Want ik wil het graag wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vandaag vertelde een collega mij over een sneakershop in Utrecht waar ze dus alleen maar deadstocks verkopen. Hij had daar een 17 jaar oud paar SB's vandaan, weet niet precies welke maar ze waren oh zo mooi
Hij zei de naam van de winkel wel, maar ben het vergeten![]()
Iemand een idee?
Nike sb bestaat volgens mij geeneens 17 jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En ik zei:
[..]
Want ik wil het graag weten
Toch knap omdat nike SB er pas sinds 2002 is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Vandaag vertelde een collega mij over een sneakershop in Utrecht waar ze dus alleen maar deadstocks verkopen. Hij had daar een 17 jaar oud paar SB's vandaan, weet niet precies welke maar ze waren oh zo mooi
Hij zei de naam van de winkel wel, maar ben het vergeten![]()
Iemand een idee?
Hihi, wat een liegbeestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch knap omdat nike SB er pas sinds 2002 is.
Dikke fail.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
17 jaar oud paar SB's
Weet jij waar die al verkrijgbaar is?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:59 schreef refused. het volgende:
Of je haalt ultrahippe ATC2, nieuwe CW.... genoeg keus.
Vandals lopen wel lekker, ik heb zelf deze:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Maxxieh het volgende:
Maar lopen die vandals lekker? Vind het wel een cool model namelijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef TM-R het volgende:
oplichting.nl
Lock & Load zit daar toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Anyway, heb 'm net gebeld en hem met de feiten om de oren geslagen
Winkel zit overigens op de oudegracht zei 'ie, maar ik zal er maar over ophouden om m'n kleine beetje geloofwaardigheid te behouden
Weet ik veel, ik ben er nooit geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:34 schreef Stansfield het volgende:
Dat is toch niet de oude gracht?
Ben G heeft ze ook, ook voor 110.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef TM-R het volgende:
fuckin roadrunner mensen,
kicks are HOTT!!!
donderdag mn mondrians halen.
Hoop dat ze maat 9 hebben bij toms!
die zit onder patta toch?quote:
10/15 minuten lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef TM-R het volgende:
mooi.
Dan heb ik 2 shops om te kijken.
Toms en ben zitten niet al te ver uit elkaar toch?
perfect!quote:
Niemand?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:42 schreef Maxxieh het volgende:
Zijn die Nike Air Max Light - White - Chlorophyll - Pine Green eigenlijk limited releases, of gewoon een normale release? Zo weet ik of ik ze nu al moet bestellen of dat ik ze kan bestellen als ik weer wat ruimer bij cash zit..
Hehe, dan ga ik snel 10 paar inslaan en 2 jaar vasthouden!!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:15 schreef SHOOOTO het volgende:
die Lights zijn mad limited, zou niet te lang wachten![]()
niet mijn paar, moest 'm wel op de kiek zetten:
[ afbeelding ]
Vette kick + dope foto, zoals altijd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:15 schreef SHOOOTO het volgende:
die Lights zijn mad limited, zou niet te lang wachten![]()
niet mijn paar, moest 'm wel op de kiek zetten:
[ afbeelding ]
Net dus een hele dag aangehad, geen klachten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:23 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Vet hoor!Ook hele vette foto weer.
Maar lopen die vandals lekker? Vind het wel een cool model namelijk.
Nein, uit die Re-Issue outlet een tijdje terug. Voor 25 euro laat ik ze niet staanquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:52 schreef thaWarhead het volgende:
Die Mighty Healthy's zijn zeker van de Subliminal Koston? Had ze ook aan mn voet maar vond het toch niks.
http://www.shelter.com.mx/quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:28 schreef juniz1 het volgende:
Sneakerstores in mexico, zijn die er in de omgeving van playa del carmen / cancun, dan kan ik tijdens de heenvlucht wat ruimte overlaten in mijn koffer!
Daar had ik ze ook wel voor meegenomen, de 40 bij Subliminal vond ik iets te veel. Vond de kwaliteit wat tegenvallen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef koston het volgende:
[..]
Nein, uit die Re-Issue outlet een tijdje terug. Voor 25 euro laat ik ze niet staan
quote:The Nike Air Max Light was released to the world nearly 20 years ago when it enjoyed a small period of circulation before being overshadowed by its next evolution, the Air Max 90. Re-released for the first time last year and in various colorways worldwide and a few exclusive JD Sports colorways. The UK chain, JD Sports has a new colorway in white, black and laser blue, that should please most Air Max heads. Look for it at JD Sports in store and online soon.
BRON: Sneaker Newsquote:
Niet slecht, maar wat is JD Sports toch een chav winkel, niet te zuinigquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Air Max Light - Laser Blue - JD Sports Exclusive
[..]
[..]
BRON: Sneaker News
alle OG 90 CWs op de Lights? gaat vast gebeuren.
chav winkel of niet, ze hebben het goed geregeld met Nike.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wat is JD Sports toch een chav winkel, niet te zuinig
Dat zeker, maar voor de rest valt het assortiment reuze mee. Beetje te vergelijken met de footlocker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
chav winkel of niet, ze hebben het goed geregeld met Nike.
Hoeveel heb je er in totaal dan voor betaald?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TM-R het volgende:
Damn weer 50 euro invoerkosten!
Dit keer voor Donna's!
Echt KLOTE!
En was ook nog eens telaat thuis dus kon ze niet van het postkantoor afhalen.
Morgen maar me mondriaantjes ophalen in Dammie
Het zijn dus toch de Mondriaantjes geworden?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TM-R het volgende:
Damn weer 50 euro invoerkosten!
Dit keer voor Donna's!
Echt KLOTE!
En was ook nog eens telaat thuis dus kon ze niet van het postkantoor afhalen.
Morgen maar me mondriaantjes ophalen in Dammie
Godvergeten Mondriaans zijn pas vanaf maat 41quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:18 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Het zijn dus toch de Mondriaantjes geworden?!
Goede keus!
Ik laatst nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef seto het volgende:
Schoenen uit de US importeren is sowieso slecht idee, wordt nu echt heel veel bij de douane gepakt.
Oeh. Dus toch de schuld van de Amsterdamse shopsquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:37 schreef thaWarhead het volgende:
Ze worden wel kleiner dan 41 geproduceerd hoor. Pickyourshoes heeft sowieso nog US 7 liggen.
Ik vond ze een dag later pas hier in NL...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:14 schreef thaWarhead het volgende:
Dan had je die Donatello's dus net zo goed in NL kunnen halen.
wheeh, ben je dus gewoon en duurder uit en je hebt langer op je schoenen moeten wachten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ik vond ze een dag later pas hier in NL...
Had beter eerst hier kunnen vragen.
totaalprijs 140
Sommige mensen hebben gewoon meer pech dan anderen. En sommige schoenen zijn nog steeds goedkoper/even duur/iets duurder dan wanneer je ze in Nederland haalt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef seto het volgende:
Schoenen uit de US importeren is sowieso slecht idee, wordt nu echt heel veel bij de douane gepakt.
Ik 3 jaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:45 schreef seto het volgende:
Ik importeer al 4 jaar lang ouwe, is gewoon een feit dat pakketjes tegenwoordig veel meer gepakt worden.
Of niet Shooto?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef vejay het volgende:
De één heeft meer pech dan de ander toch.
onderhand dat jij deze post maakte had ik het al geedit!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik 3 jaar. Zal allemaal best dat er tegenwoordig meer gepakt wordt, ik merk er (gelukkig) vrij weinig van..
De één heeft meer pech dan de ander toch.
@TM-R: 1 december 2008. 1 januari is al geweest, maar het is nog steeds 22 euro.
Owww!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef vejay het volgende:
Neehee. In diezelfde post heb ik toch staan 1 december 2008
8. Acht. ACHT!
Tenzij het weer is het veranderd komt die verhogen dus per 1 december tweeduizendenacht.
gewoon als gift met waarde van $20?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef Mindstate het volgende:
Heb mazzel gehad met het importeren2 paar, beiden geen geld over betaald
wordquote:
quote:Vans Japan has released some nice classic colorways of the Half Cab, one of our favorite shoes in the Vans line-up. The Half Cab comes in brown, yellow and red, each with a white contrasting sole and an upper entirely made up of suede. With these you can do simply nothing wrong.
BRON: highsnobietyquote:
Ja, ze hebben je paypall factuur nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef got.rice het volgende:
Ik heb zojuist post gekregen van TNT dat mijn pattaz zijn aangekomen maar dat de zending niet doorzonden kan worden voordat er aangifte wordt geplatst bij de douane. Hij is verstuurd als gift met een waarde van 20 euro maar ze willen dus bewijs van aankoop zien (Dus ebay shizzel) dus dat wordt betalen?
Gecontroleerde verkoper?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef Huppelei het volgende:
Dit soort shit is zeker ook te mooi om waar te zijn om echt te zijn
link
Ik heb zo'n gevoel dat ik ook binnekort een keer gepakt wordt door de douane.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef got.rice het volgende:
Ik heb zojuist post gekregen van TNT dat mijn pattaz zijn aangekomen maar dat de zending niet doorzonden kan worden voordat er aangifte wordt geplatst bij de douane. Hij is verstuurd als gift met een waarde van 20 euro maar ze willen dus bewijs van aankoop zien (Dus ebay shizzel) dus dat wordt betalen?
ze hebben me ook een formulier toegestuurd waar ik dus echt geen bout van snap.. maar ik ben dan ook best moe
Dus op mn paypal factuur staat dat t 89 euro heeft gekost en er staat 20 euro dus de grote grap kost me 69 euro extra ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ja, ze hebben je paypall factuur nodig.
+/- 50 euro was dat grapje voor mij elke keer.
Edit: miss niet handig om je factuur te vervalsen en erop te zetten dat het gebruikte schoenen zijn voor 20 USD?
Nee, die 20 euro doet de douane niets mee. Deze is immers vals. Ze pakken een bepaald percentage van die 89 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef got.rice het volgende:
[..]
Dus op mn paypal factuur staat dat t 89 euro heeft gekost en er staat 20 euro dus de grote grap kost me 69 euro extra ofzo?
kankerdouanequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon 19% BTW, plus boete, plus inklaringskosten. Zo hoog als jij denkt zal het niet worden.
Word, mensen moeten een leven zoeken.quote:
duhhhquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef vejay het volgende:
[..]
Word, mensen moeten een leven zoeken.
Als z'n mijn lighties niet pakken vind ik ze wel tof, anders mogen ze sterfeb. Mjaaatiofhch sjawllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |