wie kijkt er dan ook dubsquote:Op zondag 6 april 2008 12:28 schreef Loire het volgende:
Cowboy bebop is afgelopen. Was toppie!Heb ook nog even memories gekeken, een compilatie van 3 korte films door de maker van Akira, die willen we allemaal wel zien hé?
Ben nu bezig met Ninja Scroll. Wtf... die Engelse dubs zijn vreselijk
Myself, Yourself heeft ook last van het 'mysterieuze' zwarte bloed. Ik vind het maar een vreemde bedoeling want was dit niet het gevolg van een misdaad die helemaal niets met de serie te maken had?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm 'kay
heb em nog niet gezien, echter wel gehoord over de olievelden in ep 12 (henche dat ik blij was dat ep 12 dvd serie er is)
geen idee precies waarom (ik dacht dat ep 12 niet werd uitgezonden i.v.m. die moord?) , maar bij myself yourself was het 1 scene en dat vind ik dan wel jammer maar niet storend, een hele aflevering door vind ik dan een stuk vervelenderquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Myself, Yourself heeft ook last van het 'mysterieuze' zwarte bloed. Ik vind het maar een vreemde bedoeling want was dit niet het gevolg van een misdaad die helemaal niets met de serie te maken had?
Ik heb die van Shinsen-Subs genomen, kwaliteit staat gelijk aan die van Mishicorp met xxHolic. En de aflevering is zeker tof, vind dit deel (met het oog) het beste uit verhaal tot nu toe. (Heb de manga (t/m 154) helemaal gelezen.)quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef Jordy-B het volgende:
XXXHolic Kei EP 1 is uit... En hij is weer tof.
Alleen nog even wachten op Mishicorp, want de sub van NX is niet geweldig.
Ja, maar shinsen heeft regelmatig dat er ze er in het begin van een serie vroeg bij zijn, maar dat je later in de serie weken moet wachten op de sub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:33 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik heb die van Shinsen-Subs genomen, kwaliteit staat gelijk aan die van Mishicorp met xxHolic. En de aflevering is zeker tof, vind dit deel (met het oog) het beste uit verhaal tot nu toe. (Heb de manga (t/m 154) helemaal gelezen.)
Dat kan bij Shinsen aan 2 dingen liggen. 1: Head translator Cyprene vindt het een klote serie, dan gaat het sowieso al op een laag pitje. Kijk maar naar Ghost Hound en ze hebben Persona recentelijk gedropt omdat Cyprene het dus een bagger serie vond.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar shinsen heeft regelmatig dat er ze er in het begin van een serie vroeg bij zijn, maar dat je later in de serie weken moet wachten op de sub.
Te skinnyquote:Op woensdag 9 april 2008 10:53 schreef wdn het volgende:
HEIDEN! Ik help je niet meer totdat je xxxHolic tof vind![]()
Waarom begin je niet aan One Piece. Zijn we even van je af en kunnen wij genieten van Yūko Ichihara![]()
![]()
yuko heeft in de serie anders een behoorlijke takkenbos voor de deur...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Te skinny
[ afbeelding ]
Okay, ik geef het een poging.Ik mag niets beoordelen als ik het niet ervaren heb.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:33 schreef wdn het volgende:
rakotto die is NEP!
[ afbeelding ]![]()
oh enne dit is pas erg:
http://images.cosplay.com/photos/64/647400.jpg
Komt van http://www.cosplay.com/photo/647400/
Laten ze zich maar meer focussen op Gintama.quote:Op woensdag 9 april 2008 06:09 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zie dat Rumbel nu begint aan Soul Eater.![]()
Dat hoopte ik ook, maar:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Laten ze zich maar meer focussen op Gintama.
kimi ga nozomu eienquote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef mschol het volgende:
iemand die nog een serie in de trend van rental magica weet? (en dan bedoel ik vooral het romance gedeelte, niet zozeer de magie e.d.)
TVP'tjequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Sh0g het volgende:
Twee sites waar je online anime kunt kijken:
http://www.animecrunch.com
http://animethat.com
Niet downloaden!
Geen torrents!
Gewoon online kijken!! Zoals YouTube, maar dan 10x betere kwaliteit. Enjoy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |