ik loop qua series minimaal 1 seizoen achterquote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef torn_Machina het volgende:
Nog even wat series afkijken voordat het nieuwe seizoen los barst.
Ik heb alleen nog geen series gezien die me echt aanspreken.
Ik ga eind april wel kijken wat ik definitief ga volgen.
Dat, dus...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:06 schreef blessed19 het volgende:
ik kijk helemaal geen series meer
anime dip, olee!!
die staat ook al op m'n to watch listquote:Op maandag 31 maart 2008 19:38 schreef zquing het volgende:
bamboo blade is alles wat ik nodig heb
dan moet ik eerst eens xxxholic gaan kijken, schijnt wel goed te zijn?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat, dus...
Maar XXXHolic 2 komt eraan...
Jups. Heeeeeeeeerlijke seriequote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet ik eerst eens xxxholic gaan kijken, schijnt wel goed te zijn?
Jep... Serie van CLAMP. In de manga loopt hij min-of-meer parralel aan Tsubasa Chronicles.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet ik eerst eens xxxholic gaan kijken, schijnt wel goed te zijn?
Ep 8 is ep 7, ik heb mij ook rot gezocht maar er is dus geen ep7 maar de titels van ep8 komen overeen met de preview van de volgende ep in ep 6... Vraag mij niet waarom ze 7 hebben overgeslagen want dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups. Heeeeeeeeerlijke serie![]()
Rosario and Vampire laatste 2 eps zijn super. Niet teveel fanservice. Veel aktie.
Oh en waarom kan ik geen spice + wolf 7 vinden? Ayako niet. BSS niet.Wel 8 tm 13 nu maar ik was nog steeds op 7 aan het wachten
Om hem zo weg te zien drijven richting aarde......quote:Op maandag 31 maart 2008 20:45 schreef MaxiTitan het volgende:
Gundam 00 uitgekeken, man, beter schieten ze op met het tweede seizoen.
Ik haat het wanneer ze een serie eindigen met een cliffhanger.
SSSSSssssssh!!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Om hem zo weg te zien drijven richting aarde......
Ik hoop ook snel op seizoen 2 vond seizoen 1 erg goed.
Dan pas?!quote:Op maandag 31 maart 2008 22:10 schreef torn_Machina het volgende:
2e seizoen van Gundam 00 begint in oktober, dus zolang duurt het gelukkig niet.![]()
quote:
dattie van clamp is wist ik (redelijke clamp fan kennelijk..., chobits, CCS, tsubasa chronicles gezien..)quote:Op maandag 31 maart 2008 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jep... Serie van CLAMP. In de manga loopt hij min-of-meer parralel aan Tsubasa Chronicles.
De serie gaat over Watanuki , een jongen die geesten/spoken kan zien en als een magneet op ze werkt. Hij wil van zijn gave af en komt daarom terecht bij Yuko, de Space-time Witch. Hij komt bij Yuko in dienst als kok/sloofje en met Yuko komt hij meer in contact met de wereld van de geesten etc, die hij juist vaarwel wil zeggen. Hij moet veelal samenwerken met zijn rivaal Domeki, die geestverdrijvende gaven heeft.
Lokaas en een verdrijver, dus.
Het is luchtiger dan je aan het verhaal zou opmaken. Bij vlagen is het zelfs erg grappig, omdat Watanuki nogal druk is en iedere keer gek wordt van Domeki en Yuko.
Er zit ook een vleugje romantiek in de serie.
die staat hier inmiddels in µtorrentquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:28 schreef Sh0g het volgende:
TVP
Het wachten is op Shakugan no Shana 2 episode 24.![]()
Nou, SNS II afgekeken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die staat hier inmiddels in µtorrent
maar eerst rental magica afkijken (wat een bakken met notes aan et einde van elke ep zeg, pffff...)
SPOILER: Shakugan no Shana IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want denk je nu zelf? Komt pas in JUNI uit op dvd...quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:21 schreef IrfieJ het volgende:
The diamond dust rebellion staat op dattebayobeter is dit geen 1 april grap
Laat dan even weten of het de goede is maar ook ik denk dat het een YHBT is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:37 schreef IrfieJ het volgende:
jaah, i know, maar kan het toch niet laten om ff te downen en te kijken of het echt niet zo is
ik heb nog 4 afleveringen te zien van de eerste serie CG, maar het is het telkens net niet voor me, de ene keer gebeuren er weer hele onverachte en toffe dingen en daarna gewoon weer 3 afleveringen die retesaai zijn... Is het einde goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:26 schreef Frag_adder het volgende:
ze hebben zelfs de naam foutgespelled, er staat diamond dust rebellian, en op elke andere torrent site is ie al weer verwijdert
Maar belangrijker, code geass begint bijna weer
Beetje vervelende cliffhanger maar hij gaat volgende week verder dus zo erg is het nu niet meer. Ik vond hem in iedergeval erg goed, vooral omdat lelouch niet zo zeer ineens out of character acties ging ondernemen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 03:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Nou, SNS II afgekeken.Tuurlijk maar wat verwacht je dan?SPOILER: Shakugan no Shana IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne een s3 zou ik niet echt vervelend vindenHet is goed getekend. Veel battles (de laatste 2 eps waren en en al battle
) Plus ik vind het concept/verhaal goed uitgewerkt.
Niks mis met SnSzelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ja, dat vind ook ongeveer iedereen die dit kijktquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:33 schreef Frag_adder het volgende:
Suzaku blijft helaas een zwaar irritant persoon...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Tuurlijk maar wat verwacht je dan?
Enne een s3 zou ik niet echt vervelend vindenHet is goed getekend. Veel battles (de laatste 2 eps waren en en al battle
) Plus ik vind het concept/verhaal goed uitgewerkt.
Niks mis met SnSzelfs
Niks mis met SnS nee, heb een poster van Shana aan een kastdeur hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch, SnS II viel tegen.
Die eeuwige driehoeksverhouding, ik werd er op een gegeven moment echt doodmoe van. De battles aan het begin stelden niks voor en waren herhaling van de eerste serie, daarna gebeurde er heel lang geen reet en het einde is een beetje teleurstellend.
Ik had minstens verwacht:SPOILER: SnS IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch ga ik 'em wel kijken.![]()
Als je een beetje van het mysterie/thriller-achtige genre houdt;quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef Bakakame het volgende:
Hebben jullie nog tips welke manga ik zeker moet lezen?
Berserk!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef Bakakame het volgende:
Hebben jullie nog tips welke manga ik zeker moet lezen?
Zet dan maar ook de 2de seizoen erbij.quote:
GG subbed het ook al.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Ge4ce het volgende:
Ahhh, das erg. Dat yoroshiku zoiets 'simpels' neemt.(Chi's Sweet Home)
*gaat kijken*quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef wdn het volgende:
[Mishicorp] xxxHOLIC Kei - Commercial Trailer 01
Oh en speciaal voor kattenliefhebbens (Strawberry?):
Chi's Sweet Home. Duurt 2 minuten per aflevering en gaat over een kitten die de weg kwijt raakt
die moet ik nog eff downloaden maar ook die had ik al voorbij zien schiet , even goed bedanktquote:Op woensdag 2 april 2008 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Zet dan maar ook de 2de seizoen erbij.Die heet Zoku Sayonara Zetsubo Sensei.
omfgtnxquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Sh0g het volgende:
Twee sites waar je online anime kunt kijken:
http://www.animecrunch.com
http://animethat.com
Niet downloaden!
Geen torrents!
Gewoon online kijken!! Zoals YouTube, maar dan 10x betere kwaliteit. Enjoy!
slecht? of viel hij je tegen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:24 schreef L.no het volgende:
Ik heb net school days gekeken... en ik heb er meteen spijt van.
Nou, het einde was zo onvoorspelbaar, dat ik depri van ben geworden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht? of viel hij je tegen?
ben wel blij dat ep 12 dvd versie gesubbed is door animeyoshi
hmm 'kayquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, het einde was zo onvoorspelbaar, dat ik depri van ben geworden.
wie kijkt er dan ook dubsquote:Op zondag 6 april 2008 12:28 schreef Loire het volgende:
Cowboy bebop is afgelopen. Was toppie!Heb ook nog even memories gekeken, een compilatie van 3 korte films door de maker van Akira, die willen we allemaal wel zien hé?
Ben nu bezig met Ninja Scroll. Wtf... die Engelse dubs zijn vreselijk
Myself, Yourself heeft ook last van het 'mysterieuze' zwarte bloed. Ik vind het maar een vreemde bedoeling want was dit niet het gevolg van een misdaad die helemaal niets met de serie te maken had?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm 'kay
heb em nog niet gezien, echter wel gehoord over de olievelden in ep 12 (henche dat ik blij was dat ep 12 dvd serie er is)
geen idee precies waarom (ik dacht dat ep 12 niet werd uitgezonden i.v.m. die moord?) , maar bij myself yourself was het 1 scene en dat vind ik dan wel jammer maar niet storend, een hele aflevering door vind ik dan een stuk vervelenderquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Myself, Yourself heeft ook last van het 'mysterieuze' zwarte bloed. Ik vind het maar een vreemde bedoeling want was dit niet het gevolg van een misdaad die helemaal niets met de serie te maken had?
Ik heb die van Shinsen-Subs genomen, kwaliteit staat gelijk aan die van Mishicorp met xxHolic. En de aflevering is zeker tof, vind dit deel (met het oog) het beste uit verhaal tot nu toe. (Heb de manga (t/m 154) helemaal gelezen.)quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
XXXHolic Kei EP 1 is uit... En hij is weer tof.
Alleen nog even wachten op Mishicorp, want de sub van NX is niet geweldig.
Ja, maar shinsen heeft regelmatig dat er ze er in het begin van een serie vroeg bij zijn, maar dat je later in de serie weken moet wachten op de sub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:33 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik heb die van Shinsen-Subs genomen, kwaliteit staat gelijk aan die van Mishicorp met xxHolic. En de aflevering is zeker tof, vind dit deel (met het oog) het beste uit verhaal tot nu toe. (Heb de manga (t/m 154) helemaal gelezen.)
Dat kan bij Shinsen aan 2 dingen liggen. 1: Head translator Cyprene vindt het een klote serie, dan gaat het sowieso al op een laag pitje. Kijk maar naar Ghost Hound en ze hebben Persona recentelijk gedropt omdat Cyprene het dus een bagger serie vond.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar shinsen heeft regelmatig dat er ze er in het begin van een serie vroeg bij zijn, maar dat je later in de serie weken moet wachten op de sub.
Te skinnyquote:Op woensdag 9 april 2008 10:53 schreef wdn het volgende:
HEIDEN! Ik help je niet meer totdat je xxxHolic tof vind![]()
Waarom begin je niet aan One Piece. Zijn we even van je af en kunnen wij genieten van Yūko Ichihara![]()
![]()
yuko heeft in de serie anders een behoorlijke takkenbos voor de deur...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Te skinny
[ afbeelding ]
Okay, ik geef het een poging.Ik mag niets beoordelen als ik het niet ervaren heb.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef wdn het volgende:
rakotto die is NEP!
[ afbeelding ]![]()
oh enne dit is pas erg:
http://images.cosplay.com/photos/64/647400.jpg
Komt van http://www.cosplay.com/photo/647400/
Laten ze zich maar meer focussen op Gintama.quote:Op woensdag 9 april 2008 06:09 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zie dat Rumbel nu begint aan Soul Eater.![]()
Dat hoopte ik ook, maar:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Laten ze zich maar meer focussen op Gintama.
kimi ga nozomu eienquote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef mschol het volgende:
iemand die nog een serie in de trend van rental magica weet? (en dan bedoel ik vooral het romance gedeelte, niet zozeer de magie e.d.)
TVP'tjequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Sh0g het volgende:
Twee sites waar je online anime kunt kijken:
http://www.animecrunch.com
http://animethat.com
Niet downloaden!
Geen torrents!
Gewoon online kijken!! Zoals YouTube, maar dan 10x betere kwaliteit. Enjoy!
thnxquote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kimi ga nozomu eien done
ai yori aoshi
ai yori aoshi enishi
onegai teacher
suzuka done
zero no tsukaima done
zero no tsukaima no kishi done
clannad done
H2O
kanon done
love hina done
onegai twins done? (weet ik eff niet)
schooldays
true tears
kies er een zou ik zeggen
Die film zit standaard bij de seriequote:Op donderdag 10 april 2008 06:10 schreef Ge4ce het volgende:
De film: Neon Genesis Evangelion - The End of Evangelion.
Als je die niet hebt gezien,.
* DJ_ heeft hem niet gezienquote:Op donderdag 10 april 2008 06:10 schreef Ge4ce het volgende:
De film: Neon Genesis Evangelion - The End of Evangelion.
Als je die niet hebt gezien,.
Ik hou ook niet van mecha, maar Full Metal Panic vond ik echt tof.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
* DJ_ heeft hem niet gezien![]()
maar hou niet zo van mech anime's
alleen gumdam seed , en code geass waren uitzonderingen
ben je in de war met FMA?quote:
nee, als er een mecha in een serie voorkomt maakt dat van de serie geen mecha serie. Als de serie puur draait om de mechas dan is 't een mecha seriequote:
Ehm... ja, dat maakt het wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:09 schreef zquing het volgende:
[..]
nee, als er een mecha in een serie voorkomt maakt dat van de serie geen mecha serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |