious. This is a good night for y'all'
Tracklist:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:18 schreef Ixnay het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen ik heb alvast The Longest EP besteld. Hij komt uit in augustus.
Normaal ben ik niet zo van de compilations. Maar dit zijn dus een aantal EP's op 1 cd.
Ze hebben natuurlijk ook al "45 or 46 Songs That Weren't Good Enough to Go on Our Other Records" uitgebracht, maar dat waren nummers die bijvoorbeeld op punk-o-rama's zijn uitgekomen, bonus-tracks, B-sides op singles etc.
Maar The Longest EP zijn dus een aantal belangrijke EP's op 1 cd gezet, net als Bad Religion met "80-85" ooit eens gedaan heeft.
The Longest Line, Never Trust a Hippy, Cokie The Clown, The P.M.R.C. Can Suck on This. Maar ook B-sides etc. die na de compilatie "45 or 46 Songs That Weren't Good Enough to Go on Our Other Records" zijn uitgekomen. Volgen jullie het nog? In ieder geval een waardige aanvulling op je NOFX verzameling.
En vanwege de voorkant is deze plaat natuurlijk al uniek om te hebben. Als je er snel naar kijkt denk je een ingekleurde voorkant van The Longest Line EP te zien, maar als je goed kijkt zie je bijna alle personages die op eerdere NOFX albums en EP's gestaan hebben. Gemaakt door dezelfde tekenaar als die van The Longest Line EP.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:29 schreef Ixnay het volgende:
Op 11 september komt het nieuwe album van NOFX, de opvolger van Coaster (2009), uit.
Het album heet Self Entitled. Het is het 12e studioalbum van NOFX en het 9e met dezelfde bandleden, wat ook wel een vermelding waard is
[ afbeelding ]
De tracklist vertelt ons al dat het weer een echte NOFX plaat wordt zoals we het kennen.
"72 Hookers"
"I Believe in Goddess"
"Ronnie & Mags"
"She Didn't Lose Her Baby"
"Secret Society"
"I, Fatty"
"Cell Out"
"Down With the Ship"
"My Sycophant Others"
"This Machine is 4"
"I've Got One Jealous Again, Again"
"Xmas Has Been X'ed"