Want ik wil het graag wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vandaag vertelde een collega mij over een sneakershop in Utrecht waar ze dus alleen maar deadstocks verkopen. Hij had daar een 17 jaar oud paar SB's vandaan, weet niet precies welke maar ze waren oh zo mooi
Hij zei de naam van de winkel wel, maar ben het vergeten![]()
Iemand een idee?
Nike sb bestaat volgens mij geeneens 17 jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En ik zei:
[..]
Want ik wil het graag weten
Toch knap omdat nike SB er pas sinds 2002 is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vandaag vertelde een collega mij over een sneakershop in Utrecht waar ze dus alleen maar deadstocks verkopen. Hij had daar een 17 jaar oud paar SB's vandaan, weet niet precies welke maar ze waren oh zo mooi
Hij zei de naam van de winkel wel, maar ben het vergeten![]()
Iemand een idee?
Hihi, wat een liegbeestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap omdat nike SB er pas sinds 2002 is.
Dikke fail.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
17 jaar oud paar SB's
Weet jij waar die al verkrijgbaar is?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef refused. het volgende:
Of je haalt ultrahippe ATC2, nieuwe CW.... genoeg keus.
Vandals lopen wel lekker, ik heb zelf deze:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Maxxieh het volgende:
Maar lopen die vandals lekker? Vind het wel een cool model namelijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef TM-R het volgende:
oplichting.nl
Lock & Load zit daar toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Anyway, heb 'm net gebeld en hem met de feiten om de oren geslagen
Winkel zit overigens op de oudegracht zei 'ie, maar ik zal er maar over ophouden om m'n kleine beetje geloofwaardigheid te behouden
Weet ik veel, ik ben er nooit geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:34 schreef Stansfield het volgende:
Dat is toch niet de oude gracht?
Ben G heeft ze ook, ook voor 110.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef TM-R het volgende:
fuckin roadrunner mensen,
kicks are HOTT!!!
donderdag mn mondrians halen.
Hoop dat ze maat 9 hebben bij toms!
die zit onder patta toch?quote:
10/15 minuten lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef TM-R het volgende:
mooi.
Dan heb ik 2 shops om te kijken.
Toms en ben zitten niet al te ver uit elkaar toch?
perfect!quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:42 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn die Nike Air Max Light - White - Chlorophyll - Pine Green eigenlijk limited releases, of gewoon een normale release? Zo weet ik of ik ze nu al moet bestellen of dat ik ze kan bestellen als ik weer wat ruimer bij cash zit..
Hehe, dan ga ik snel 10 paar inslaan en 2 jaar vasthouden!!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:15 schreef SHOOOTO het volgende:
die Lights zijn mad limited, zou niet te lang wachten![]()
niet mijn paar, moest 'm wel op de kiek zetten:
[ afbeelding ]
Vette kick + dope foto, zoals altijd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:15 schreef SHOOOTO het volgende:
die Lights zijn mad limited, zou niet te lang wachten![]()
niet mijn paar, moest 'm wel op de kiek zetten:
[ afbeelding ]
Net dus een hele dag aangehad, geen klachten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Vet hoor!Ook hele vette foto weer.
Maar lopen die vandals lekker? Vind het wel een cool model namelijk.
Nein, uit die Re-Issue outlet een tijdje terug. Voor 25 euro laat ik ze niet staanquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef thaWarhead het volgende:
Die Mighty Healthy's zijn zeker van de Subliminal Koston? Had ze ook aan mn voet maar vond het toch niks.
http://www.shelter.com.mx/quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef juniz1 het volgende:
Sneakerstores in mexico, zijn die er in de omgeving van playa del carmen / cancun, dan kan ik tijdens de heenvlucht wat ruimte overlaten in mijn koffer!
Daar had ik ze ook wel voor meegenomen, de 40 bij Subliminal vond ik iets te veel. Vond de kwaliteit wat tegenvallen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef koston het volgende:
[..]
Nein, uit die Re-Issue outlet een tijdje terug. Voor 25 euro laat ik ze niet staan
quote:The Nike Air Max Light was released to the world nearly 20 years ago when it enjoyed a small period of circulation before being overshadowed by its next evolution, the Air Max 90. Re-released for the first time last year and in various colorways worldwide and a few exclusive JD Sports colorways. The UK chain, JD Sports has a new colorway in white, black and laser blue, that should please most Air Max heads. Look for it at JD Sports in store and online soon.
BRON: Sneaker Newsquote:
Niet slecht, maar wat is JD Sports toch een chav winkel, niet te zuinigquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Air Max Light - Laser Blue - JD Sports Exclusive
[..]
[..]
BRON: Sneaker News
alle OG 90 CWs op de Lights? gaat vast gebeuren.
chav winkel of niet, ze hebben het goed geregeld met Nike.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wat is JD Sports toch een chav winkel, niet te zuinig
Dat zeker, maar voor de rest valt het assortiment reuze mee. Beetje te vergelijken met de footlocker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
chav winkel of niet, ze hebben het goed geregeld met Nike.
Hoeveel heb je er in totaal dan voor betaald?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TM-R het volgende:
Damn weer 50 euro invoerkosten!
Dit keer voor Donna's!
Echt KLOTE!
En was ook nog eens telaat thuis dus kon ze niet van het postkantoor afhalen.
Morgen maar me mondriaantjes ophalen in Dammie
Het zijn dus toch de Mondriaantjes geworden?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TM-R het volgende:
Damn weer 50 euro invoerkosten!
Dit keer voor Donna's!
Echt KLOTE!
En was ook nog eens telaat thuis dus kon ze niet van het postkantoor afhalen.
Morgen maar me mondriaantjes ophalen in Dammie
Godvergeten Mondriaans zijn pas vanaf maat 41quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:18 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Het zijn dus toch de Mondriaantjes geworden?!
Goede keus!
Ik laatst nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef seto het volgende:
Schoenen uit de US importeren is sowieso slecht idee, wordt nu echt heel veel bij de douane gepakt.
Oeh. Dus toch de schuld van de Amsterdamse shopsquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:37 schreef thaWarhead het volgende:
Ze worden wel kleiner dan 41 geproduceerd hoor. Pickyourshoes heeft sowieso nog US 7 liggen.
Ik vond ze een dag later pas hier in NL...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:14 schreef thaWarhead het volgende:
Dan had je die Donatello's dus net zo goed in NL kunnen halen.
wheeh, ben je dus gewoon en duurder uit en je hebt langer op je schoenen moeten wachten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ik vond ze een dag later pas hier in NL...
Had beter eerst hier kunnen vragen.
totaalprijs 140
Sommige mensen hebben gewoon meer pech dan anderen. En sommige schoenen zijn nog steeds goedkoper/even duur/iets duurder dan wanneer je ze in Nederland haalt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef seto het volgende:
Schoenen uit de US importeren is sowieso slecht idee, wordt nu echt heel veel bij de douane gepakt.
Ik 3 jaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:45 schreef seto het volgende:
Ik importeer al 4 jaar lang ouwe, is gewoon een feit dat pakketjes tegenwoordig veel meer gepakt worden.
Of niet Shooto?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef vejay het volgende:
De één heeft meer pech dan de ander toch.
onderhand dat jij deze post maakte had ik het al geedit!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik 3 jaar. Zal allemaal best dat er tegenwoordig meer gepakt wordt, ik merk er (gelukkig) vrij weinig van..
De één heeft meer pech dan de ander toch.
@TM-R: 1 december 2008. 1 januari is al geweest, maar het is nog steeds 22 euro.
Owww!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef vejay het volgende:
Neehee. In diezelfde post heb ik toch staan 1 december 2008
8. Acht. ACHT!
Tenzij het weer is het veranderd komt die verhogen dus per 1 december tweeduizendenacht.
gewoon als gift met waarde van $20?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef Mindstate het volgende:
Heb mazzel gehad met het importeren2 paar, beiden geen geld over betaald
wordquote:
quote:Vans Japan has released some nice classic colorways of the Half Cab, one of our favorite shoes in the Vans line-up. The Half Cab comes in brown, yellow and red, each with a white contrasting sole and an upper entirely made up of suede. With these you can do simply nothing wrong.
BRON: highsnobietyquote:
Ja, ze hebben je paypall factuur nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef got.rice het volgende:
Ik heb zojuist post gekregen van TNT dat mijn pattaz zijn aangekomen maar dat de zending niet doorzonden kan worden voordat er aangifte wordt geplatst bij de douane. Hij is verstuurd als gift met een waarde van 20 euro maar ze willen dus bewijs van aankoop zien (Dus ebay shizzel) dus dat wordt betalen?
Gecontroleerde verkoper?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef Huppelei het volgende:
Dit soort shit is zeker ook te mooi om waar te zijn om echt te zijn
link
Ik heb zo'n gevoel dat ik ook binnekort een keer gepakt wordt door de douane.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef got.rice het volgende:
Ik heb zojuist post gekregen van TNT dat mijn pattaz zijn aangekomen maar dat de zending niet doorzonden kan worden voordat er aangifte wordt geplatst bij de douane. Hij is verstuurd als gift met een waarde van 20 euro maar ze willen dus bewijs van aankoop zien (Dus ebay shizzel) dus dat wordt betalen?
ze hebben me ook een formulier toegestuurd waar ik dus echt geen bout van snap.. maar ik ben dan ook best moe
Dus op mn paypal factuur staat dat t 89 euro heeft gekost en er staat 20 euro dus de grote grap kost me 69 euro extra ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ja, ze hebben je paypall factuur nodig.
+/- 50 euro was dat grapje voor mij elke keer.
Edit: miss niet handig om je factuur te vervalsen en erop te zetten dat het gebruikte schoenen zijn voor 20 USD?
Nee, die 20 euro doet de douane niets mee. Deze is immers vals. Ze pakken een bepaald percentage van die 89 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef got.rice het volgende:
[..]
Dus op mn paypal factuur staat dat t 89 euro heeft gekost en er staat 20 euro dus de grote grap kost me 69 euro extra ofzo?
kankerdouanequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon 19% BTW, plus boete, plus inklaringskosten. Zo hoog als jij denkt zal het niet worden.
Word, mensen moeten een leven zoeken.quote:
duhhhquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef vejay het volgende:
[..]
Word, mensen moeten een leven zoeken.
Als z'n mijn lighties niet pakken vind ik ze wel tof, anders mogen ze sterfeb. Mjaaatiofhch sjawllll
mja, blijven natuurlijk wel een beetje dottieschoenenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:55 schreef mbargo het volgende:
Toen ik net naar beneden keek zag ik dit:
[ afbeelding ]
Nou en? Maakt niet uit, je loopt er wel kankerhip bij.quote:
frisse NB's. Het mooiste model van nb vind ik toch wel de 1300. Vandaag zag ik iemand met die paarse aan. Echt mooi zijn die. Zijn die er ook nog in andere kleuren behalve die groene?quote:
vind ik ook, de 1300 vind ik aan de voet erg nice. Hopelijk belanden ze nog ergens in de sale.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
frisse NB's. Het mooiste model van nb vind ik toch wel de 1300. Vandaag zag ik iemand met die paarse aan. Echt mooi zijn die. Zijn die er ook nog in andere kleuren behalve die groene?
Die staan bij mij nu op 1 op mijn verlanglijstjequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:27 schreef koston het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
C&K's stonden tot voor kort nog wel bij Curbs op de plank. Helaas wel een veel te klein maatje
Dope.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:27 schreef koston het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
C&K's stonden tot voor kort nog wel bij Curbs op de plank. Helaas wel een veel te klein maatje
200~250 USD shipped, zou niet al teveel betalen voor een paar Stussy's.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Dope.
Hoeveel heb jij voor je stussy's betaald want ze staan ook op mijn verlanglijstje, wil beetje weten wat een schappelijke prijs is.
De Stussy en de SBTG staan hoog bij mij op het lijstje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die staan bij mij nu op 1 op mijn verlanglijstje
De Jedi is trouwens ook nog een van mijn objecten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef refused. het volgende:
Als we toch lijstjes aan het posten zijn...Mijn kort termijn lijst is:
- NB 1500 provider
- Trainer 3 sertig pack
- Reverse jam mid green
- Reebok Court force
- Nike SB dunk Jedi.
van dat lijstje vind ik alleen de Jedi's en de Oompa Loompa's wel een wannahave.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef refused. het volgende:
Ik heb nog een hele waslijst aan SB die ik nog wil halen, Jedi, Tiffs, Bonzai Hemp, Oompa's, Bison, Heinie, Dunkle, Medicom, witte Melvins etc. Maar ik wil m'n collectie toch graag een beetje divers houden en ik vind SB vaak zo verschrikkelijk duur.
$200 shipped vanuit Duitsland. En mijn wishlist op volgorde:quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Dope.
Hoeveel heb jij voor je stussy's betaald want ze staan ook op mijn verlanglijstje, wil beetje weten wat een schappelijke prijs is.
Geen idee of daar ook fakes van zijn... maar ik zou persoonlijk liever voor Melvins white gaan als je kijkt naar de CWquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat denken jullie? Deze ebay-gast is wel heel stellig dat ze niet fake zijn, maar het op het plaatje ziet het er wel anders uit dan deze volgens kicksfinder.com
[ afbeelding ]
Maar dat kan ook door het licht komen.
Ze zijn iig(Jason
)
Oeh... Ook mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:22 schreef refused. het volgende:
[..]
Geen idee of daar ook fakes van zijn... maar ik zou persoonlijk liever voor Melvins white gaan als je kijkt naar de CW
[ afbeelding ]
Ja, maar het is een soort kistjes zoolquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:32 schreef refused. het volgende:
Gewoon zwart volgens mij?
quote:[ afbeelding ]
En Melvins... legendarisch band, enorm rock n roll om daarmee rond te lopen natuurlijk
Ze stonden ergens te koop nu, kan het nu ff de link niet vinden @ lacebag... SHOOTO, WARHEAD??
Ik wil ze hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:43 schreef refused. het volgende:
Linoleum... heb ze liggen hier size 9,5. Een van de vetste mids...Vooral met die dikke laces
Ik kan ze echt helemaal niet vinden op ebayquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:48 schreef refused. het volgende:
Zoek op ebay, heel erg duur zijn ze niet... SHOOTO heeft nog een mooie aan de voet pic geschoten van die shoe...
Heeft een collega'tje alquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
Ik vind die rode dunk low echt de ultieme vrouwendunk trouwens:
[ afbeelding ]
Echt een onwijs vette kleur rood, gumsole![]()
Als die gay bloemetjes niet op de achterkant zaten dan had ik ze zeker zelf gehaald.
http://www.pickyourshoes.(...)nk_vred_wht_carm.htm
vind die bloemetjes juist wel dope.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die gay bloemetjes niet op de achterkant zaten dan had ik ze zeker zelf gehaald.
Die heb ik voor mijn vriendin gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heinekensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:02 schreef koston het volgende:
[..]
$200 shipped vanuit Duitsland. En mijn wishlist op volgorde:
- Tiffanys
-MF Dooms
-Heinekens
-Dunkles
-Unluckys
-Hunters
-Tweed High
Zal nog wel ff duren voordat ik die allemaal heb
Vette dunk ja. Collega van mij heeft die laatst gekocht bij strak...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb wel een paar adidas op mijn "lijst" staan, niet dat ik actief naar zoek ofzo:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:24 schreef irencus het volgende:
[..]
vind die bloemetjes juist wel dope.
Niemand hier die ook meer een paar adidas op zijn wishlist heeft staan
wishlist
Adidas jabbar hi og
Campus 80's burgundy
adidas X bathing ape super ape skates
adidas X bathing ape superstars
adicolor lo og
adicolor lo X colette
dat zijn echt wel een paar shoes die ik echt nog een keer als ik rijk ben zou willen hebben.
vanavond is koopavond In Rotterdam, ik denk dat je bij Footlocker, Sneakers, Front Runner, Daily Rush, Funkie House of Coach wel iets vindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:40 schreef Koekjesbeest het volgende:
Oh.. en ik zoek deze
http://www.sneakershop.nl(...)L%20HY7N2%200301.jpg
ASICS COURT SPECIAL 0301 Lemon/White. Iemand toevallig ergens gezien rondom rotterdamik ben te lui om zelf te zoeken, maar dat bleek al eerder..
edit: Amsterdam mag ook.![]()
Dames die box zettenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vanavond is koopavond In Rotterdam, ik denk dat je bij Footlocker, Sneakers, Front Runner, Daily Rush, Funkie House of Coach wel iets vindt.
(als je vanavond naar Foot Locker gaat , geef even een boks aan een lange skinny Surinamer boven)
Inderdaad, dat is meer iets voor moslima's die geen kusjes mogen geven als ze iemand ontmoeten.quote:
burkaboksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:47 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is meer iets voor moslima's die geen kusjes mogen geven als ze iemand ontmoeten.
mag ik nog wel AM90 dragen ondanks dat ik geen Windrunner heb en geen petje (die half op mijn kop zit) draag?quote:
Niet echt, maar ik heb dezelde ongeveer in het wit en dan zijn het wel sneakers? Of hoe moet ik dat zien..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef sjimz het volgende:
Behalve dat ik ze lelijk vind zijn het toch niet echt sneakers?
Geen idee! Hoe je het zelf wil zien denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb dezelde ongeveer in het wit en dan zijn het wel sneakers? Of hoe moet ik dat zien..
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef seto het volgende:
Wat een lelijke dingen.
Ja hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mag ik nog wel AM90 dragen ondanks dat ik geen Windrunner heb en geen petje (die half op mijn kop zit) draag?
in andere woorden, who cares?
Warhead, heb je nog wel genoeg centen voor NYC?
Sorry maar wat is dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn geen sneakerts!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga gelijk naar Foot Locker om een windrunner + cap te halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef seto het volgende:
Wat een lelijke dingen.
En Shooto, eigenlijk is dat wel verplicht he, rebel.
Vetterik!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:21 schreef SHOOOTO het volgende:
^er staat Floris van Bommel.
[..]
ik ga gelijk naar Foot Locker om een windrunner + cap te halen.
wivah:
[ afbeelding ]
Floris v Bommel. Ik heb mijn witte ook eens in het topic gepost een jaar geleden ofzo. Die werden toen wel voor sneakerts aangezien? Die zijn inderdaad ook wel wat sportiever maar goed..model is bijna hetzelfde. Ik heb deze nu aan, zitten perfect!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat zijn geen sneakerts!
Welk merk is dat? Een vriend van mij heeft bijna dezelfde.
"Wat ik vandaag aan heb" als het goed is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vetterik!
Wat is wivah eigenlijk?
haha tnx.. ik heb de smaak nu ook wel aardig te pakken ja. Ze lopen gewoon geweldig + ik ben al die leipe kut cw's van oa nike best wel flink zatquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:08 schreef refused. het volgende:
1500 > 1300. Henk, door jou wil ik meer NB kopen
IKEA!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:44 schreef TM-R het volgende:
Het idee van een plank vind ik niks.
Ik zie in winkels vaak vierkante kastjes waar net 1 paar in past.
Ik dacht eraan om zoiets te halen en dan in een mooi design op te hangen.
maar heb datsoort dingen nog nooit gezien in de winkel:(
quote:These were originally dubbed “Mexico Mystery” Dunks since they made their first appearance at a skate shop in Mexico. We eventually found out the inspiration came from the Kuwahara bike that was seen in the 1982 flick “E.T.”. The basket on the back heel tab represents the basket that E.T. sat in on the movie. It was once said that the Kuwahara Dunk was a Mexico exclusive, but sources tell us these will also hit the states. Time will tell everything!
BRON: TheShoeGamequote:
Hoe stonden ze aan de voet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:55 schreef thaWarhead het volgende:
ZIjn al uit, vriend van me heeft ze al gehaald bij Shifty in Enschede.
wat Warhead zegt, bij Shifty dus. Staan ook op eBay, beter haal ze je bij Shifty.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:54 schreef sjimz het volgende:
Nee ik vind ze niets.
SHOOTO, weet jij of de newcastle dunks hier binnekort uitkomen?
quote:Since we first reported on this Nike SB Dunk Low Premium inspired by New Castle Beer back in November of 2007, they have finally made it to Nike SB retailers. Taking inspiration from the label and even the color of the brown ale, the entire sneaker’s colors revolve around those colors. Red and white are used minimally on this Dunk but on the label, white is the background to the red letters. To tie this together a bit more, two sets of laces come in the package, in red and white. You can now find this Dunk SB at your local Nike SB retailers, at Swedish based Caliroots and of course eBay.
BRON: TheShoeGamequote:
Als die chicks van de chocomel maar van me kicks afblijvenquote:
Welke zijn deze?quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:31 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Godvergeten Mondriaans zijn pas vanaf maat 41![]()
Ik ga nu voor deze:
[ afbeelding ]
In Nederland moeilijk te verkrijgen, maar in Duitsland hebben ze ze wel overal liggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:05 schreef refused. het volgende:
Vandal Low, volgens mij moeilijk te verkrijgen binnen Europa.
Had hetzelfde idee, aan het begin van het jaar een paar uit USA laten overvliegen, week nadat ik ze binnen had naar Berlijn geweest, lagen daar in verschillende sneakerwinkels.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:18 schreef refused. het volgende:
Lows ook ja? Oke, nog nergens gezien maar ook niet echt op zoek....itt die fucking harde tier 0 van Warhead
Ja.. Vandal Low Easter.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:05 schreef refused. het volgende:
Vandal Low, volgens mij moeilijk te verkrijgen binnen Europa.
I envy you!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:44 schreef Teije het volgende:
Geen van beide, gewoon lucky.
Kun je sneakers niet opdelen in 2 categorien? Geklede sneakers (voor op kantoor bijvoorbeeld), en vrijetijds sneakers?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef sjimz het volgende:
Behalve dat ik ze lelijk vind zijn het toch niet echt sneakers?
T-Shu in Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:53 schreef tha_dark het volgende:
Zijn er hier mensen uit de omgeving Eindhoven, wat zijn de beste sneakershops in omgeving ehv op dit moment?
Dankjequote:
Winkels als Foot Locker en Coach hebben een flink assortiment Air Max. Maar dat zijn winkelsquote:Op zondag 1 juni 2008 16:19 schreef joep.t het volgende:
Weet iemand hier een goede online shop voor nikiez air max?
ebayquote:Op zondag 1 juni 2008 16:19 schreef joep.t het volgende:
nikiezquote:Op zondag 1 juni 2008 16:19 schreef joep.t het volgende:
Thanksquote:Op zondag 1 juni 2008 18:30 schreef thaWarhead het volgende:
Die zijn sowieso dit hele jaar nog bij te bestellen, vraag het bij je lokale skateshop. Nike heeft een aantal modellen die altijd verkrijgbaar zijn, om de prijs laag te houden voor de skaters. Maar kijk even bij Lockwood als je toch in Antwerpen bent.
Mr. Toothpaste!quote:
hypebeastquote:Op maandag 2 juni 2008 14:27 schreef refused. het volgende:
NB GR's vind ik over het algemeen ook niet zo heel spannend, enkele uitzonderingen nagelaten. Toothpaste, provider en die Limited EDT Vault x New Balance 577 zijn grail.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:28 schreef refused. het volgende:
Maar seriously, 1500 is gewoon een fucking vet model en die CW's vind ik gewoon het mooist, wijs mij maar eens andere 1500's aan die er beter uit zien
quote:
http://www.flickr.com/photos/shooto/2535397585/meta/quote:Op maandag 2 juni 2008 20:13 schreef refused. het volgende:
Heb jij die foto gemaakt? Dan telt het niet
Ja he.quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja he.
Maar ik heb net voor dat bedrag aan t-shirts besteld bij Design by Humans (thanks vejay...) dus ik denk dat ik er nog even over na moet denken.
Godver. Waarom heb ik geen unlimited money supply.
[/offtopic]
sorry.
Thanx! Dan is het zeer zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:38 schreef vejay het volgende:
1 shirt is 3 dollar nog wat. 5 shirts 8,81 dollar... Dus zeker niet duur. Verzenden duurt echter wel 3-4 weken dacht ik. Mja.
Waar heb je ze vandaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef vejay het volgende:
M'n groen/witte lights zijn vandaag in Nederland gearriveerd.
quote:After presenting you earlier the Nike Blazer Premium SB "Danijel Todorovic", we give you now a look at another Nike Skateboarding June '08 release. Once again they release a Dunk Mid Premium SB, this time coming in a island teal/mineral yellow colorway.
BRON: highsnobietyquote:
nice!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk Mid Premium SB - Island Teal/Mineral Yellow
[..]
[..]
BRON: highsnobiety
Doe eens aan de voet pic.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef vejay het volgende:
M'n groen/witte lights zijn vandaag in Nederland gearriveerd.
Heb 'm hier al een aantal keer aan de voet gespot, in het echt is ie erg lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Die zijn nice zegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nu aan. Met gele veters zijn ze toffer. Zal wel even een wivah posten vanavondquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Die zijn toch al een week ofzo te bestellen hier in NL?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Das el cheapo!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
Rond de 50 shipped, sneller in huis dan ik dacht:
[ afbeelding ]
Zwart suede.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef vejay het volgende:
Zien er opzich wel lekker uit.
Is dat trouwens Denim of gewoon zwart suede? Haal het niet echt uit beide kliekjes...
Mooie prijs indeed!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
dan moet je maar een keer langs komen op een lacebag meeting of BBQquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Zwart suede.
Mja, ik heb niet echt een zeer goede camera of zo en het licht was ook niet zo fantastisch. Het is even wachten op een SHOOTO wivah
Die zijn wel netjes!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:19 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |