chav winkel of niet, ze hebben het goed geregeld met Nike.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wat is JD Sports toch een chav winkel, niet te zuinig
Dat zeker, maar voor de rest valt het assortiment reuze mee. Beetje te vergelijken met de footlocker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
chav winkel of niet, ze hebben het goed geregeld met Nike.
Hoeveel heb je er in totaal dan voor betaald?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TM-R het volgende:
Damn weer 50 euro invoerkosten!
Dit keer voor Donna's!
Echt KLOTE!
En was ook nog eens telaat thuis dus kon ze niet van het postkantoor afhalen.
Morgen maar me mondriaantjes ophalen in Dammie
Het zijn dus toch de Mondriaantjes geworden?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:54 schreef TM-R het volgende:
Damn weer 50 euro invoerkosten!
Dit keer voor Donna's!
Echt KLOTE!
En was ook nog eens telaat thuis dus kon ze niet van het postkantoor afhalen.
Morgen maar me mondriaantjes ophalen in Dammie
Godvergeten Mondriaans zijn pas vanaf maat 41quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:18 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Het zijn dus toch de Mondriaantjes geworden?!
Goede keus!
Ik laatst nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef seto het volgende:
Schoenen uit de US importeren is sowieso slecht idee, wordt nu echt heel veel bij de douane gepakt.
Oeh. Dus toch de schuld van de Amsterdamse shopsquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:37 schreef thaWarhead het volgende:
Ze worden wel kleiner dan 41 geproduceerd hoor. Pickyourshoes heeft sowieso nog US 7 liggen.
Ik vond ze een dag later pas hier in NL...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:14 schreef thaWarhead het volgende:
Dan had je die Donatello's dus net zo goed in NL kunnen halen.
wheeh, ben je dus gewoon en duurder uit en je hebt langer op je schoenen moeten wachten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:58 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ik vond ze een dag later pas hier in NL...
Had beter eerst hier kunnen vragen.
totaalprijs 140
Sommige mensen hebben gewoon meer pech dan anderen. En sommige schoenen zijn nog steeds goedkoper/even duur/iets duurder dan wanneer je ze in Nederland haalt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef seto het volgende:
Schoenen uit de US importeren is sowieso slecht idee, wordt nu echt heel veel bij de douane gepakt.
Ik 3 jaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:45 schreef seto het volgende:
Ik importeer al 4 jaar lang ouwe, is gewoon een feit dat pakketjes tegenwoordig veel meer gepakt worden.
Of niet Shooto?quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef vejay het volgende:
De één heeft meer pech dan de ander toch.
onderhand dat jij deze post maakte had ik het al geedit!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef vejay het volgende:
[..]
Ik 3 jaar. Zal allemaal best dat er tegenwoordig meer gepakt wordt, ik merk er (gelukkig) vrij weinig van..
De één heeft meer pech dan de ander toch.
@TM-R: 1 december 2008. 1 januari is al geweest, maar het is nog steeds 22 euro.
Owww!quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef vejay het volgende:
Neehee. In diezelfde post heb ik toch staan 1 december 2008
8. Acht. ACHT!
Tenzij het weer is het veranderd komt die verhogen dus per 1 december tweeduizendenacht.
gewoon als gift met waarde van $20?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:47 schreef Mindstate het volgende:
Heb mazzel gehad met het importeren2 paar, beiden geen geld over betaald
wordquote:
quote:Vans Japan has released some nice classic colorways of the Half Cab, one of our favorite shoes in the Vans line-up. The Half Cab comes in brown, yellow and red, each with a white contrasting sole and an upper entirely made up of suede. With these you can do simply nothing wrong.
BRON: highsnobietyquote:
Ja, ze hebben je paypall factuur nodig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef got.rice het volgende:
Ik heb zojuist post gekregen van TNT dat mijn pattaz zijn aangekomen maar dat de zending niet doorzonden kan worden voordat er aangifte wordt geplatst bij de douane. Hij is verstuurd als gift met een waarde van 20 euro maar ze willen dus bewijs van aankoop zien (Dus ebay shizzel) dus dat wordt betalen?
Gecontroleerde verkoper?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:38 schreef Huppelei het volgende:
Dit soort shit is zeker ook te mooi om waar te zijn om echt te zijn
link
Ik heb zo'n gevoel dat ik ook binnekort een keer gepakt wordt door de douane.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef got.rice het volgende:
Ik heb zojuist post gekregen van TNT dat mijn pattaz zijn aangekomen maar dat de zending niet doorzonden kan worden voordat er aangifte wordt geplatst bij de douane. Hij is verstuurd als gift met een waarde van 20 euro maar ze willen dus bewijs van aankoop zien (Dus ebay shizzel) dus dat wordt betalen?
ze hebben me ook een formulier toegestuurd waar ik dus echt geen bout van snap.. maar ik ben dan ook best moe
Dus op mn paypal factuur staat dat t 89 euro heeft gekost en er staat 20 euro dus de grote grap kost me 69 euro extra ofzo?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ja, ze hebben je paypall factuur nodig.
+/- 50 euro was dat grapje voor mij elke keer.
Edit: miss niet handig om je factuur te vervalsen en erop te zetten dat het gebruikte schoenen zijn voor 20 USD?
Nee, die 20 euro doet de douane niets mee. Deze is immers vals. Ze pakken een bepaald percentage van die 89 euro.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef got.rice het volgende:
[..]
Dus op mn paypal factuur staat dat t 89 euro heeft gekost en er staat 20 euro dus de grote grap kost me 69 euro extra ofzo?
kankerdouanequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon 19% BTW, plus boete, plus inklaringskosten. Zo hoog als jij denkt zal het niet worden.
Word, mensen moeten een leven zoeken.quote:
duhhhquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef vejay het volgende:
[..]
Word, mensen moeten een leven zoeken.
Als z'n mijn lighties niet pakken vind ik ze wel tof, anders mogen ze sterfeb. Mjaaatiofhch sjawllll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |