In combinatie met de vorige post van die groene schaamhaarpoes, doet het mij toch vermoeden dat ze een slokje op heeft.quote:
Tuurlijk heeft het totaal geen waarde, ik vind het vooral leuk om af en toe via hyves contact te hebben met mensen die ik normaal nooit meer spreek. Bv oud klasgenootjes, oude vrienden, jeugdliefdes etc etcquote:Op woensdag 12 december 2007 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, maar toch blijft Hyves een oppervlakkig gedoe
Maar dat kan ook aan mij liggen.. wat zegt het nou of je 1236 'vrienden' hebt?
* Bluezz is er vast te oud voor, zeg het maar hoorrrrrrrrrrrrrrr
Weetje eik ben ik ook niet zo kersterig, de laatste jaren is een boom sowieso geen must, ben meer van het subtiele, alhoewel mijn boompjes ook altijd erg smaakvol warenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:37 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk gevoel SOL
Wij zijn totaal niet kersterig, hebben er gewoon niet veel mee, maar vind het toch errugdat Bloezezoon + dinnetje hier komen eten. (Maar als ze dat op een andere zondag bijv. doen, is het net zo
)
trustequote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Euc- het volgende:
Maargoed, ik ga pitten, slaap wel mennekes!
http://www.linkedin.com/quote:Op woensdag 12 december 2007 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
nooit van gehoord.
Ik vind hyves btw wel erg leuk
Truste lieverdquote:Op woensdag 12 december 2007 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Net een eBay auction verkeerd gesniped, voor niets opgebleven.![]()
Terusten allen.
Steer, denk aan dat nummer. Op een gegeven moment moet je haar met een mooie boog uit je leven trappen. De hele tijd aan het lijntje gehouden worden is niet goed voor jou.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken alleen Couplings van de BBC
Net mijn vriendin ex (okee, ik typte vriendin) van de halte naar haar huis gebracht, begint ze (eindelijk eens een keer) tegen mij te praten dat ze vandaag heel erg droevig was op het werk en dat ze eigenlijk nog steeds van me houdt en dat ze doordat het doordrong dat we niet meer bij elkaar waren weer dingen voor me voelde die ze al maanden niet had gevoeld maaaaar dat ze nog steeds met haar gevoelens worstelt en dat ze geen zin heeft voor haar zelf om elke keer maar weer te denken of er niet een andere juiste prince charming op de wereld rond loopt buiten mij, maar dat kan ook komen doordat ik haar eerste vriendje ben etc. etc.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen gezeik
En ze vond mijn nieuwe geurtje, A*Men van Therry Muglier, niet lekker
Wil natuurlijk ook dolgraag dat de afgelopen maanden niet waren voorgevallen maar we moeten nog maar eens zien hoe ze na de kerstvakantie terugkomt uit haar geboorteland. Meestal gaat ze daar enorm twijfelen aan alles en dat schiet werkelijk geen meter op.
Voeg mij dan eens toequote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig vooral Linked In als een soort Hyves-achtig iets, maar dat is meer zakelijk, denk ik?
Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn oudersquote:Op woensdag 12 december 2007 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Bluezz, ik ben ook niet zo kerstig. Normaal al niet, dit jaar zeker niet. Problemen met ouders. Ik werk er hard aan, maar het is nog niet echt je van het ofzo
A-HA!quote:Stereo, ja, sorry voor onze sekse. We zijn niet allemaal altijd even helder vrees ik.
Mr CF en ik zijn na ruim 3 jaar relatie ook een tijd uit elkaar geweest![]()
Hoe lang moet die stage gaan duren?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:59 schreef Euc- het volgende:
Ik was ook van plan uit te slapen, tot ik om half 7 wakker werd gebeld door een hotel in Dubai![]()
Ja mensen, er zit TIJDSVERSCHIL tussen, _£%()£%()_£($%)"£(%$
Gesprek ging verder wel goed, waren 3 kwartier verder opeens, zucht..
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ook al jaren een labiele relatie met mijn oudersMaar kan er wel altijd terecht en zij bij mij.
[..]
A-HA!
Ben ik ook bang voor, stage zou 6 maanden moeten duren.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe lang moet die stage gaan duren?
Volgens mij is Dubai best leuk voor eventjes, maar als je er een jaar moet zitten...Zou ik liever naar NZ of de VS gaan.
Ik hoor er veel verhalen over, heel wat mensen van 'hiero' lopen daar stage of doen er projecten. Het is echt een apart wereldje...
Het lijkt mij wel leuk (voor max twee maanden) maar ja, het is daar een dusdanig op mannen georienteerde samenleving dat deze zeer geemancipeerde dame waarschijnlijk in de problemen zou raken
*Huil hier mee met de CULers*quote:Op woensdag 12 december 2007 10:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
MMMjja. Ik doe het nu maar gewoon even niet. Maar dat hele verhaal hoeft niet op fok! Of zal ik een leuk huil-topic openen in R&P?
Ik ben makkelijk met dat soort dingen, geld is maar geld, dat kun je wel ergens vandaan halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, stage zou 6 maanden moeten duren.
[..........]
Het is natuurlijk id weer anders in de hotelbranche.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dubai is wel lachen. Als het expat leven je ligt. Lokale cultuur is er niet aanwezig. Was zelf van plan er te gaan werken een jaar geleden alleen het salarisbod was mij te mager.
Zeker in de hotelbranche (waar jij dacht ik in zit) is er later altijd nog genoeg kans om hier heen te gaan. Zitten erg veel Nederlandse hotellers.
Precies! Spijker op de kop enzo..quote:Op woensdag 12 december 2007 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
Dubai is wel lachen. Als het expat leven je ligt. Lokale cultuur is er niet aanwezig. Was zelf van plan er te gaan werken een jaar geleden alleen het salarisbod was mij te mager.
Zeker in de hotelbranche (waar jij dacht ik in zit) is er later altijd nog genoeg kans om hier heen te gaan. Zitten erg veel Nederlandse hotellers.
NZ, erg exclusief qua stage. Mooie lokale cultuur en landschappen. Je kunt er skieen en genoeg andere sporten. Uit het rijtje zou ik deze doen. Staat ook nog bij mij op de verlanglijst.
USA, geinig maar niet echt speciaal. De Amerikaanse stijl moet je echt liggen wil je het daar leuk hebben. Wel meer jonge buitenlanders dan in NZ.
Zegquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?
Die stageopdracht kan me gestolen worden, ik ga voor de lokatie. Feesten in Dubai of ijsklimmen, skieen, bergbeklimmen, skydiven, bunjeejumpen, pacific island hopping in NZ
skien kan ook in Dubaiquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?
Die stageopdracht kan me gestolen worden, ik ga voor de lokatie. Feesten in Dubai of ijsklimmen, skieen, bergbeklimmen, skydiven, bunjeejumpen, pacific island hopping in NZ
Alles kan in dubaiquote:Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skien kan ook in Dubai
En ik bedoelde qua jongeren meer mensen die daar ook stage lopen of werken.
No shit, ben aangenomen in het hotel dat bij Ski Dubai hoort, Kempinski Mall of the Emiratesquote:Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skien kan ook in Dubai
En ik bedoelde qua jongeren meer mensen die daar ook stage lopen of werken.
Gewoon daar gaan werken. Elke dag skienquote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
No shit, ben aangenomen in het hotel dat bij Ski Dubai hoort, Kempinski Mall of the Emirates
Er is een leuk dubai topicquote:Op woensdag 12 december 2007 11:27 schreef Euc- het volgende:
Oh?
Ik moet weer rijden?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Tezz hoelaat moesten we er ook alweer zijn ?
gezelligquote:Op woensdag 12 december 2007 14:43 schreef Perruche het volgende:
* nieuweling meld zich
n.a.v. de CUL meet die misschien komt toch maar eens even hier kijken, ben geen kook-held, maar vind het wel erg leuk
haha ik heb destijds deze SC weer leven ingeblazen omdat ik steeds slowchatte in andere topics en met de deegroller van de modjes kreegquote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
dit is tevens de eerste keer dat ik legaal mag slowchatten! Het voelt egr bevrijdend
Nee, ik heb m nog niet, maar ga m inderdaad maar wel kopen!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef DarkElf het volgende:
Heeft iemand toevallig de kerstdelicious? Hij is erg leuk
morgen ga ik de prei-stiltonsoep maken (denk ik) die erin staat.. alvast voor vrijdag.
Vrijdagoverdag lekker kerstshoppen met een vriendin, en 's avonds lekker eten met mijn(die soep dus) en de visfricassee waarschijnlijk die er ook in staat..
Ben benieuwd
Aardewerk wil nog weleens barsten in de oven... Kun je geen ramequins gebruiken?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:22 schreef DarkElf het volgende:
Moet er specifiek op je soepkoppen staan dat ze de oven in kunnen of kunnen ze dat sowieso?
(nooit over nagedacht en voor die fricassee moeten ze 20 min op 200 graden erin...)
Oh yeah!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:35 schreef SeaOfLove het volgende:
CF ik heb geboden op een sapcentifuge op Marktplaats![]()
Berlijn klinkt goed
Haha idd vergeten. Die cosmopolitan sloeg dan ook wel behoorlijk inquote:Op woensdag 12 december 2007 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh yeah!
Je hebt uiteindelijk geen appelsap meer op, maandagDus heb ik het maar weggeslobberd voordat ik naar bed ging
Dat waren geloof ik gala's, maar ik gebruik vanalles. Elstar is lekker, wat zurig, granny smith is heerlijk, maar verkleurt een beetjequote:Op woensdag 12 december 2007 15:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Haha idd vergeten. Die cosmopolitan sloeg dan ook wel behoorlijk in![]()
Welke appels gebruikte jij? Elstar?
Dat geloof ik ook wel dat die soep erg machtig is, maar het hoofdgerecht is kabeljauw met groente en zo dus niet al te zwaar... Bovendien, we hebben de tijdquote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik heb m nog niet, maar ga m inderdaad maar wel kopen!
Prei-stiltonsoep heb ik overigens in Groot-Brittannie gegeten (in de pub), het is wel erg machtig!
Wat voor kerstshopping ga je doen? kadootjes of decoraties?
Ik heb zojuist spontaan besloten dat wij de kerstdagen in Berlijn gaan doorbrengen. Meteen maar een hotel geboekt
Geen wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aardewerk wil nog weleens barsten in de oven... Kun je geen ramequins gebruiken?
Enne... recept?
ik ken heel de kerstdelicious niet, koop je die gewoon bij de tijdschriftenafdeling van de supermarkt of de kiosk?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, als het in de kerstdelicious staat.... Dan koop ik m wel
Ramequins, ja, daar mag je lekker even op gaan googlen. Van die geribbelde ovenschaaltjes.
Yep, kost deze maand 5.25 en staat tjokvol recepten en allerlei lekkersquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ken heel de kerstdelicious niet, koop je die gewoon bij de tijdschriftenafdeling van de supermarkt of de kiosk?
tnx zal ff kijken van de week. Moeten nog het hele kerstmenu samenstellen, enige waar we al over uit zijn is de stoofpeertjes crumblequote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yep, kost deze maand 5.25 en staat tjokvol recepten en allerlei lekkers
Ik haal hem bij de bruna of de primera..
Oh die! Die heb ik men, ik wist alleen niet hoe ze hetenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, als het in de kerstdelicious staat.... Dan koop ik m wel
Ramequins, ja, daar mag je lekker even op gaan googlen. Van die geribbelde ovenschaaltjes.
Als die een beetje het goede formaat hebben, zou ik dat liever proberen dan gewone soepkommen. Denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh die! Die heb ik men, ik wist alleen niet hoe ze heten
Ja das waar die kunnen iig in de oven.. Maar ik heb alleen kleintjes dus heb nu een perfect excuus om vrijdag ook nog even naar die leuke kookwinkel te gaanquote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als die een beetje het goede formaat hebben, zou ik dat liever proberen dan gewone soepkommen. Denk ik.
Ik heb twee maten ramequins. Voor mensen die nog veel ruimte hebben voor crumble, en voor mensen die al bijna volzitten
Dat is hier ook vaak zo dat de vriendin van mijn vadedr het kerstdiner verzorgt. Nu gaan mijn zusje ik en mijn vriend het doen en het enige wat mijn vader en zijn vriendin hoeven te doen is mijn dochter vermaken, en lekker genieten van het eten.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef Perruche het volgende:
Ik weet nog niet of ik met kerst wat ga koken, meestal doet mijn familie dat, maar het lijkt me leuk om ook eens wat voor hen te maken...!
Kip met kikkererwten en currypastaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben de hele kerst bij mijn ouders
Dit jaar niet het verplichte heen-en-weer reizen.
Iemand tips voor een goede, gezonde, eiwit- en calorie-rijke maaltijd die ook nog eens simpel en snel te maken is?
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef Perruche het volgende:
die soep klinkt lekker, met prei en stilton! heb hem alleen geserveerd, helaas nog nooit gemaakt....
Berlijn is echt leuk met kerst CF! ben er wel eens geweest rond die tijd, lekker knullig kerstmarkten afstruinen en gluhwein drinken...
Ik weet nog niet of ik met kerst wat ga koken, meestal doet mijn familie dat, maar het lijkt me leuk om ook eens wat voor hen te maken...!
Euc is op jacht mensen, pas maar op, niet te houwe als het gips loskomtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?![]()
Welkom bij de club iig !
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?![]()
Welkom bij de club iig !
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
en wat verder? Moet wel de 4000+kcal per dag halen
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Welkom bij de club iig !
Awww, ik wil ook. Maar ik moet eerst nog naar de sportschool van mezelf!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de vijf is in de klok dus ik schenk mezelf eens een glaasje wijn in
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww, ik wil ook. Maar ik moet eerst nog naar de sportschool van mezelf!
Perruche, how about verwelkomingen?
CF, hoe laat ben je straks in de gym? Deze keer de crumble niet vergetenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Perruche, how about verwelkomingen?
Ik train niet elke dag hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CF, hoe laat ben je straks in de gym? Deze keer de crumble niet vergeten
@Bluezz, roep maar een tijd. Ik moet wel eerst ff trainen.
@Perruche![]()
@EUC, kijk jij eens of ze hyves heeft. Ik heb al die van SOL geregeld![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de vijf is in de klok dus ik schenk mezelf eens een glaasje wijn in
Op een bedje van Hyves en een sausje van gipsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Perruche het volgende:
ah, heel goed. Doe er maar een stuk 5, alstublieft
Hmmm, ik sport bij elke dag maar ik weeg toch over de 100kgquote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik train niet elke dag hoorBen in principe lui, maar ja, met mijn eetpatroon moet ik wel sporten, anders weeg ik binnen no time 100 kilo
Sportschool zit he-le-maal aan de andere kant van de stad trouwens.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, ik sport bij elke dag maar ik weeg toch over de 100kg![]()
wat doe je?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens lekker in.
Klojo
Nee, was het maar zo'n feest. Ik moet idd weer eens gaan pilatessenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat doe je?
Dus je bent een lean mean slank culinesse ding?
Ik gok eerlijkgezegd ook dat ik blij ben dat Mr CF niet jouw postuur heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
gok toch echt dat Mr CF niet wil dat jij mijn postuur krijgt
Ja daar had mijn zus het ook over, bodybalance.. Lekker en ze slaapt als een blok die nacht ernaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik moet idd weer eens gaan pilatessenof naar de bodybalanceles van de sportschool.
Zo erg is het nietquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik gok eerlijkgezegd ook dat ik blij ben dat Mr CF niet jouw postuur heeft![]()
ja nou word ik nieuwsgierig, is dat raar?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ben 2.03m, dus gewoon een beetje leuk gespierd
Ik zie meteen van die taferelen voor me van, hoehoeetie, Mr-J/J-man/whatsoever voor me. Met zo'n eng dunne taille en enorme schouders. Brrrr.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ben 2.03m, dus gewoon een beetje leuk gespierd
Ja! vertel!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Euc- het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan uitleg wat iets is dan hoor ik het wel
Ik ook, een witte Bordeauxquote:
Ook niet even op mij wachten, hèquote:Op woensdag 12 december 2007 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook, een witte Bordeaux![]()
HIJ is er al even, net even boodschappen gedaan en gaan straks steengrillen
Zo hee, nou dan ben jij zeker een lean mean slanke kookliefhebber? Pannekoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef Perruche het volgende:
Nou, ik ga lekker niet sporten, veel pannenkoeken met suiker en stroop eten, en straks lekker volgegeten in mn bedje liggen![]()
Ennuh, DE, zwemmen is echt super gezond...! Ik heb me voorgenomen om volgende week woensdag een lesje BBB in het water te gaan doen... ben benieuwd!
ja das waar, jij bent zo'n zwemmerquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Euc- het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan uitleg wat iets is dan hoor ik het wel
Nou dat klinkt positief.... binnenkort dan toch maar eens gaan doen... (bah ben geen held in badpak enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik was zo'n zwemmer
maar ja.. het werkte voor mij altijd primawas niet de slankste, maar lette dan ook niet écht op wat ik at
maar het hield alles wel in balans
![]()
wissel wel af, crawl met schoolslag enzo![]()
En dat laagje bovenop het lamsvlees. Daar ben ik ook zéér benieuwd naar, dat smaakte ook erg goedquote:
Maar nu hebben we nog je Hyves niet, zonder hoor je er echt niet bij hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef Perruche het volgende:Euc, wat mooi joh! Net kleine kunstwerkjes...!
Nou, ik ga lekker niet sporten, veel pannenkoeken met suiker en stroop eten, en straks lekker volgegeten in mn bedje liggen![]()
Ennuh, DE, zwemmen is echt super gezond...! Ik heb me voorgenomen om volgende week woensdag een lesje BBB in het water te gaan doen... ben benieuwd!
Gewoon broodcroutons, in kerrieolie gemaakt met wat geraspte limoenschil bovenop. Blijft aan het stukje lamsnek plakken door lakjus, een enorm ingekookte tweede trek van kalfbouillon aangemaakt met wat xanthana of aardappelzetmeelquote:Op woensdag 12 december 2007 18:55 schreef beunkster het volgende:
[..]
En dat laagje bovenop het lamsvlees. Daar ben ik ook zéér benieuwd naar, dat smaakte ook erg goed
Hahahaha ja das ook een idee, misschien moet ik maar zonder lenzen gaan zwemmenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Fitness bij blessures aan gewrichten/spieren is tricky, ik zou maar oppassen.
Ik wil ook weer zwemmenEn DE, dat badpakgedoe heb ik ook
ik zet altijd snel mijn bril af bij het zwembad, dan zie ik het zelf niet
Ik voel een zwemmeet opkomen
Als ik weer in mijn Bjorn Borg-bikini pas, ben ik van de partijquote:
ik ben al blij met maatje 42...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ik weer in mijn Bjorn Borg-bikini pas, ben ik van de partij![]()
(nooit dus aangezien ik me niet kan voorstellen ooit weer maatje 34 te hebben)
Die kan je naast je vinden, schat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Goede voornemen in het nieuwe jaar : zwemband in de buurt opzoeken
Absoluutquote:Op woensdag 12 december 2007 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zwemmen is gezond idd, en niet belastend voor je lichaam zeggen ze... zou je ook nog je lijf ermee shapen als je twee maal per week 50 baantjes zwemt? (ja dat kan ik hoordat weet ik
)
Het is mooi gelijkmatig verdeeld.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie meteen van die taferelen voor me van, hoehoeetie, Mr-J/J-man/whatsoever voor me. Met zo'n eng dunne taille en enorme schouders. Brrrr.
Een klein beetje verschil is leuk: schouders iets breder dan heupen/taille. Maar zo'n Schwarzeneggerlijf hoeft van mij niet
(die ziet er tegenwoordig trouwens erg naar uit. ff zoeken)
Of hij gaat mee!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Nou al die positieve berichten hier over zwemmen, ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont gaan geven binnenkort... Twee keer in de week is toch niet teveel gevraagd zou je zeggen
Heb het ook al aanverteld dus die kan me er fijntjes
aan helpen herinneren mocht ik het "vergeten"
Ja dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of hij gaat mee!
Wij gaan het echt echt echt proberen... hebben zelfs al op de site gekeken, das toch al het halve werk
We bestellen eigenlijk altijd lunch. Kantoor zit in de Duboisstraat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef DarkElf het volgende:
Antwerpen is zo leuk!en waar lunsj je meestal? Dan kom ik ff gluren
Je kent me toch niet
Nou wie weet, maar ik ben een enorme schijterd hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Den_Haag het volgende:
Kunnen altijd een keer gaan lunchen. Als je dat durft en het mag van![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Bluezz het volgende:
DE ik heb al badpakkies voor ons gevonden!!
De Burkinie![]()
[ afbeelding ]
Meld toch meestal dat ik die dag in Antwerpen zit dus PM dan maarquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou wie weet, maar ik ben een enorme schijterd hoor(en
is erg zelfverzekerd dus das nooit een probleem
)
[..]
Ja als ik weet dat je in het Antwerpse zit zal ik je wrs een leuke dag wensen en daar blijft wrs het bij.., In zes jaar fok heb ik 1 keer een meet gedaan en dat was een hele grote dus lekker anoniem... En dat vond ik al heel stoer van mezelfquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meld toch meestal dat ik die dag in Antwerpen zit dus PM dan maar
Mmmm... we moeten wel oppassen dan zie ikquote:
ahja zeikende hollandersquote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm... we moeten wel oppassen dan zie ik
Ophef over zwemmen in burkini
Deze is best leuk van kleur, mét print![]()
Ophef om Boerkini in Almelo
Met sommige goed en met sommige erg stroef. Ze durven nooit te zeggen wat ze vinden. En mijn baas heeft nog nooit van ja of nee gehoord. En een beslissing nemen is haar al helemaal vreemd :Squote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat je in het Antwerpse zit zal ik je wrs een leuke dag wensen en daar blijft wrs het bij.., In zes jaar fok heb ik 1 keer een meet gedaan en dat was een hele grote dus lekker anoniem... En dat vond ik al heel stoer van mezelf![]()
Maareuh; hoe bevalt het werken met Belgen??
Ze zijn idd minder uitgesproken dan wij zijn he? Maar goed, ondertussen denken ze gelukkig van alles en zeggen nietsquote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met sommige goed en met sommige erg stroef. Ze durven nooit te zeggen wat ze vinden. En mijn baas heeft nog nooit van ja of nee gehoord. En een beslissing nemen is haar al helemaal vreemd :S
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
correct. en ik ben dan nog eens bot direct. Dat levert soms wat wrijving op
Nummer? Best langquote:Op donderdag 13 december 2007 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ben naar de Mattheus Passion aan het luisteren
Stond in de queue en is toch wel een tof nummer.
Jouw reetquote:Op donderdag 13 december 2007 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Finale![]()
Belle & Sebastian vind ik geen reet aan, Mr CF luistert dat weleens.
Lopen wij je hier een beetje aangenaam te vermaken als je je verveelt... Ga je slapenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Euc- het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen, hoop dat ze morgen voor het 2e gesprek wat meer rekening houden met het tijdsverschil
Zeg.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg!
Het slotkoor van de Johannespassion is trouwens ook erg mooi. Ken je dat ook?
Die is een stuk korter... Met veel mooie koren en wat minder talrijke aria's.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg.![]()
En de Johannespassion is mij niet bekend
al gedaan van kwart voor twaalf tot 1 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat doe je hier, ga sexxen nu je kunt man
Heeft het dat effect op jou? Vreemdquote:Op donderdag 13 december 2007 01:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
al gedaan van kwart voor twaalf tot 1 uur![]()
![]()
Manlief ligt nu in dromenland en ik ben behoorlijk wakker
zijn wekker gaat om 6 uur, dus beter dat ik hem even laat liggenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft het dat effect op jou? Vreemd
Hahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 01:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn wekker gaat om 6 uur, dus beter dat ik hem even laat liggen
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha
Ik heb altijd wel zin in slapen erna...
Nog 1 drankje en ik ga met je mee platquote:Op donderdag 13 december 2007 01:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit in dubio: zal ik nu gaan slapen, en morgen bijtijds eruit en verder werken, of doorwerken en uitslapen?
Ik ben dol op uitslapen, maar mijn werkplek in Delft is wel veel comfortabeler. Dilemma
nieteens tijd om terug naar bed te gaanquote:Op donderdag 13 december 2007 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dan ga je vast nog even terug naar bed
ik neem nog even een glas water en dan ga ik idd op een oor.
Dan moet je een vrolijker nummer opzetten, honneponquote:Op donderdag 13 december 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb zo een zielig nrtje nu aanstaan
Kijk das nog beter , een auto die ook voorverwarmd isquote:Op donderdag 13 december 2007 07:31 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Ontbijt sla ik (voor de verandering) maar eens over, krijg toch niets weg....
Mijn man komt uit de nachtdienst (wij hebben maar 1 auto) en dus is onze auto ook ijsvrij!
Onze auto is een ford escort uit '93: motorisch nog prima in orde maar de ombouw begint een beetje uit elkaar te vallen, ahum. Hij is laatst nog gelast.........Ben benieuwd hoe lang hij nog heel blijft! Ik heb al wel wat centjes apart gezet voor een andere auto, mocht het ineens nodig zijn !quote:Op donderdag 13 december 2007 07:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kijk das nog beter , een auto die ook voorverwarmd is
Mijn tufje wordt niet zo snel warm helaas.... maar goed, tis een lief ding
tis mijn eerste autootje dus ik heb er wel een band mee
Awwwwquote:Op donderdag 13 december 2007 01:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog 1 drankje en ik ga met je mee platZijn wekker gaat dan wel om 6 uur, maar die van mij dan ook, aangezien ik zijn boterhammen smeer/beleg enzo
Ik vrees dat ik niet veel veranderquote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]ach ik ken het, maar na drie jaar hier gewoond te hebben word ik wel diplomatieker
(vooral per mail/telefoon, maar face to face ben ik nog steeds een oerhollandse flapuit)
kerstpakketquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Zow, kerstboom in huis, dit weekend eens optuigen...
Kerstpakket gekregen op de TU/e voor m'n studentassistentschap, wat zijn ze lief
Verder niet veel boeiend nieuws hier...
Goed pakket is het hequote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef KrnKje het volgende:
Zow, kerstboom in huis, dit weekend eens optuigen...
Kerstpakket gekregen op de TU/e voor m'n studentassistentschap, wat zijn ze lief
Verder niet veel boeiend nieuws hier...
Volgensmij heeft ze geen hyves, of wilt em niet aan ons gevenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet veel verander![]()
Vandaag even lekker uitgeslapen. Heb gisteren veel afgerond, kan daardoor nu ff niksen.
je gaat naar je eigen hyves, kopieert wat er in je adresbalk van firefox of internet exploder staat, en post dat hierquote:Op donderdag 13 december 2007 11:30 schreef Perruche het volgende:
jij met je hyveshoe geef je dat dan?
/ dom blondje modus
Mooi pakketquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Tezz het volgende:
Aangezien ikzelf de kerstpakketten mag inkopen voor onze organisatie, is het altijd een leuk pakket!
Helaas werk ik in een organisatie waar gemeenschapsgeld besteed wordt, dus onze directeur is wel altijd heel voorzichtig met het budget.....Ons pakket mag dus nooit meer dan 15 euro kosten......![]()
Dit jaar heb ik voor alle medewerkers een supermooie wijnkaraf met vier glaasjes en een pak sap (wijn was te duur) erbij. Het glaswerk is van gerecycled glas, super mooi! Ik ben er wel blij mee eigenlijk.....
foeiquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik was aan het werk.
Mag helemaal niet FOK-en
quote:Prei-stiltonsoep , voor 4-6 personen , bereidingstijd +- 30 min.
3 middelgrote preien
2 el boter
100 gr verse spinazie
1 el bloem
100 ml slagroom
1 l kalfs- of kippenbouillon
200 gr blue stilton
croutons
Stukje prei (3 cm) in hele dunne ringetjes snijden en apart leggen. Rest van de prei in grove stukken snijden. Boter smelten in een soeppan en de prei 5 min. zachtjes meebakken. Spinazie toevoegen en laten slinken (wel blijven omscheppen) Bloem over de groente strooien en er goed doorheen roeren. Slagroom en 100 ml van de bouillon roerend toevoegen totdat het bindt, daarna rest van de bouillon erbij en aan de kook brengen. Vuur lager draaien en 15 min. laten trekken.
De stilton verkruimelen en door de soep heenroeren (de soep mag niet meer koken) en als je van gladde soep houdt even de staafmixer erdoorheen jassen.
Preiringetjes om te garneren net als de croutons.
Nou dus dat gaan we morgen etenquote:Vis fricassee, 6 personen, bereidingstijd +- 20/ +- 20 min oven
1 el olijfolie
2 fijngesneden sjalotjes
2 tenen knoflook
8 geschrapte bospeentjes, in dunne reepjes gesneden
1 prei, in reepjes
Halve courgette, in reepjes
200 ml slagroom
50 ml witte wijn
200 gr gruyere, geraspt
600 gr kabeljauwfilet in stukken van 4 cm
6 plakjes bladerdeeg, ontdooid
1 losgeklopt ei
Oven voorverwarmen op 200 graden.
Olijfolie verhitten en knoflook en sjalotjes glazig bakken. Wortel toevoegen en even meebakken. Prei toevoegen en de courgette en ook meebakken. Slagroom en wijn toevoegen en 5 min. laten stoven. Knoflook verwijderen. De helft van de kaas door het mengsel roeren. Op smaak brengen met peper en zout en daarna verdelen over 6 ovenvaste (soep) kommen.
Rauwe stukken vis verdelen over de kommen en de rest van de gruyere erover heen strooien. Elk plakje bladerdeeg aan een kant bestrijken met ei en met de eikant naar beneden op de kom plakken. Bovenkant ook bestrijken met ei en alles de oven inschuiven voor 20 min. (tot het bladerdeeg gaar en mooi van kleur is)
Ze raden er gestoomde broccoli of gesmoorde venkel ofzo bij aan
Hier nog zo-eentjequote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik was aan het werk.
Mag helemaal niet FOK-en
Precies, of je geeft de naam die op de plaats van de x staat: x.hyves.nlquote:Op donderdag 13 december 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
je gaat naar je eigen hyves, kopieert wat er in je adresbalk van firefox of internet exploder staat, en post dat hier
croissantjesquote:Op donderdag 13 december 2007 10:03 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen allemaal!
Kan ik hier ook terecht voor een croissantjes verslaving? Ik eet al een week 2 croissantjes per dag![]()
en ik verveel me ook, heb alles af, en heb ik niets constructiefs te doen. Ga zo es op intranet kijken wat ze hebben in de ("bedrijfsrestaurant" wat de naam restaurant niet mag hebben )vandaag![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:17 schreef Den_Haag het volgende:
@Euc, blinde gok?
http://perruche.hyves.nl/
Klopt het? Dan voeg ik je even toequote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook wel een video ipod als kerstcadeau
Ik ben nu ook een beetje slapjes. Toch te veel gelunchedquote:Op donderdag 13 december 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
@ Den_Haag: ben een beetje slapjes vandaag, straks maar eens de Billy Blanks DVD erin proppen![]()
ja dat doen mannen, vrouwen kakelen alleen over hun kinderenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
Of je ontmoet wat oude vrienden op hyves en gaat gezellig de kroeg in
Nee mijn - sinds een paar dagen na fokking 4 jaarquote:Op donderdag 13 december 2007 13:16 schreef Perruche het volgende:
@stereotomy - jij ook? ik vind het echt een prachtig land, zit er ook aan te denken om weer in die regio een master te volgen... heb er een jaar gezetenjammer alleen dat ze er echt -niet- kunnen koken
Zoals ik al zei: ".... Ok of je moet echt geluk hebben en de liefde van je leven opduikelen via Hyves..."quote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
SOL heeft HEM toch weer herontmoet op Hyves?Dus geen slecht woord over Hyves he
Hyves
Het gaat me verassend goed af.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Gaat het weer een beetje Steer?
Dank jequote:@stereo - wacht even, het is net 4 dagen uit? Rot voor je man, sterkte.
Oeh, dit klinkt me eigenlijk wel simpel en goed in de oren.quote:Ik bedoel, gehakt gekookt met melk, opdienen met zure room en 40 minuten gekookte aardappelen...? Ik weet het niet hoor
Otlichna, Perruchequote:Op donderdag 13 december 2007 14:13 schreef Perruche het volgende:
domashnya kuchnya, betekent dat iets van "Home kitchen" ofzo?
Nu ff de aankomende tijd niet. Kan ik mijn gedachten weer legen en genieten van het leven. Als je een keuze maakt moet je er achter blijven staan. Heb het voordeel dat ik lekker eigenwijs benquote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gaat me verassend goed af.Daar maak ik me wel een beetje zorgen over, of ik haar nou mis, of dat ik het erger vind dat we 4 jaar historie weggooien, of dat de ironie zich meester van mij heeft gemaakt dat we na 2 jaar 2000+ km van elkaar af wonen, en daarna 100 km van elkaar af wonen, en nu 400 meter van elkaar afwonen, dat we het juist nu uitgemaakt hebben.
Maar jij hebt geen contact meer met je ex of wel?![]()
Oekraïensquote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef Perruche het volgende:
spasiba dobro da njet stol sto eta?
er ligt een heel mooi boek, russisch voor beginners, thuis, op mn kamer, heel hoopvol naar me te kijken
dat lijkt wel een beetje op oekrains (oekrainesisch, hoe noem je het?) toch?
Ti gavarish tolka nemnoga pa-Ruski sichas?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef Perruche het volgende:
spasiba dobro da njet stol sto eta?
er ligt een heel mooi boek, russisch voor beginners, thuis, op mn kamer, heel hoopvol naar me te kijken
dat lijkt wel een beetje op oekrains (oekrainesisch, hoe noem je het?) toch?
Waarom zou iemand met jou willen brekenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Steer dat is hetzelfde ongeveer als je na 6 jaar verkering gaat samenwonen en na 3 mnd het uitmaakt.
(mijn eerste relatie eindigde zo).
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Stereo, hoe hadden jullie elkaar eigenlijk leren kennen?
Mensen, wat een heerlijk weer is het. Zo lekker, dat ik net even een rondje heb hardgelopen. Nu douchen, en an die arbeit.... Ik schiet maar niet op.
Kijk, het is wel echt heel erg koud, maar de zon schijnt zo fel dat een zonnebril geen overbodige luxe is. En dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
lekker weer? waar?
ik had het vooral ijs en ijskoud op de motorwordt nog leuk zondag
![]()
in galajurk opde motor
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijk, het is wel echt heel erg koud, maar de zon schijnt zo fel dat een zonnebril geen overbodige luxe is. En dat is dan wel weer leuk.
Stereo, ja, sorry. Heb je liever dat ik Afrikaans spreek?
Da sal me tog een stuc beeter in den ooren klincken.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stereo, ja, sorry. Heb je liever dat ik Afrikaans spreek?
*kuch* en weer was ik degene die weg gingquote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zou iemand met jou willen breken![]()
![]()
Oh okeequote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*kuch* en weer was ik degene die weg ging
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oke, behalve SOL, Bluezz, Tezz, Laura, Perruche, ...
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oh okee
In dat geval: vrouwen toenmalige vriend
Ik heb geen daglicht hierquote:Op donderdag 13 december 2007 15:17 schreef motorbloempje het volgende:heb hier nog geen zon gezien in het oosten
![]()
echt de hele dag al bewolkt, alsof er elk moment sneeuw naar beneden kan vallen
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da sal me tog een stuc beeter in den ooren klincken.
jij ook al niet meer?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Bluezz het volgende:
Jongetjes zijn leuk
In keldertje mag ik niet meer komen
niks mis met een beetje spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef Euc- het volgende:
Nooit geweest, wtf moet je ook met al dat sm gedoe
Net geweestquote:Op donderdag 13 december 2007 16:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die liggen daar ook hoor
Ik kwam er nooit meer, heb me eruit laten kicken
Is het al 5 uur
Dat geldt alleen voor ons als je geen externe afspraken hebt en laat ik die nou juist wel hebben.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:29 schreef Euc- het volgende:
Maargoed dat het morgen casual Friday is dan
Hee wat leuk!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag gegrabbelt op het werk
(ze verzamelen het hele jaar door relatiegeschenken, aan het eind vh jaar mag je dan grabbelen)
Een leuke kookwekker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel een beetje veel contact met de ex.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex kookt voor me, zegt ze. Laatste keer dat ze dat gedaan heeft kan ik me niet meer herinneren.![]()
Ik vertrouw het niet.![]()
![]()
En Bloes, da's echt een leuke kookwekker zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |