Vette dunk ja. Collega van mij heeft die laatst gekocht bij strak...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
Ik vind die rode dunk low echt de ultieme vrouwendunk trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een onwijs vette kleur rood, gumsole![]()
Als die gay bloemetjes niet op de achterkant zaten dan had ik ze zeker zelf gehaald.
http://www.pickyourshoes.(...)nk_vred_wht_carm.htm
ik heb wel een paar adidas op mijn "lijst" staan, niet dat ik actief naar zoek ofzo:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:24 schreef irencus het volgende:
[..]
vind die bloemetjes juist wel dope.
Niemand hier die ook meer een paar adidas op zijn wishlist heeft staan
wishlist
Adidas jabbar hi og
Campus 80's burgundy
adidas X bathing ape super ape skates
adidas X bathing ape superstars
adicolor lo og
adicolor lo X colette
dat zijn echt wel een paar shoes die ik echt nog een keer als ik rijk ben zou willen hebben.
vanavond is koopavond In Rotterdam, ik denk dat je bij Footlocker, Sneakers, Front Runner, Daily Rush, Funkie House of Coach wel iets vindt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:40 schreef Koekjesbeest het volgende:
Oh.. en ik zoek deze
http://www.sneakershop.nl(...)L%20HY7N2%200301.jpg
ASICS COURT SPECIAL 0301 Lemon/White. Iemand toevallig ergens gezien rondom rotterdamik ben te lui om zelf te zoeken, maar dat bleek al eerder..
edit: Amsterdam mag ook.![]()
Dames die box zettenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vanavond is koopavond In Rotterdam, ik denk dat je bij Footlocker, Sneakers, Front Runner, Daily Rush, Funkie House of Coach wel iets vindt.
(als je vanavond naar Foot Locker gaat , geef even een boks aan een lange skinny Surinamer boven)
Inderdaad, dat is meer iets voor moslima's die geen kusjes mogen geven als ze iemand ontmoeten.quote:
burkaboksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:47 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is meer iets voor moslima's die geen kusjes mogen geven als ze iemand ontmoeten.
mag ik nog wel AM90 dragen ondanks dat ik geen Windrunner heb en geen petje (die half op mijn kop zit) draag?quote:
Niet echt, maar ik heb dezelde ongeveer in het wit en dan zijn het wel sneakers? Of hoe moet ik dat zien..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef sjimz het volgende:
Behalve dat ik ze lelijk vind zijn het toch niet echt sneakers?
Geen idee! Hoe je het zelf wil zien denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb dezelde ongeveer in het wit en dan zijn het wel sneakers? Of hoe moet ik dat zien..
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef seto het volgende:
Wat een lelijke dingen.
Ja hoor!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mag ik nog wel AM90 dragen ondanks dat ik geen Windrunner heb en geen petje (die half op mijn kop zit) draag?
in andere woorden, who cares?
Warhead, heb je nog wel genoeg centen voor NYC?
Sorry maar wat is dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn geen sneakerts!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:23 schreef leolinedance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga gelijk naar Foot Locker om een windrunner + cap te halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef seto het volgende:
Wat een lelijke dingen.
En Shooto, eigenlijk is dat wel verplicht he, rebel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |