Laat dan even weten of het de goede is maar ook ik denk dat het een YHBT is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:37 schreef IrfieJ het volgende:
jaah, i know, maar kan het toch niet laten om ff te downen en te kijken of het echt niet zo is
ik heb nog 4 afleveringen te zien van de eerste serie CG, maar het is het telkens net niet voor me, de ene keer gebeuren er weer hele onverachte en toffe dingen en daarna gewoon weer 3 afleveringen die retesaai zijn... Is het einde goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:26 schreef Frag_adder het volgende:
ze hebben zelfs de naam foutgespelled, er staat diamond dust rebellian, en op elke andere torrent site is ie al weer verwijdert
Maar belangrijker, code geass begint bijna weer
Beetje vervelende cliffhanger maar hij gaat volgende week verder dus zo erg is het nu niet meer. Ik vond hem in iedergeval erg goed, vooral omdat lelouch niet zo zeer ineens out of character acties ging ondernemen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 03:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Nou, SNS II afgekeken.Tuurlijk maar wat verwacht je dan?SPOILER: Shakugan no Shana IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne een s3 zou ik niet echt vervelend vindenHet is goed getekend. Veel battles (de laatste 2 eps waren en en al battle
) Plus ik vind het concept/verhaal goed uitgewerkt.
Niks mis met SnSzelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ja, dat vind ook ongeveer iedereen die dit kijktquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:33 schreef Frag_adder het volgende:
Suzaku blijft helaas een zwaar irritant persoon...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Tuurlijk maar wat verwacht je dan?
Enne een s3 zou ik niet echt vervelend vindenHet is goed getekend. Veel battles (de laatste 2 eps waren en en al battle
) Plus ik vind het concept/verhaal goed uitgewerkt.
Niks mis met SnSzelfs
Niks mis met SnS nee, heb een poster van Shana aan een kastdeur hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch, SnS II viel tegen.
Die eeuwige driehoeksverhouding, ik werd er op een gegeven moment echt doodmoe van. De battles aan het begin stelden niks voor en waren herhaling van de eerste serie, daarna gebeurde er heel lang geen reet en het einde is een beetje teleurstellend.
Ik had minstens verwacht:SPOILER: SnS IIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch ga ik 'em wel kijken.![]()
Als je een beetje van het mysterie/thriller-achtige genre houdt;quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef Bakakame het volgende:
Hebben jullie nog tips welke manga ik zeker moet lezen?
Berserk!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:36 schreef Bakakame het volgende:
Hebben jullie nog tips welke manga ik zeker moet lezen?
Zet dan maar ook de 2de seizoen erbij.quote:
GG subbed het ook al.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:16 schreef Ge4ce het volgende:
Ahhh, das erg. Dat yoroshiku zoiets 'simpels' neemt.(Chi's Sweet Home)
*gaat kijken*quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef wdn het volgende:
[Mishicorp] xxxHOLIC Kei - Commercial Trailer 01
Oh en speciaal voor kattenliefhebbens (Strawberry?):
Chi's Sweet Home. Duurt 2 minuten per aflevering en gaat over een kitten die de weg kwijt raakt
die moet ik nog eff downloaden maar ook die had ik al voorbij zien schiet , even goed bedanktquote:Op woensdag 2 april 2008 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Zet dan maar ook de 2de seizoen erbij.Die heet Zoku Sayonara Zetsubo Sensei.
omfgtnxquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Sh0g het volgende:
Twee sites waar je online anime kunt kijken:
http://www.animecrunch.com
http://animethat.com
Niet downloaden!
Geen torrents!
Gewoon online kijken!! Zoals YouTube, maar dan 10x betere kwaliteit. Enjoy!
slecht? of viel hij je tegen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:24 schreef L.no het volgende:
Ik heb net school days gekeken... en ik heb er meteen spijt van.
Nou, het einde was zo onvoorspelbaar, dat ik depri van ben geworden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht? of viel hij je tegen?
ben wel blij dat ep 12 dvd versie gesubbed is door animeyoshi
hmm 'kayquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, het einde was zo onvoorspelbaar, dat ik depri van ben geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |