200~250 USD shipped, zou niet al teveel betalen voor een paar Stussy's.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Dope.
Hoeveel heb jij voor je stussy's betaald want ze staan ook op mijn verlanglijstje, wil beetje weten wat een schappelijke prijs is.
De Stussy en de SBTG staan hoog bij mij op het lijstje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die staan bij mij nu op 1 op mijn verlanglijstje
De Jedi is trouwens ook nog een van mijn objecten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef refused. het volgende:
Als we toch lijstjes aan het posten zijn...Mijn kort termijn lijst is:
- NB 1500 provider
- Trainer 3 sertig pack
- Reverse jam mid green
- Reebok Court force
- Nike SB dunk Jedi.
van dat lijstje vind ik alleen de Jedi's en de Oompa Loompa's wel een wannahave.quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:43 schreef refused. het volgende:
Ik heb nog een hele waslijst aan SB die ik nog wil halen, Jedi, Tiffs, Bonzai Hemp, Oompa's, Bison, Heinie, Dunkle, Medicom, witte Melvins etc. Maar ik wil m'n collectie toch graag een beetje divers houden en ik vind SB vaak zo verschrikkelijk duur.
$200 shipped vanuit Duitsland. En mijn wishlist op volgorde:quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Dope.
Hoeveel heb jij voor je stussy's betaald want ze staan ook op mijn verlanglijstje, wil beetje weten wat een schappelijke prijs is.
Geen idee of daar ook fakes van zijn... maar ik zou persoonlijk liever voor Melvins white gaan als je kijkt naar de CWquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat denken jullie? Deze ebay-gast is wel heel stellig dat ze niet fake zijn, maar het op het plaatje ziet het er wel anders uit dan deze volgens kicksfinder.com
[ afbeelding ]
Maar dat kan ook door het licht komen.
Ze zijn iig(Jason
)
Oeh... Ook mooiquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:22 schreef refused. het volgende:
[..]
Geen idee of daar ook fakes van zijn... maar ik zou persoonlijk liever voor Melvins white gaan als je kijkt naar de CW
[ afbeelding ]
Ja, maar het is een soort kistjes zoolquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:32 schreef refused. het volgende:
Gewoon zwart volgens mij?
quote:[ afbeelding ]
En Melvins... legendarisch band, enorm rock n roll om daarmee rond te lopen natuurlijk
Ze stonden ergens te koop nu, kan het nu ff de link niet vinden @ lacebag... SHOOTO, WARHEAD??
Ik wil ze hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:43 schreef refused. het volgende:
Linoleum... heb ze liggen hier size 9,5. Een van de vetste mids...Vooral met die dikke laces
Ik kan ze echt helemaal niet vinden op ebayquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:48 schreef refused. het volgende:
Zoek op ebay, heel erg duur zijn ze niet... SHOOTO heeft nog een mooie aan de voet pic geschoten van die shoe...
Heeft een collega'tje alquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
Ik vind die rode dunk low echt de ultieme vrouwendunk trouwens:
[ afbeelding ]
Echt een onwijs vette kleur rood, gumsole![]()
Als die gay bloemetjes niet op de achterkant zaten dan had ik ze zeker zelf gehaald.
http://www.pickyourshoes.(...)nk_vred_wht_carm.htm
vind die bloemetjes juist wel dope.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als die gay bloemetjes niet op de achterkant zaten dan had ik ze zeker zelf gehaald.
Die heb ik voor mijn vriendin gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:56 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heinekensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:02 schreef koston het volgende:
[..]
$200 shipped vanuit Duitsland. En mijn wishlist op volgorde:
- Tiffanys
-MF Dooms
-Heinekens
-Dunkles
-Unluckys
-Hunters
-Tweed High
Zal nog wel ff duren voordat ik die allemaal heb