Ik gok eerlijkgezegd ook dat ik blij ben dat Mr CF niet jouw postuur heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
gok toch echt dat Mr CF niet wil dat jij mijn postuur krijgt
Ja daar had mijn zus het ook over, bodybalance.. Lekker en ze slaapt als een blok die nacht ernaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest. Ik moet idd weer eens gaan pilatessenof naar de bodybalanceles van de sportschool.
Zo erg is het nietquote:Op woensdag 12 december 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik gok eerlijkgezegd ook dat ik blij ben dat Mr CF niet jouw postuur heeft![]()
ja nou word ik nieuwsgierig, is dat raar?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ben 2.03m, dus gewoon een beetje leuk gespierd
Ik zie meteen van die taferelen voor me van, hoehoeetie, Mr-J/J-man/whatsoever voor me. Met zo'n eng dunne taille en enorme schouders. Brrrr.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Ben 2.03m, dus gewoon een beetje leuk gespierd
Ja! vertel!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Euc- het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan uitleg wat iets is dan hoor ik het wel
Ik ook, een witte Bordeauxquote:
Ook niet even op mij wachten, hèquote:Op woensdag 12 december 2007 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ook, een witte Bordeaux![]()
HIJ is er al even, net even boodschappen gedaan en gaan straks steengrillen
Zo hee, nou dan ben jij zeker een lean mean slanke kookliefhebber? Pannekoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef Perruche het volgende:
Nou, ik ga lekker niet sporten, veel pannenkoeken met suiker en stroop eten, en straks lekker volgegeten in mn bedje liggen![]()
Ennuh, DE, zwemmen is echt super gezond...! Ik heb me voorgenomen om volgende week woensdag een lesje BBB in het water te gaan doen... ben benieuwd!
ja das waar, jij bent zo'n zwemmerquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Euc- het volgende:
Mocht er behoefte zijn aan uitleg wat iets is dan hoor ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |