Kip met kikkererwten en currypastaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben de hele kerst bij mijn ouders
Dit jaar niet het verplichte heen-en-weer reizen.
Iemand tips voor een goede, gezonde, eiwit- en calorie-rijke maaltijd die ook nog eens simpel en snel te maken is?
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef Perruche het volgende:
die soep klinkt lekker, met prei en stilton! heb hem alleen geserveerd, helaas nog nooit gemaakt....
Berlijn is echt leuk met kerst CF! ben er wel eens geweest rond die tijd, lekker knullig kerstmarkten afstruinen en gluhwein drinken...
Ik weet nog niet of ik met kerst wat ga koken, meestal doet mijn familie dat, maar het lijkt me leuk om ook eens wat voor hen te maken...!
Euc is op jacht mensen, pas maar op, niet te houwe als het gips loskomtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?![]()
Welkom bij de club iig !
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oeoeoe, een vrouw, onder de 35, komt in cul, houd van lekker eten en reizen! Heb je een vriendje?![]()
Welkom bij de club iig !
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
en wat verder? Moet wel de 4000+kcal per dag halen
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Welkom bij de club iig !
Awww, ik wil ook. Maar ik moet eerst nog naar de sportschool van mezelf!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de vijf is in de klok dus ik schenk mezelf eens een glaasje wijn in
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awww, ik wil ook. Maar ik moet eerst nog naar de sportschool van mezelf!
Perruche, how about verwelkomingen?
CF, hoe laat ben je straks in de gym? Deze keer de crumble niet vergetenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Perruche, how about verwelkomingen?
Ik train niet elke dag hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
CF, hoe laat ben je straks in de gym? Deze keer de crumble niet vergeten
@Bluezz, roep maar een tijd. Ik moet wel eerst ff trainen.
@Perruche![]()
@EUC, kijk jij eens of ze hyves heeft. Ik heb al die van SOL geregeld![]()
Ik doe meequote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo, de vijf is in de klok dus ik schenk mezelf eens een glaasje wijn in
Op een bedje van Hyves en een sausje van gipsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:15 schreef Perruche het volgende:
ah, heel goed. Doe er maar een stuk 5, alstublieft
Hmmm, ik sport bij elke dag maar ik weeg toch over de 100kgquote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik train niet elke dag hoorBen in principe lui, maar ja, met mijn eetpatroon moet ik wel sporten, anders weeg ik binnen no time 100 kilo
Sportschool zit he-le-maal aan de andere kant van de stad trouwens.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, ik sport bij elke dag maar ik weeg toch over de 100kg![]()
wat doe je?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens lekker in.
Klojo
Nee, was het maar zo'n feest. Ik moet idd weer eens gaan pilatessenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat doe je?
Dus je bent een lean mean slank culinesse ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |